Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 15:37
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 17-05-2010 om 01:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2006, 14:13
Bird-one
Bird-one is offline
Ik heb 'm nu al meerdere malen doorgelezen, maar weet niet wat ik er over zeggen moet. Ik vind hem wel een reactie waard. Vandaar dat ik even laat weten dat ik 'm wel gelezen heb . Maar ik moet er nog even over nadenken, lijkt me.
Oud 08-01-2006, 17:09
Verwijderd
Lacht, okee, ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 09:12
Verwijderd
Het loopt fijn, en het raakt me. Naar, hoewel ik m net nog heb gelezen, weet ik nu niet meer waar hij over gaat.

Misschien dat dat ook niet het belangrijkste is? De sfeer komt wel over in ieder geval.

*leest nog een keer*

Ik vind vooral de eerste strofe mooi. De tweede vind ik een stuk minder, en de derde ook minder dan de eerste.
Raakt me net wat minder, maar de eerste strofe bleef hangen dus het stoorde me niet zo.

Lekker duidelijke reactie hè?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 09:21
Bird-one
Bird-one is offline
ik zou nog een reactie geven, een nuttige. maar ik heb eigenlijk hetzelfde als Ave.

ik vind de eerste strofe het fijnst en voor mij het duidelijkst. Breekt de echo in ogen, snap ik denk ik niet. maar het loopt fijn en je hebt inderdaad een bepaald sfeertje goed te pakken en daar gaat het denk ik hier meer om.
Oud 09-01-2006, 09:22
Bird-one
Bird-one is offline
oh en; ik vind het einde ook mooi. vooral als einde.
Oud 09-01-2006, 11:21
CSN
CSN is offline
Het gevaar met schrijven over grote onderwerpen als leegte is, en ik denk dat Ave en bird-one dat zojuist al een beetje aangaven, dat je wel hele mooie woorden kunt gebruiken, maar het erg lastig is het ook goed te verwoorden, iets te schrijven waarvan de lezer zal denken: "Hé, wat gevat, dat zal ik onthouden" - omdat zo'n gedicht zo snel een persoonlijke belevenis van de schrijver wordt.

Dat is ook een beetje wat ik hier heb: Ik vind werkelijk dat je het heel mooi verwoordt, maar toch weet het me niet zo te raken, omdat ik er niet ver genoeg in kan kijken, het lijkt net alsof ik die woorden niet kan aanraken, of nee, dat kan ik wel, maar de woorden raken mij niet aan.

Ik vind het verder wel een geslaagd gedicht, vooral je eindzin, die een soort van kalmte uitstraalt. Ik denk dat ik van jou graag eens een gedicht zou lezen over iets kleins, iets wellicht onbenulligs, een schemerlamp, een bord met eten, zoiets.
Oud 09-01-2006, 14:05
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 17-05-2010 om 01:23.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 14:21
CSN
CSN is offline
Ik ben benieuwd!
Reageren

Regels voor berichten