Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wacht het gewoon nog even af, anders. Je kunt nu toch niks doen. Alleen... ga niet te lang op hem zitten wachten, als je er ongelukkig van wordt: move on. Je bent hem niet verplicht om te wachten omdat hij dat ook heeft gedaan, dat was zijn eigen keuze. Volg in dit geval je gevoel maar een beetje.
|
![]() |
|
Ik kan nu niet veel anders doen dan afwachten, en gewoon mezelf zijn en aardig/beetje lief zijn tegen hem.
Mijn gevoel is nu dat ik echt heel erg graag 100% voor hem wil gaan, ik denk dat hij daar ook aan twijfelt. Als ik niet meer wil wachten zal ik dat ook niet doen, ik heb in m'n hoofd dat als hij echt voor me voel(de) wat hij al die tijd tegen me gezegd heeft, hij uiteindelijk toch bij me zal willen zijn. Iig tnx voor de reactie ![]() Ik was benieuwd hoe anderen hier over denken, mee reacties zijn altijd welkom!
||
Citaat:
Ook is het geen jongen die over zoiets zou liegen, hij is altijd eerlijk maar nu wordt het dus alleen maar vaag daardoor.. Ik weet dat ik te lang gewacht heb, maar hij zei daarmee te kunnen leven als het de moeite waard was. En ik kan er nu nix meer aan doen dat het zo lang duurde :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel rot. Overigens ben je wel het 1 en ander aan je vriend verschuldigd (hij weet van niks?) |
![]() |
||
Citaat:
Ook heb ik hem zaterdag gezegd dat ik er helemaal uit was, zondag nog een keer, en zelfs zaterdag dat ik van 'm hou.. *Die jongen niet meer helemaal snapt* ![]() En m'n vriend ben ik idd wel wat verschuldigd ja, i know.. :/
|
Verwijderd
|
Ms moet je het eerst eens echt uit maken met jouw vriend, want hoe moet hij je nou geloven als het nog altijd aan is?
Dat zou voor mij iig een criteria zijn, doe nu maar wat moeite voor mij, laat maar zien dat je keuze definitief is.. en ja, ik zou dus ook wat moeite voor hem gaan doen, beken je gevoel, maak het uit met je vriend, laat hem weten dat je hem wil, en als je geluk hebt kom het goed, maar je hebt ook kans dat je al je kansen hebt verspeeld |
![]() |
||
Citaat:
Als iemand echt veel om je geeft, kun je toch niet zomaar je kansen verspelen? Ik snap dat hij me niet gelooft, en daarom wil ik er ook met 'm over praten. Iig tnx voor je reactie, misschien nog tips hoe ik hem kan laten merken dat ik er echt voor wil gaan? (ik kan het nu niet meteen uitmaken met m'n vriend, omdat ik die pas in het weekend weer zie) Ik weet ook heel goed dat ik te lang gewacht heb, en ik neem hem ook nix kwalijk.. Maar ik kan het alleen niet begrijpen, en ik hoop dat er nog meer mensen zijn die hier iets over te zeggen hebben..
||
Verwijderd
|
Citaat:
No offense ofzo, maar dat is gewoon mijn eerlijke mening. |
![]() |
||
Citaat:
Zaterdag was het voor hem al wel redelijk duidelijk wat ik wilde, maar hij had zondag dus dat andere meisje en kon me gister niet zien. Ik heb dus niet eerst gezegd wat ik wilde en daarna de afspraak afgezegd, maar gezegd wat ik wilde, en toen had hij een ander.. :/ Ik heb hem trouwens wel duidelijk laten merken dat ik hem graag wilde zien/spreken dinsdag.
|
Verwijderd
|
het is niet mogelijk nnu even snel wat af te spreken met je vriend?
en dat hij je geen kans geeft moeite te doen vind ik nogal een onzinnige reden. Dat is juist het hele idee van moeite doen, dat het moeilijk is. Als hij je de kans zou geven, waar zou dan de moeite zijn? Snap je wat ik bedoel? Ga gewoon naar hem toe, stel hem geen vragen, weet ik veel wat. Als het dan zo moeilijk is met hem af te spreken, bel hem op, zeg hem, ik wil jou, ik hou van jou, alsjeblieft, geef me nu een kans.. Stel je kwetsbaar op zoals hij heeft gedaan, maar maak het eerst uit met je vriend. Het klinkt veel geloofwaardiger als je zegt, ik heb het uitgemaakt met mn vriend want ik wil jou en dit wil ik je laten weten. Laat het hem ook op andere manieren weten, stuur kaartje, koop knuffeltje voor hem.. Laat hem Voelen dat je voor hem gaat, laat niet zoveel van hem af hangen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En afspreken met m'n vriend is best moeilijk, omdat hij ver weg woont en ook werkt enzo.. (En ik heb ook niet *alle* tijd van de wereld) Ik bedoel ook niet dat hij mij geen kans geeft moeite te doen, maar hij geeft me geen kans het een beetje te snappen, hij wil nix vertellen over hoe het nu zit en wat hij voor haar voelt enzo.. Ik wil ook graag naar hem toegaan, hem in z'n ogen kijken en zeggen dat hij de enige is die ik wil, van wie ik hou en voor wie ik alle moeite van de wereld zal doen. Morgen zie ik 'm waarschijnlijk, en dan zal ik dat ook zeker doen. Het probleem is dat hij niet heel dichtbij woont, en het openbaar vervoer/fiets ed niet gaat, anders had ik het al lang kunnen zeggen. En een brief schrijven, zou dat iets kunnen zijn? (Ja ik weet het nu echt allemaal ff niet meer, dus graag veel advies & tips)
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Dat zou raar zijn als hij dat dacht, we hadden nlk al een paar weken achter elkaar afgesproken dat ik hem mijn keuze zou vertellen, maar doordat ik ziek was ed is dat er niet eerder van gekomen dan eigenlijk gister (wat dus niet doorging)." Dat vind ik niet kunnen eigenlijk. Als je er zolang over moet nadenken, is het toch eigenlijk ook geen duidelijke beslissing? En ook al kies je dan toch voor hem, welke zekerheid heeft hij dan? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem echt niet eerder kunnen zien om het erover te hebben, is dat zo raar dan? Ik bedoel, m'n school is ook nog iets waar ik zeker genoeg tijd in moet stoppen, en dat weet hij ook. En als ik ziek ben kan ik nou eenmaal nix.. :/ Ik snap verder wel wat je bedoelt, dat hij denkt dat als ik echt zou willen ik toch wel tijd voor 'm had gehad? En wat je zegt over zekerheid (schreef Angeles ook al iets over) kan heel goed kloppen. Ik zou hem graag heel zeker willen maken, maar dat kan alleen als ik hem zie of het uitmaak met m'n vriend (wat in 't weekend pas zou kunnen)
||
Citaat:
Hij heeft immers nu een vriendin.. Ik had hem ook wel willen verrassen maandag uit z'n werk, met een kaartje ed en persoonlijk, hem zeggen dat ik hem wil. Maar omdat hij zo afstandelijk deed, en me zo buitensloot durfde ik daar niet aan te beginnen.
|
Verwijderd
|
nouw ja..
kvind gewoon dat je een beetje moeilijk doet, no offence hoor.. Maar ja, als ik helemaal weg was van een jongen, en hij ook van mij, en ik weet dit, maar ik sta op het punt hem toch nog kwijt te raken.. dan zou ik no matter what naar hem toe gaan en hem proberen zo ver te krijgen, ookal woont hij ver weg, ookal heeft hij nu een vriendin, ookal moet ik aan school werken. Als ik dan voor een jongen zou kiezen, en dus volledig voor hem zou willen gaan, zouden er geen grenzen meer zijn. Zou ik ziek zijn zou ik hem smeken naar mij te komen, ik zou hem in ieder geval al door de telefoon zeggen dak alleen hem wil, en mn beslissing al laten weten, dan persoonlijk verder praten. Maar ja, that's me, het komt daardoor voor mij niet echt over alsof je echt moeite doet. Tuurlijk hoef je niet alles aan de kant te schuiven voor hem, maar een keer hem zien daarvoor is niet zoveel organisatie nodig lijkt mij. En misschien had hij dus zoiets van naja, ik kom toch niet op de eerste plaats bij haar, en bij dit meisje wel. Laat haar dus maar moeite gaan doen voor mij, laat zij nu maar es achter mij aan gaan wandelen. Maar ja, ook gewoon kans dat je je kansen hebt verspeeld door zo lang te wachten. Ik bedoel, heb je je vriend dan ook weken niet gezien? Is je vriend niet langs gekomen toen je ziek was? Heb je je vriend gewoon niet meer kunnen zien sinds je je beslissing hebt gemaakt? Kan het me niet voorstellen, naar mijn mening had dat dus allang uit kunnen zijn, met wat moeite iig wel.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Is niet no offence, ik vind het fijn dat iemand z'n mening geeft hoor
![]() M'n vriend is niet langsgeweest toen ik ziek was, en ook niet toen ik het zo druk had met school. Niet gewoon druk, maar echt te druk. Ik snap wat je bedoelt, en voor een deel heb je ook wel gelijk. Ik wil nu no matter what naar hem toe, maar als hij mij niet wil zien? Dan kan ik moeilijk zomaar langsgaan (hij is nu btw zelf ziek :/) En er is dus wel redelijk wat organisatie voor nodig nu, omdat ik er niet alleen heen kan gaan.. Ik wil trouwens dolgraag meer moeite voor hem doen, maar ik ben bang dat ik teveel zal doen, dat ik hem daarmee afschrik. En hem nu over msn ofzo zeggen dat ik hem echt wil.. Ik denk niet dat hij dat zou geloven, net als over de telefoon :/ Ik zou het willen proberen, maar als ik dat doe en het komt niet over is er grote kans dat ie me helemaal niet meer wil zien een tijdje... Geloof me, ik wil het echt graag, maar ik wil het wel goed doen. Niet half/half, maar helemaal, daarom zit ik er nu zo over te denken.
|
Verwijderd
|
Meid,
ik denk dat je moet stoppen met denken en moet gaan doen.. Wat zegt je eerste gevoel, negeer je verstand, wat zegt je gevoel? En doe dat.. Er is namelijk denk ik geen goede manier, ja, je hebt kans dat je hem afschrikt, maar je hebt ook kans dat hij het anders niet opvat als dat je echt voor hem kiest en gaat. Je loopt altijd een risico, omdat er dus geen goede manier is.. Luister daarom naar je gevoel. Als je gevoel je zegt naar hem toe te gaan, ga dan naar hem toe. Maar wees duidelijk tegen hem. je piekert heel veel over wat je nu moet doen om hem niet kwijt te raken, vertel hem dit! Laat hem weten dat je het erg vind dat hij nu een vriendin heeft, laat hem weten dat je begrijpt dat je hem te lang hebt laten wachten, laat hem weten dat je bang bent hem af te schrikken, laat hem weten dat je bang bent dat hij je niet zal geloven.. Vertel hem dit allemaal! Vertel hem ook dat je het doodeng vond naar hen toe te gaan omdat hij dit ms niet wou enz enz enz Deel je gevoelens met hem, en laat hem op die manier weten dat je hem wil.. Ik denk dat je nu echt ff naar je gevoel, en niet naar je verstand moet handelen! |
![]() |
|
Daar zat ik ook net allemaal aan te denken..
Ik zit te bedenken wat ik voor 'm kan doen, er is een grote kans dat ie morgen nog niet zal kunnen ("ziek"), maar dan wil ik toch proberen naar hem toe te gaan. Enige kans is een vriend van hem (en mij) die me haalt en brengt.. En daar hoop ik dan maar op.. Ik ben alleen bang dat hij zal zeggen mij niet meer zo leuk te vinden, om er vanaf te zijn. En daar kan ik niet veel aan doen, ik kan 'm moeilijk ineens op z'n mond zoenen, toch? :/ Probleem is ook nog dat ik het supermoeilijk vind om te praten (bij hem valt dat dan wel weer een klein beetje mee) dus ik zal daar wel al gauw in tranen staan.. Maarja... Maar iig heeel erg tnx, ik kan het wel ff gebruiken nu, een beetje oppepper. Ik weet dat ik wat moet doen, en dat ga ik ook zeker doen nu..
|
Verwijderd
|
ach, dan ga je huilen! so what.. dan ziet hij iig dat het jou allemaal ook niet koud laat..
En ms is em op de mond zoenen geen eens een slecht idee.. wanneer hij zegt je niet meer leuk te vinden.. hem zoenen, niet heel dwingen natuurlijk, als hij wegdraait, tsja.. maar proberen, en hem dan vragen of hij echt wil beweren dat hij daar niets bij voelde Sja, hij moet weten dat je em niet gaat kwetsen, dat je echt hem wil, en dat je niet meer aan het twijfelen bent. En harde actie is ms de enige manier hem dit duidelijk te maken Maar goed dat je iig wat gaat doen, laat hem niet schieten meid!! |
![]() |
|
Ga zo die vriend bellen..
En dan es kijken, hij kent 'm goed dus ik hoor het wel... En dat zoenen, in die tijd dat hij me zo leuk vond heeft hij dat ook heel vaak bij mij geprobeert, echt heel vaak.. Dus misschien niet zo'n slecht idee, maar hij doet nu al zo anders tegen me nu ie een vriendin heeft.. Ik denk ook niet dat ie vreemd zou gaan, daarom zou 't een probleem kunnen zijn.. :/ En ik zal nu echt alles doen om 'm niet te laten schieten.. Maar het blijft toch eng allemaal :/ Trouwens, ik ben van mening dat als hij mij echt zo leuk vond al die tijd, en echt zoveel om me gaf/geeft en me echt zo speciaal en belangrijk enz vond, dat hij me nu nog steeds zou willen.. (maar misschien zegt van niet ivm onzeker heid of angst) Of denk ik dat zo raar?
Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 15:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ie zeker nog wel wat voor je voelt ja..
Maar ik denk dat ie ook wat voelt voor zn huidige vriendin, maar ms niet meer dan voor jou.. Maar het is ws voor hem toch best wel moeilijk om na maanden onzekerheid i.v.m. jou, zijn zekerheid met zijn vriendin nu weg te gooien, want wat bevestigd hem dat jij het zeker weet, dat jij niet weer zal gaan twijfelen enz. |
![]() |
|
True..
Ik zit nu te bedenken, wat hem zekerder kan maken.. Maar daar kom ik niet zo gemakkelijk uit denk ik :/ Hij zal zeker wel wat voelen voor z'n vriendin, maar dat doe ik ook voor mijn vriend, dus dat moet geen reden zijn om het niet uit te maken.. Hij kan nlk echt niet meer voor haar voelen dan voor mij, en ook niet heel veel denk ik, niet zo snel... Hij heeft ook iets tegen z'n vrienden (zelfs beste vriend) gezegd over z'n nieuwe vriendin :/ Misschien bevestigd een heel persoonlijke brief/gedicht en mijn (ws) tranen wel voor hem dat ik het meen...
|
Update:
We hebben vanavond afgesproken, gaan eerst ergens wat eten en dan wordt er hopelijk nog ff gepraat.. Als het aan mij ligt wel iig, en daar zal ik ook voor gaan.. Iemand nog tips? Wat ik kan doen, of juist niet...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Praat met hem, ga hem niet pushen, maar vertel over je gevoelens. Maak hem duidelijk dat ie een keuze heeft, dus dat ie niet bang moet zijn om nee te zeggen. Stel je inderdaad kwetsbaar op en probeer absoluut niet je tranen in te houden als je moet huilen. Laat alles maar gewoon lopen. Wees gewoon eerlijk, en stel hem ook vragen. Wat voelt ie nog voor je? Wat zou hij graag willen? Vraag hem desnoods of ie meer voor zijn vriendin voelt dan voor jou. Vraag hem gewoon wat je moet doen om ervoor te zorgen dat hij jou geloofd wanneer je zegt dat je alleen maar hem wil, en niemand anders.. Probeer het iig niet alleen te doen, betrek hem er ook bij. Ik weet het eigenlijk niet zo goed ![]() Maar het allerbelangrijkste: probeer in de eerste plaats een vriendin voor hem te zijn. Zorg ervoor dat hij voelt dat het jou echt om hem gaat. Nouja iig succes!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k heb niet heel de topic gelezen (geen zin...), maar 'k wil toch ff reageren.
mijn mening: als je die jongen echt graag ziet, en liever dan je huidige vriend, dan hoef je heus geen half jaar na te denken... ![]() toen ik met m'n ex was, en ik leerde jan kennen, da heeft geen week geduurd eer ik wist dat jan degene was waar ik mee verder wilde gaan... de moment dat je ze allebei vrij goed kent, wéét je toch bij wie je je het best voelt, wie je het liefst ziet... bij mij komt het zo over, dat je net zo lang gewacht hebt (die jongen net zo lang aan het lijntje hebt gehouden ![]() zo komt dat bij mij over... *blue* |
![]() |
|
Ik vind het ook allemaal nogal verwend overkomen. Je hebt die jongen echt veel te lang aan het lijntje gehouden, en ik vind het goed dat hij probeert door te gaan met zijn leven. Je zegt dat het hem wel ongeveer duidelijk was, maar blijkbaar was het hem helemaal niet duidelijk dat je voor hem wilde kiezen. En eerlijk gezegd: waarom heb je dat niet veel eerder gedaan? Hoe kun je van hem verwachten dat het duidelijk is als je een half jaar twijfelt en steeds als je afspreekt om 'je keuze' te gaan vertellen afzegt? Ik kan zijn gevoelens heel goed begrijpen.
Je zegt nauwelijks iets over je vriend, en juist dat hij zo'n kleine rol in dit verhaal speelt vind ik echt walgelijk. Waarom heb je het niet al lang uitgemaakt met je vriend? Dat is ongeveer het eerste wat je had moeten doen, als je zoveel van een andere jongen houdt. Of wil je hem houden voor als het met die ander niet lukt? Een veilige basis om op terug te vallen? Nouja toch veel succes, maar handel het een beetje netjes af en denk ook aan andere mensen.
|
![]() |
hey,
je zegt dat je als je een lange tijd iemand leuk vind, dat dat toch niet kan veranderen op een paar dagen!!? Wel, ik kan je zeggen... dat ik tot voor kort m'n ex-lief nog steeds de max vond(en dat heeft lang geduurd!) ik ga naar één fuif en ik kom daar iemand tegen die volledig het tegengestelde is van hem! En mijn ex-lief daar geef ik nu geen BAL meer om!(en dat werd tijd ook!)
|
Er zijn ook andere omstandigheden waarom het zo lang duurde voor mij om te denken, en dat weet hij. En ik weet dat een half jaar veel te lang is, maar daar kan ik nu nix meer aan veranderen..
Ik heb ook niet gewacht tot de relatie met m'n vriend minder was, die is nog steeds hetzelfde als eerst. Dat de afspraken die we hadden steeds werden afgezegd was niet mijn schuld, als het niet kan kan het niet nlk :/ En waarom ik bijna nix over m'n vriend zeg in het verhaal is omdat ik me afvroeg hoe het van de kant van die andere jongen zou zijn, en of het wel kon allemaal... Maar goed, het was heel gezellig vanavond.. Ik heb hem alles verteld, brief gegeven enz en hij zou er nog heel goed over nadenken, ik was nog steeds zijn nummer 1... Tnx voor het reageren allemaal ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |