Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 10:01
RuffThugg
RuffThugg is offline
M'n broertje wil muziek hebben voor tijdens het krantenlopen of als ie in de auto zit.

Ik heb zelf een MD maar hem was verteld dat MD eruitging omdat het geen succes was.
En ik eb me de laatste tijd niet met portable audio bezig gehouden omdat ik nu 2 jaar een MD heb die aan m'n eisen voldoet.

Eisen:
-max. ong. 200 euro.
-voor krantenlopen
-niet te groot.

Hij wilde eerst een MD kopen omdat ik er ook een heb.
Maar ik heb dan ook veel muziek en speel vaak af via m'n stereoset en hij kan dat niet(geen "in" op z'n stereo)
Dus ik zei, "Misschien kan je beter een MP3speler kopen.

Maar wat vinden jullie?
(Ik vraag het omdat ik me dus al een tijdje niet met portable audio heb bezig gehouden)
Sluit em als ie al ergens staat, want ik had em namelijk geopend omdat er niet echt een identiek topic was(d8 ik), maar geef dan naturrlijk wel de url.

Thanx anyway.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2002, 10:29
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik gebruik zelf een Creative Jukebox (een soort super-mp3 speler) maar er zijn hele redelijke kleine mp3 spelers te koop.

De gemiddelden houden ongeveer een uur muziek, geloof ik. Voorwaarde is dus wel dat je een computer hebt voor uploaden, en ook nog een redelijke voorraad muziek op je computer. (als je niet om de paar dagen wat nieuws kan uploaden lijkt het me niet zo fijn.)
Reageren

Regels voor berichten