Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @TS: bel gewoon eens op naar een ROC bij je in de buurt. De sites zijn vaak bagger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En TS hoezo lekker belachelijk. Wat is dat voor een school, klinkt niet echt als een reguliere school. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Luzac is ontzettend duur, omdat het particulier is. Het is dan gewoon zonde om daar je vmbo op te halen. Dat kan je beter op een ROC doen. |
![]() |
|
Niet alleen om het geld, maar ik vind het nogal triest als je niet op een gewone manier je VMBO diploma kunt halen of door je ouders naar zo'n school gestuurd wordt.
Maar goed, daar zijn we nu wel over uit. Luzac is niet echt een handige keuze, ik zou gewoon een ROC proberen. Dit topic hoeft verder niet over Luzac te gaan, wie niet weet wat het is, moet gewoon de site bekijken. www.luzac.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het hangt er vanaf hoe graag je het wil (je vmbo-t) maar ik weeto ok niet of je beperkingen hebt door je ziekte, maar je kan ook kiezen voor 1 dag naar school en 4 dagen werken in een bepaalde sector (op het mbo). Mijn nichtje doet dat nu en het bevalt haar heel erg goed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te laag advies? Bamboestokje | 32 | 18-03-2013 21:27 | |
Studeren |
Hbo gekozen terwijl VWO de beste keus was... PimP88z | 21 | 01-07-2010 18:57 | |
Studeren |
Wat te doen volgend jaar Sandra1988 | 8 | 21-08-2008 19:44 | |
Algemene schoolzaken |
Versneld vwo ( 5+6) Lucius Commodus | 12 | 09-12-2006 13:06 | |
Algemene schoolzaken |
Sprint vwo LadyYunah | 14 | 03-10-2006 17:24 | |
Algemene schoolzaken |
Versneld vwo. Liss | 22 | 05-05-2004 12:21 |