Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb wel mijn Amerikaanse permit, maar die is intussen ook al keihard verlopen denk ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Over die drop-off kosten, trouwens... Die zijn vaak lager als je de auto dichterbij de oorspronkelijke plaats van verhuur teruggeeft, en vaak veel hoger als je met de auto een staatsgrens overschrijdt. Waarom 'ruil' je niet gewoon een paar keer van auto? Volgens mij kom je iig een stuk onder die $500 uit, al kost het je natuurlijk wel iets meer tijd en moeite om steeds opnieuw te switchen. Om de kosten te drukken inderdaad geen SUV nemen, economy of eentje groter is vaak al groot genoeg en veel zuiniger. Of je vanuit hier de dingen het beste kunt regelen of als je daar bent, dat weet ik niet zo goed. Mijn instinct zegt om iig iets geregeld te hebben voor als je daar aankomt, dat biedt zekerheid. Aan de andere kant, in de mcDonald's en Denny's en IHOP enzo zijn bij de deur boekjes met kortingsbonnen, waaronder ook voor huurauto's en hotels. Ik weet alleen niet in hoeverre dat van de huurauto's ook voor buitenlanders geldt (en of dat dus uitmaakt). Lijkt me leuk trouwens, een beetje door het land cruisen. Hip! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en verder zijn de wachttijden bij de dmv te lang om dat te doen tijdens je vakantie.
||
Citaat:
Ik ben in oktober aangehouden, omdat ik door een dubbel doorgetrokken lijn aan het inhalen was en bijna frontaal tegen een politiewagen knalde die van de andere kant kwam. oeps dus ![]() En ik kreeg ook een bekeuring op hetzelfde moment omdat mijn kentekenplaten verlopen waren. Maar verder geen geouwehoer ofzo hoor. Misschien kwam het doordat ik blank ben, want hier in de states zijn ze nogsteeds hartstikke racistisch als het op zulke dingen aankomt. bv gisteren bij de sociale dienst (ja dat hebben ze ook ![]() ![]() zo'n vrouwtje kreeg haar zin niet, en ze begon met stoelen te gooien enz terwijl ze dingen zei als: "fucking white people" blah blah blah ![]()
||
Citaat:
maar @TS, die zullen ze je sowieso proberen aan te smeren. Tenminste dat is mijn (onze) ervaring. Mijn ouders hadden het in Nederland geregeld (is inmiddels al 5 jaar terug) en toen we daar aankwamen wilde ze ons een andere auto aansmeren (maar dan wel meer betalen ![]() die auto die je 'krijgt' is idd wel mooi ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Topic voor insider reistips - deel ze hier Tigerly | 300 | 12-04-2018 13:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Op wie zou je nu stemmen? (poll) T_ID | 500 | 30-09-2006 01:14 | |
De Kantine |
Wat gebeurde er met jou in 1996? Verwijderd | 101 | 12-02-2006 12:26 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 |