[28-12-2005, 19:30]
ik sta in de 013 (tilburg jeweettoch) en Ektomorf net met veel gegrunt om me heen begonne met het vernietigende "Show Your Fist". Ik wis nie eens dat ze kwame dus voor mij is de vreugde extra groot.
Na dik een uur in te pit te hebbe staan beuke op praktisch alle goeie Ektomorf nummers kondige ze aan dat ze er mee ophoude. Ik ben teleurgesteld, maar niet lang, want hierna kome ze... Children of Bodom!
Ze kome op, Alexi (de zanger, voor de onwetende) schreewt dat hij een fucking Hate Crew Moshpit wil zien en de hele hell breekt om me heen los. Onder het oorverdovende gedreun van de speakers beuk ik er vrolijk op los. Ik ben al men maten kwijt maar et maakt me niet uit. Zo ga ik vrolijk 2 uur door, tot het me een beetje teveel word. Met een hoop geweld een behulp van mijn legerkiste (god zegene die dinge) weet ik uit de pit te kome.
Ik vertrek naar bove (degene die de 013 kenne wete waar ik het over heb) waar ik de rest van het concert sta te headbange met wat nieuwe vriende die ik daar terplekke heb gemaakt.
En ik kom buite alleen om te ontdekke dat we de laatste trein hebbe gemist... mooi kunne we ouders uit hun nest gaan belle en smeke of ze ons op kome hale. Achjah, al met al wat het een geniale avond.
dat was mijn verhaal over het concert, ik wou het ff kwijt

. Heb je der iets over te zegge, doe je best. Of was je er zelf ook, ik lees je verhaal graag.