Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 10:17
lukas15
lukas15 is offline
Zou er iemand even kunnen kijken naar mijn vertalingen Engels - Nederlands?

Dit is de eerste:

Situated inside the splendid and untouched green of the Natural Park called Monte Sole (Sunny Mountain). An oasis of tranquillity which allows you to spend resting vacations. Cordial atmosphere and familiar management. Land: hilly and shaded. Activities: restaurant, bar, air market, volley, table tennis. Outskirtses: walks.

From Bologna, follow the A1 freeway in Florence direction – Exit at Sasso Marconi; continue on road 64 southwards, pass through Marzabotto and once at Pian di Venola turn on the left. Cross the railway; the camping is reached after a pleasant drive among the hills.

---

U vindt Centro Naturista Ca’ Le Scope in het schitterende nationale park ‘Monte Sole’ (zonnige berg). Uitstekend voor wie toe is aan vakantie in een oase van rust. Gemoedelijke sfeer en vertrouwde leiding. Terrein: heuvelachtig en schaduwrijk. Activiteiten: restaurant, bar, air-market, volleybalveld, tafeltennistafels. De omgeving is geschikt voor het maken van wandelingen.

Volg vanuit Bologna de A1 snelweg richting Florence – verlaat deze snelweg bij Sasso Marconi; neem de SS 64 zuidwaarts, passeer Marzabotto, en draai naar links als u in Pian di Venola bent. Ga het spoor over. De camping vindt u nu na een aangenaam ritje door het berglandschap.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2006, 10:49
Verwijderd
Ik zou 'familiar' vertalen met 'betrouwbaar' en ik zou vertalen 'rijd door Marzabatto heen' of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten