Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 20:24
pulsing-maggot
pulsing-maggot is offline
[28-12-2005, 19:30]

ik sta in de 013 (tilburg jeweettoch) en Ektomorf net met veel gegrunt om me heen begonne met het vernietigende "Show Your Fist". Ik wis nie eens dat ze kwame dus voor mij is de vreugde extra groot.

Na dik een uur in te pit te hebbe staan beuke op praktisch alle goeie Ektomorf nummers kondige ze aan dat ze er mee ophoude. Ik ben teleurgesteld, maar niet lang, want hierna kome ze... Children of Bodom!

Ze kome op, Alexi (de zanger, voor de onwetende) schreewt dat hij een fucking Hate Crew Moshpit wil zien en de hele hell breekt om me heen los. Onder het oorverdovende gedreun van de speakers beuk ik er vrolijk op los. Ik ben al men maten kwijt maar et maakt me niet uit. Zo ga ik vrolijk 2 uur door, tot het me een beetje teveel word. Met een hoop geweld een behulp van mijn legerkiste (god zegene die dinge) weet ik uit de pit te kome.

Ik vertrek naar bove (degene die de 013 kenne wete waar ik het over heb) waar ik de rest van het concert sta te headbange met wat nieuwe vriende die ik daar terplekke heb gemaakt.

En ik kom buite alleen om te ontdekke dat we de laatste trein hebbe gemist... mooi kunne we ouders uit hun nest gaan belle en smeke of ze ons op kome hale. Achjah, al met al wat het een geniale avond.

dat was mijn verhaal over het concert, ik wou het ff kwijt . Heb je der iets over te zegge, doe je best. Of was je er zelf ook, ik lees je verhaal graag.
Advertentie
Oud 10-01-2006, 20:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Omg een maggot. Dit meen je niet. ROEL SLOTJE NU GODVERDOMME KTHXBYE
Oud 10-01-2006, 20:29
RoxX
RoxX is offline
hey children of bodom is vet! als ik had geweten dat ektomorf in het voorprogramma stond dan was ik zeker gegaan!!!
Oud 10-01-2006, 20:39
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Laat de N van je toetsenbord eens maken.

Wat betreft de komende reacties; het geeft niet; je bent nog maar 16. Genoeg mensen die ook zo'n fase hebben gehad.
Oud 10-01-2006, 20:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 10-01-2006 @ 21:39 :
Laat de N van je toetsenbord eens maken.

Wat betreft de komende reacties; het geeft niet; je bent nog maar 16. Genoeg mensen die ook zo'n fase hebben gehad.
Ik was toen al kvlt ende nekro
Oud 10-01-2006, 20:40
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
En verder wil ik nog Roel bedanken dat ie me de kans geeft om nog kwijt te kunnen dat COB toch wel onbetwist één van de grootste kutbands ooit is. En zal zijn.

COB verdient mijn nuance en mildheid niet.

Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 20:42.
Oud 10-01-2006, 20:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
pulsing-maggot schreef op 10-01-2006 @ 21:24 :
[28-12-2005, 19:30]

ik sta in de 013 (tilburg jeweettoch) en Ektomorf net met veel homofiel gegil om me heen begonne met het vernietigende "shake your dixx". Ik wis nie eens dat ze kwame dus voor mij is de vreugde extra groot.

Na dik 5 minuten in te pit te hebbe staan beuke op praktisch alle goeie Ektomorf nummers kondige ze aan dat ze er mee ophoude. Ik ben teleurgesteld, maar niet lang, want hierna kome ze... Children of Bodom!

Ze kome op, Alexi (de zanger, voor de onwetende) schreewt dat hij een fucking kabouter stoelendans wil zien en de hele hell breekt om me heen los. Onder het oorverdovende gedreun van de speakers huppel en spring ik er vrolijk op los. Ik ben al men vriendjes kwijt maar et maakt me niet uit. Zo ga ik vrolijk een kwartier door, tot het me een beetje teveel word. Met een hoop liefde en behulp van mijn kaboutersloffen (god zegene die dinge) weet ik uit de stoelendans te kome.

Ik vertrek naar bove (degene die de 013 kenne wete waar ik het over heb) waar ik de rest van het concert sta te headbange met wat nieuwe vriendjes die ik daar terplekke heb gemaakt.

En ik kom buite alleen om te ontdekke dat we de trein van 8 uur hebbe gemist ... mooi kunne we ouders gaan belle omdat we om half 9 in bed moeten liggen. Achjah, al met al wat het een geniale avond.

dat was mijn verhaal over het concert, ik wou het ff kwijt . Heb je der iets over te zegge, doe je best. Of was je er zelf ook, ik lees je verhaal graag.
Oud 10-01-2006, 20:53
pulsing-maggot
pulsing-maggot is offline
whahahahahahahahahahah, wow humor hebben ze hier wel joh. enjah, ik kan er ook niks aan doen, ben ook nog maar jong he. wel zwak dat jullie andermans smaak zo af moeten kraake... maarja dat schijnt de zwakte te zijn van het muziekforum hoor ik.
Oud 10-01-2006, 20:54
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten