Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
De 3e alinea vind ik wat vaag. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Al met al vind ik het een leuke en originele tekst. ( en dat zeg ik niet om je minder wanhopig te maken ofzo) |
![]() |
|
Ik vind er niet zoveel aan. Ik vind het erg gedwongen overkomen, inderdaad, alsof je perse iets wilt schrijven. Niet dat ik dat niet herken, hoor, sterker nog, ik heb er zelf ook last van. Maar dan denk ik dat je toch beter kunt wachten met schrijven, al is het maar omdat het op deze manier redelijk frustrerend is.
En verder ben ik het wel ongeveer eens met I C U.
|
@Roos en I C U: Mja, misschien is het wat gedwongen. Het idee was er, ik wilde er gewoon iets mee doen. Niets doen werd me juist wat te frustrerend. En eigenlijk ben ik nog best redelijk tevreden met dit stukje.
@Love & Peace: alvast, nu vast... Ik vind nu beter, dat benadrukt het wat meer. En na taal is taal is taal komt een punt, is waarschijnlijk wat beter. Bedankt!
|
Ik vind dit stukje echt helemaal niks. Ik snap niet goed wat je duidelijk wilt maken (als je dat al wilt)
want eerst heb je het over een titel, en daarna begin je over jou leven. Maar goed, met mijn mening kom je ook niet veel verder dus laat het zo. Ik zou wat anders gaan schrijven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsja, ik wil best wat anders schrijven, maar wat? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Of begin zomaar met een idee, een sfeer, een personage of een wereld en maak daar een verhaal omheen. Als je merkt dat je geen lol in het schrijven hebt, kun je inderdaad misschien beter wachten op het moment waarop je vanzelf weer begint te schrijven - waarop je jezelf er niet eens meer van kan weerhouden. Want dat moment komt vast en zeker weer en dat soort momenten leven vaak de mooiste ideeën en verhalen. ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, dat moment... Daar wacht ik inderdaad op. En bij deze tekst was er een heel klein vleugje van, maar toch te vluchtig. Dus ik wacht maar weer verder.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gezocht: jeugdboek, meerdelige serie, ik weet de titel niet meer... I C U | 4 | 09-02-2010 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
De titel van een boek. Verwijderd | 28 | 15-08-2008 13:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Zoek de titel van een boek. Mrasz | 4 | 25-08-2006 15:51 | |
Software & Hardware |
[word] regelnummers. Hoe zorg ik ervoor dat de titel niet meegeteld wordt? marlies | 1 | 21-09-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
[mp3]Waarom toont een autoradio wel de titels, maar mediaplayer niet? Verwijderd | 1 | 15-08-2003 11:18 | |
Films, TV & Radio |
Wie kent de titel van volgende film : alleen voor keners van vliegtuigfilms be062603 | 10 | 17-11-2001 08:43 |