Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet gewoon jezelf blijven. Je hebt een prachtig karakter. Het komt echt wel goed.
||
Citaat:
![]() Nu ja, niet helemaal ². I just don't fucking care anymore. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maargoed ik begrijp dat ik jou woorden eigenlijk moet lezen als: mijn argumenten zijn op dus adviseer ik mensen in walgelijke algemeenheden als 'blijf lekker jezelf jongen'. Dat heeft deze jongen gedaan en telkens zijn meisjes niet meer dan vrienden . En tja goed die opmerking over msn vriendinnetjes van een week.. Erg verheffend. Beargumenteer maar waarom wat ik schrijf flauwekul is.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze werken op alle type meisjes, supermodellen, kerkmeisjes, gothics, you name it. Waarom? Omdat de jongen in kwestie niks hoeft te veranderen aan zijn karakter, stijl of iets dergelijks. Hij moet enkel zijn handelingspatroon wat veranderen. Soms zijn mond houden, soms even afstand nemen etc. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Het enige waarin ik het eens ben met Smokin' is dat je op een bepaald moment je intenties een beetje duidelijk zal moeten maken. Dat hoeft niet persé via het regelen van een afspraakje (kan wel natuurlijk). Het kan ook door flirten, dubbelzinnige opmerkingen, etc. Als er maar enige spanning door ontstaat. Andersom kunnen die meiden natuurlijk ook denken dat jij hen alleen als vriendin ziet, op het moment dat je nooit laat blijken dat je meer geïnteresseerd bent dan alleen op die manier.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
En ja jij bent vast heel anders en kijkt daar dwars doorheen..slaap lekker. @ Maurice Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook goede versierders kunnen fout op fout stapelen. Er is een groot verschil tussen succesvol versieren en een stabiele relatie. Ik heb nergens geschreven dat mensen die goed versieren goede relaties hebben. Ook schreef ik nergens dat meisjes er weinig vanaf weten..ik schreef ook niet dat jongens een spel moeten spelen. Wat ik voorstel is niet een spel spelen maar erkennen dat de inachtneming van een zekere zelfbeheersing en op zijn tijd daadkrachtigheid wonderen kan doen. Owja, en Sarah als je uitgeslapen bent.. verzin eens wat minder en verdraai eens wat minder mijn uitspraken.. slaap lekker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jouw methode werkt perfect om een one night stand te fixen, maar ik geloof niet dat dát is waar de topicstarter naar op zoek is. Wat ik bedoel met mijn reactie, is dat je met zo'n methode volstrekt niet een relatie of verkering die een beetje goed in elkaar zit kunt krijgen. Dat leek mij er gemakkelijk uit op te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Althans: als wij het hier allebei over langdurige relaties hebben. Want ik neem aan dat de TS niet zit te wachten op een affaire van 3 weekjes met een meisje. Players mogen misschien veel meisjes krijgen, maar zoals Sarah ook al zegt, zijn die relaties nooit van lange duur. Dat komt deels door de kleuters zelf en deels door meisjes die in gaan zien wat voor types het zijn. Wat belangrijker is, is welke types wél een langdurige relatie weten aan te gaan met een meisje. En dat zijn dus níet de players. En dat zijn ook niet de jongens die zich mysterieus voor gaan doen, terwijl ze dat van nature niet zijn. En dat zijn ook niet de jongens die geen feedback geven op het moment dat zij iets zit te vertellen (of het nou over andere jongens en/of meiden gaat of niet). Dat zijn toch echt de jongens die zichzelf blijven en geïnteresseerd zijn in wat ze te zeggen heeft. En een beetje jammer dat je direct zelf al bedacht wat ik op jouw reactie zou gaan antwoorden en al 'slaap lekker' zei, nog voordat je uberhaupt hebt gezien wat ik er op te zeggen had.
||
Citaat:
En omdat ik het niet kan laten: al die "versier"adviezen moet je gewoon negeren, zeker die van "af en toe net doen alsof je er niet bent om een druk sociaal leven te veinzen"; meisjes willen toch ten eerste iemand die voor ze klaar staat, en niet iemand die druk bezig is met de rest van zijn vrienden.
||
Citaat:
biertje? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: blijf jezelf, ga vooral niet vaag en mysterieus doen. ik heb liever een jongen die alles tegen me zegt wat in hem op komt, dan een die denkt dat het belangrijk is een of ander spelletje te spelen. Juist als ik goed kan praten met iemand, klikt het. Als iemand vanalles voor zich zelf houdt, dan heeft hij of niets te vertellen of hij vertrouwt mij niet. En zo iemand hoef ik niet. (dit zegt natuurlijk niet dat het voor iedereen geldt) Om meer te worden dan vrienden, zul je idd duidelijk moeten maken dat je haar leuk vindt. Niet te hard van stapel lopen ![]() mannen pikken dat soort dingen misschien niet op, maar vrouwen wel ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, andere vrouwen... Maar verder geen mens! -Thomas van Luyn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet geen onzin verkopen Balance. Mensen zijn niet van nature 'mysterieus'. Bij sommige mensen lijkt het alleen heel natuurlijk te gaan, maar dat betekent niet dat zij deze eigenschappen niet hebben aangeleerd in het verleden. Het is leuk dat jullie lezen dat ik stel dat je 'geen' feedback moet geven, terwijl ik vooral stel dat je geen geniale feedback moet geven. Daarmee bedoel ik: word niet haar praatmaatje die alles zo goed begrijpt. Waarom niet? Dan komt TS in dezelfde situatie waar hij nu in zit en vertellen meisjes hem: ik kan zo goed met je praten, je bent zon goede vriend . Dat wil hij niet meer, en daarop stem ik mijn advies af. Jullie adviseren alleen wat je zelf graag wil zien in een jongen. Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 21:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik denk toch echt dat sommige mensen van nature een mysterieuze manier van vertellen hebben. Misschien dat je het, als ik het op deze manier vertel, minder onzin vind? Zo niet, dan verschillen we daarover maar van mening. In ieder geval vind ik dat je het absoluut niet bewust moet gaan doen, als zijnde één van je eigen eigenschappen. En het lijkt me een bijzonder fijne eigenschap voor je vriendje als je goed met hem kan praten: geniale feedback, zoals jij het noemt. Van mij mag een jongen dus prima 'zo'n goede vriend zijn en fijn zijn om mee te praten'; dat betekent absoluut niet dat hij direct van een lijstje geschrapt wordt.
||
![]() |
Citaat:
Goed ik begrijp wel wat je zegt en je kan ook niet zomaar jezelf veranderen. Maar stel je kan goed met je vriend praten. Hij zal naast dat hij een goede gesprekspartner is toch ook enkele aantrekkelijke eigenschappen moeten hebben. Goed kunnen praten is namelijk geen aantrekkelijke eigenschap maar een 'leuke' eigenschap. Het is heel mooi meegenomen maar niet iets waarmee je een meisje haar hoofd op hol krijgt. Ik geef toe dat het moeilijk is om bepaalde eigenschappen van players jezelf toe te eigenen, maar ik denk dat het wel degelijk mogelijk is. In het begin zal het wat geforceerd overkomen, later gaat het meer vanzelf. Dat je dan niet meer jezelf bent bestrijd ik. Ik zie het eerder als zelfverbetering. Je werkt als het ware aan jezelf, en daabij hoef je niet persé je ethiek en integriteit overboord te zetten. Ik kan een meisje in het onzekere laten over mijn intenties en soms afstand bewaren, maar toch netjes, aardig en respectvol met haar omgaan. Ik kan een goed gesprek hebben met haar, maar tegelijk niet meteen in de beste vriend mode kruipen. Er is niks mis mee om goed na te denken over wat je wel en niet zegt en even pas op de plaats te maken met je spontane uitbarstingen. Dit is in veel menselijke contacten vaak verstandig, en ook in de liefde. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Het was maar een quote van een cabaretier hoor...
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |