Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2005, 18:15
Rachel
Rachel is offline
Mijn telefoon had enkele problemen en hij is opgestuurd geweest. Sinds ik hem terug heb, staat mijn woordenboek (T9 stand) standaard op engels en ik krijg hem niet meer standaard op nederlands. Weet iemand hoe dat moet? Ik kan dat wel handmatig doen, maar dat is telkens zo'n gedoe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2005, 18:56
Thompie
Thompie is offline
In het menu 'Telefoonopties'(bij mij rechtsonderin), dan 'Taal'. Daar vind je 'invoerstand'. Heb je deze op Nederlands staan?

Dat is het enige wat ik zo zou weten wat het probleem zou kunnen oplossen.
Oud 29-12-2005, 19:35
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Thompie schreef op 29-12-2005 @ 19:56 :
In het menu 'Telefoonopties'(bij mij rechtsonderin), dan 'Taal'. Daar vind je 'invoerstand'. Heb je deze op Nederlands staan?

Dat is het enige wat ik zo zou weten wat het probleem zou kunnen oplossen.
Ja, dat doe ik nu ook telkens (ik zet hem van engels over naar nederlands) máár normaal stond hij standaard al op nederlands (dus als ik een nieuw bericht wilde typen)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 20:00
Thompie
Thompie is offline
Dan zou ik em toch nog een keer opsturen.

Ik heb mijn E800 ook een keer op moeten laten sturen voor een softwarematig probleem, maar kreeg daarbij een nieuw toestel. Was daarvoor verzekerd, ik weet niet of jij een verzekering bij je telefoon hebt afgesloten?
Oud 29-12-2005, 20:32
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Thompie schreef op 29-12-2005 @ 21:00 :
Dan zou ik em toch nog een keer opsturen.

Ik heb mijn E800 ook een keer op moeten laten sturen voor een softwarematig probleem, maar kreeg daarbij een nieuw toestel. Was daarvoor verzekerd, ik weet niet of jij een verzekering bij je telefoon hebt afgesloten?
Dit was de 2e keer al, maar ik denk dat ik hem over een maand weer op laat sturen, bij de 3e keer krijg ik waarschijnlijk een nieuwe
En ja, ik had een verzekering, maar dan moet je dit topic ff lezen (mijn verzekering was trouwens afgelopen na het eerste jaar, omdat ik 2 jaar verzekering niet nuttig vond)
klik
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 15:26
Rachel
Rachel is offline
niemand....?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten