Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2005, 12:00
Megadeth
Megadeth is offline
Hallow,

Wij gaan 22 aug tot 2 sept naar Blanes en verblijven in het Appartementencomplex genaamd "Lucky". Nu is dit 1 van de goedkoopste, maar dat doet er niet toe

Iemand hier al geweest ?

Het betreft >> http://www.beachmasters.nl/index.cgi...77&submenu=100

Dat app.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

En ist waar dat er alleen maar jongeren zijn om te feesten en al ? Dus een 2de Salou ?

Thx !

Greeeeeeeeetzzzzzzzz,

Megadeth en Stefanie
Oud 14-07-2005, 12:31
.Pure
.Pure is offline
net terug uit Blanes, zat niet in Lucky dus daar weet ik niet veel van. Blanes zelf is wel heel gezellig en helemaaal niet echt druk, tenminste afgelopen week niet, vrij rustig allemaal dus, geen massatoerisme ofzo, wél heel gezellig.

Verder wel heeeeel veel Nederlanders, ook allemaal Nederlands personeel en Nederlandse proppers. Uitgaan is ook leuk, er is alleen niet zo heel veel.

maar het is in Blanes dus lang niet zo erg als in Salou (van horen zeggen).

Je kan je daar best vermaken! Las Vegas = aanrader.
Oud 14-07-2005, 17:33
Verwijderd
Salou is gewoon ontzettend druk in het hoogseizoen. Op het strand lig je hutje mutje, door de straten kan je over hoofden lopen en uitgaan is er druk.
Blanes is gewoon een stuk rustiger en ik denk zeker in de tijd die jij gaat. Veel Nederlanders zitten er sowieso aan de Costa Brava.

Appartementen complex zegt me niets, maar ik denk dat het wel goed zal zijn. Over het algemeen vind ik de hotels en appartementen in Spanje van goede kwaliteit. Ja eenvoudig is gewoon niet het nieuwste, maar als alles maar werkt en je bed niet doorgezakt is. Prijs zegt daarbij ook niet alles.

Veel plezier!
Oud 15-07-2005, 16:23
Megadeth
Megadeth is offline
Hehe, maakt niet uit dat het eenvoudig is.. zolang het maar gewoon netjes is en alles werkt enzo.

Kan al niet wachten !

Bedankt
Oud 16-07-2005, 19:05
gurl19
gurl19 is offline
ik ga ook na blanes dit jaar.. Ik ga van 12 aug tot 29 aug. En dan in het appartement Lotus. Dat is naast jouw appartement. Ik ben ook super benieuwd naar Blanes.
Mijn eerste vakantie alleen... Maar ik ben wel is eerder in spanje geweest. In playa d'aro. Daar was wel een gezellig sfeertje. Veel mensen op de straten, en uitgaan was super!
Oud 16-07-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 15-07-2005 @ 17:23 :
Hehe, maakt niet uit dat het eenvoudig is.. zolang het maar gewoon netjes is en alles werkt enzo.

Kan al niet wachten !

Bedankt
daarom
NJa zolang je maar een koelkast hebt die het doet en je bed een beetje ligt kan er weinig mis zijn. Als er dingen kapot zijn kan je altijd nog naar de receptie ofzo stappen en melden dat het kapot is. Dan komen ze het vaak snel maken.
Oud 13-08-2005, 16:44
Big Brother
Big Brother is offline
zowel lucky als lotus zijn heel eenvoudig, maar wel degelijk
gewoon lekker bed, schoon en wat voorzieningen in de keuken

en blanes zelf is gewoon top als je niet van de salou-stijl houdt..

wat grotere discotheken, maar ook gezellige barretjes en kroegen
(de klomp is )
Oud 26-09-2005, 19:49
Megadeth
Megadeth is offline
Mwah, niet helemaal mee eens.. zo schoon was Lucky niet.. lag nog best wat stof op de grond en een gebruikt condoom op de kast

http://blanes.dennahz.nl en dan bij Lucky voor foto's + verhaal.
Oud 28-09-2005, 09:38
frizzle
frizzle is offline
Ik zat dit jaar in appartement Mar Ski, echt een aanrader, direct aan het strand, groot en schoon appartement (ligbad + douche), groot balkon en aardige (Nederlands sprekende!) portier.
Oud 06-01-2006, 14:49
linss
linss is offline
Hallo!!!

Ik zit er ook aan te denken om dit jaar na Spanje te gaan..
We zitten nog te twijfelen maar waarschijnlijk boeken we een weekje blanes in het appartementencomplex Lotus..

Ik las dat hier een keuken in zat...
Heb je ook borden en pannen enz.. in de keuken
of moet je die huren??

Groetennn XXXX Linss
Oud 06-01-2006, 18:27
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
linss schreef op 06-01-2006 @ 15:49 :
Hallo!!!

Ik zit er ook aan te denken om dit jaar na Spanje te gaan..
We zitten nog te twijfelen maar waarschijnlijk boeken we een weekje blanes in het appartementencomplex Lotus..

Ik las dat hier een keuken in zat...
Heb je ook borden en pannen enz.. in de keuken
of moet je die huren??

Groetennn XXXX Linss
Nee, dat zit er gewoon bij. Neem wel genoeg handdoeken mee! Wij vroegen wat extra, maar moesten hier voor betalen.

Over Lotus heb ik goede verhalen gehoord van de mensen die de sleutels inleverden.. Lucky is ook prima, mits je een kamer aan de buitenkant (C & D) hebt!

Lucky.

Als je naar Lotus gaat zul je ook meneer Gerard zien... deze beste man is dag en nacht bezig om alles goed te laten verlopen Mensen die daar gezeten hebben weten wel wie ik bedoel. Altijd zelfde kleren, ruikt niet al te fris en gaat over de bagageruimte
Oud 08-01-2006, 17:59
Miracle
Miracle is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1334922

Mooi topic over Blanes. Deze is al wat oud.

Regels voor berichten