Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2006, 14:42
meneer Storm
meneer Storm is offline
Mensen, waarom betalen we eigenlijk zoveel geld tegenwoordig om naar een concert te gaan van de Stones, Madonna of Robbie Williams ofzo???
Ik wil graag weten waarom mensen dat er voor over hebben, niet waarom de prijzen zo hoog zijn,

Dankuwel
Oud 12-01-2006, 14:43
86dagreed
86dagreed is offline
Omdat ze geld hebben.
Oud 12-01-2006, 14:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
yep.
Oud 12-01-2006, 14:46
Carn
Carn is offline
iets van vraag en aanbod
Oud 12-01-2006, 14:50
meneer Storm
meneer Storm is offline
laat ik het zo stellen:

Jullie zijn vast wel eens bij een concert van de een of andere artiest wezen kijken en luisteren. Of dit nou 100 eu of een tientje heeft gekotst laten we even buiten beschouwing.

Wat was er leuker, beter, meer waard aan dan het luisteren van een cd van de zelfde figuur/band?
Oud 12-01-2006, 14:51
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja
Oud 12-01-2006, 14:52
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Omdat het natuurlijk live is.
Oud 12-01-2006, 14:53
Carn
Carn is offline
tis netzoiets als kijken naar seks of zelf seks hebben.
Oud 12-01-2006, 14:54
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
meneer Storm schreef op 12-01-2006 @ 15:50 :
laat ik het zo stellen:

Jullie zijn vast wel eens bij een concert van de een of andere artiest wezen kijken en luisteren. Of dit nou 100 eu of een tientje heeft gekotst laten we even buiten beschouwing.

Wat was er leuker, beter, meer waard aan dan het luisteren van een cd van de zelfde figuur/band?
Vind je het vervelend om tot je nek weg te zakken in een emmer slijk?
Oud 12-01-2006, 15:03
meneer Storm
meneer Storm is offline
nee hoor, misschien moet je je muil houden en je moeder lastig vallen lompe mongool. als je niks beters te melden hebt, ga dan verdomme bij de stadsreiniging werken ja! dan ben je nog wat waard voor de samenleving en dat is precies hoe wij het tegenwoordig graag zien volgens onze leiders!
Oud 12-01-2006, 15:07
timp
timp is offline
escalatie!
Oud 12-01-2006, 15:08
meneer Storm
meneer Storm is offline
inderdaad, ik schoot mijn doel voorbij, hehe, kan gebeuren he als er mensen vervelende posts leveren.

Iemand anders wel iets zinnigs te melden misschien?
Oud 12-01-2006, 15:13
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Carn schreef op 12-01-2006 @ 15:53 :
tis netzoiets als kijken naar seks of zelf seks hebben.
En zo is het maar net.

Waarom mensen er veel geld voor over hebben? Omdat sommigen gestoorde bedragen overhebben om eens wat te zien. De een gaat een avondje de kroeg in voor 100 euro, de ander gaat een avondje de stones bekijken voor 100 euro.
Oud 12-01-2006, 15:14
Roxy
Roxy is offline
nou nou lief doen tegen elkaar.

maar het lijkt me logisch dat live leuker is dan op cd. ik begrijp niet waarom jij denkt van niet?
Oud 12-01-2006, 15:15
Metal
Metal is offline
Jij bent niet snugger he, Meneer storm?

het antwoord is:

OMDAT WE MARIONETTEN VAN DE COMMERCIE ZIJN.
Oud 12-01-2006, 15:16
meneer Storm
meneer Storm is offline
ik zeg niet van niet, maar ik moet een onderzoekje doen voor school, en daar moet uitkomen dat je bij een concert met meerdere zintuigen tegelijk geniet van het gebeuren.

Ik dacht, ik neem de proef op de som, maar het wil nog niet echt geloof ik...
Oud 12-01-2006, 15:17
Frostbite
Frostbite is offline
sfeer daar doen we het allemaal voor
Oud 12-01-2006, 15:20
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Allemaal voor de wijven.
Oud 12-01-2006, 15:20
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
meneer Storm schreef op 12-01-2006 @ 16:03 :
nee hoor, misschien moet je je muil houden en je moeder lastig vallen lompe mongool. als je niks beters te melden hebt, ga dan verdomme bij de stadsreiniging werken ja! dan ben je nog wat waard voor de samenleving en dat is precies hoe wij het tegenwoordig graag zien volgens onze leiders!
Hebben de mensen van de stadsreiniging dan zo weinig te melden?

Citaat:
Roxy schreef op 12-01-2006 @ 16:14 :

maar het lijkt me logisch dat live leuker is dan op cd. ik begrijp niet waarom jij denkt van niet?
Ik hoop dat je nu de context van mijn opmerking door hebt.

Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 15:23.
Oud 12-01-2006, 15:26
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
meneer Storm schreef op 12-01-2006 @ 16:03 :
als je niks beters te melden hebt, ga dan verdomme bij de stadsreiniging werken ja!
opmerking van het jaar.
Oud 12-01-2006, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 12-01-2006 @ 16:15 :
Jij bent niet snugger he, Meneer storm?

het antwoord is:

OMDAT WE MARIONETTEN VAN DE COMMERCIE ZIJN.
SPREEK VOOR JEZELF KUT KAPITALIST
Oud 12-01-2006, 15:33
meneer Storm
meneer Storm is offline
Iemand misschien een link naar een forum waar wel serieus gereageerd wordt, hier schiet ik namelijk niet veel mee op.
Oud 12-01-2006, 15:33
Carn
Carn is offline
misschien graz.nl ;P
Oud 12-01-2006, 15:40
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
meneer Storm schreef op 12-01-2006 @ 16:33 :
Iemand misschien een link naar een forum waar wel serieus gereageerd wordt, hier schiet ik namelijk niet veel mee op.
wat verwacht je eigenlijk. Weet je wat het antwoord is?

Diegene die zoveel betaald wil zo graag die artiest zien dat hij dat geld ervoor over heeft.
Oud 12-01-2006, 15:45
Verwijderd
Probeer het anders eens op Metalrage.com .
Advertentie
Oud 12-01-2006, 16:00
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
meneer Storm schreef op 12-01-2006 @ 16:16 :
ik zeg niet van niet, maar ik moet een onderzoekje doen voor school, en daar moet uitkomen dat je bij een concert met meerdere zintuigen tegelijk geniet van het gebeuren.

Ik dacht, ik neem de proef op de som, maar het wil nog niet echt geloof ik...
Dat komt omdat je vraagstelling compleet verkeerd is.

Op deze vraag is maar 1 antwoord: Omdat er vraag naar is en een band niet gek is, uit puur economisch oogpunt zijn de kaartjes zo duur geworden aangezien de bands zelf toch wel weten dat t uitverkocht raakt = meer cash in da pocket voor de artiesten.

Verder moet je hier niet teveel serieuze antwoorden verwachten aangezien dit forum gedomineert word door een stel debielen en van de forumbazen hoef je ook weinig te verwacht aangezien er 3 redelijk inactief lijken te zijn en eentje waarvan je al helemaal niks hoeft te verwachten want die doet net zo hard mee met t verkloten van dit subforum waar ooit fatsoenlijk over muziek gepraat werd (niet dat ik een heilige ben, daar niet van).
Oud 12-01-2006, 16:05
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 12-01-2006 @ 17:00 :

Verder moet je hier niet teveel serieuze antwoorden verwachten aangezien dit forum gedomineert word door een stel debielen en van de forumbazen hoef je ook weinig te verwacht aangezien er 3 redelijk inactief lijken te zijn en eentje waarvan je al helemaal niks hoeft te verwachten want die doet net zo hard mee met t verkloten van dit subforum waar ooit fatsoenlijk over muziek gepraat werd (niet dat ik een heilige ben, daar niet van).
Godverdomme
2e keer dat ik vandaag om een opmerking moet lachen.
Oud 12-01-2006, 16:25
Metal
Metal is offline
Citaat:
En zelf ben je de grootste debiel.
Jaja, het mag gezegd worden.
Oud 12-01-2006, 16:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fake schreef op 12-01-2006 @ 16:45 :
Probeer het anders eens op Metalrage.com .
;D
Oud 12-01-2006, 16:34
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Omdat het uitverkocht raakt..
Oud 12-01-2006, 16:38
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-01-2006 @ 17:25 :
Oud 12-01-2006, 16:39
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-01-2006 @ 17:25 :
Met deze woorden heb je zojuist bewezen dat je dat zelf bent.
Overigens word t tijd dat je eens je zaken gaat beargumenteren in plaats van steeds onnozele opmerkingen in t rond te strooien. Maarja, veel verder dan "want je bent een rechts hond" oid zal je wel niet komen.
Oud 12-01-2006, 16:50
Metal
Metal is offline
Ik wil normaal gesproken best de moeite doen, om een argumentatie te geven, maar bij jou heb ik de hoop allang opgegeven. Aangezien jij toch maar kan provoceren en er schijnbaar blij van wordt wanneer je mensen kunt irriteren.

Ik weet niet of je het weet, pruttelpotje, maar door jou ontstaan hele discussie's. Omdat JIJ het nodig vind (ik noem even een voorbeeld) om maar even in een hardcore topic te gaan prediken dat hardcore toch maar simplistische muziek is. Meningen mogen best geven worden, maar als het keer op keer gebeurt, zonder ook maar enige vorm van nuance, en met een bepaalde intentie (In ieder geval, veel mensen hebben dat gevoel, of het nou zo is of niet doet niet ter sprake), dan wordt het irritant ja. En het speelt nu al heel lang. Ik wil ook best even over je vrij dubieuze ava beginnen, al ken ik daar het verhaal niet achter. Waarschijnlijk ligt het eigenlijk wel voor de hand of wil ik het gewoon niet weten.

Oja, sarcasme is ook niet echt besteed aan jou?
Oud 12-01-2006, 16:55
Zyh
Zyh is offline
jerry! jerry! jerry! jerry! jerry!
Oud 12-01-2006, 16:56
qghp
qghp is offline
Jezus hier ga ik niet eens serieus op antwoorden
Oud 12-01-2006, 17:18
baas
baas is offline
Citaat:

Dit forum wordT gedomineerD door mensen die niet kunnen spellen, en daarbij niets zinnigs te melden hebben.

Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 17:20.
Oud 12-01-2006, 17:21
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
baas schreef op 12-01-2006 @ 18:18 :
Dit forum wordT gedomineerD door mensen die niet kunnen spelen, en daarbij niets zinnigs te melden hebben.
T is spellen met dubbel l.
Oud 12-01-2006, 17:29
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 12-01-2006 @ 18:21 :
T is spellen met dubbel l.
Het is 'het' met h-e-t zzzzz.
Oud 12-01-2006, 17:29
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-01-2006 @ 17:50 :
Ik wil normaal gesproken best de moeite doen, om een argumentatie te geven, maar bij jou heb ik de hoop allang opgegeven. Aangezien jij toch maar kan provoceren en er schijnbaar blij van wordt wanneer je mensen kunt irriteren.

Ik weet niet of je het weet, pruttelpotje, maar door jou ontstaan hele discussie's. Omdat JIJ het nodig vind (ik noem even een voorbeeld) om maar even in een hardcore topic te gaan prediken dat hardcore toch maar simplistische muziek is. Meningen mogen best geven worden, maar als het keer op keer gebeurt, zonder ook maar enige vorm van nuance, en met een bepaalde intentie (In ieder geval, veel mensen hebben dat gevoel, of het nou zo is of niet doet niet ter sprake), dan wordt het irritant ja. En het speelt nu al heel lang. Ik wil ook best even over je vrij dubieuze ava beginnen, al ken ik daar het verhaal niet achter. Waarschijnlijk ligt het eigenlijk wel voor de hand of wil ik het gewoon niet weten.

Oja, sarcasme is ook niet echt besteed aan jou?
Is dit je argumentatie?
Oud 12-01-2006, 17:36
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 12-01-2006 @ 18:29 :
Is dit je argumentatie?
"Ik wil normaal gesproken best de moeite doen, om een argumentatie te geven, maar bij jou heb ik de hoop allang opgegeven."

Lezen.

Overigens klopt t wel deels hoor, ik verpak mijn mening inderdaad zo goed als nooit in mooie woorden. Niet iedereen kan daar tegen, sommigen irriteren zich dr zelfs kapot aan of haal ik het bloed onder de nagels vandaan. Ik ga daar van grinniken.
Oud 12-01-2006, 17:38
Verwijderd
Gaat het hier over Oasis?
Oud 12-01-2006, 18:14
Metal
Metal is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 12-01-2006 @ 18:29 :
Is dit je argumentatie?
Ben jij achterlijk?
Oud 12-01-2006, 18:16
Verwijderd
kan er geen apart subforum muziek gemaakt worden voor pruttelpot,86dagreed en cornel?
Oud 12-01-2006, 18:33
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:

Op deze vraag is maar 1 antwoord: Omdat er vraag naar is en een band niet gek is, uit puur economisch oogpunt zijn de kaartjes zo duur geworden aangezien de bands zelf toch wel weten dat t uitverkocht raakt = meer cash in da pocket voor de artiesten.

ga je een beetje zijn spelfouten verbeteren? nou...

wordt gedomineerd
en niet word gedomineert

stupid.

edit: oh was al gezegd, my bad.
Oud 13-01-2006, 05:00
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 12-01-2006 @ 19:16 :
kan er geen apart subforum muziek gemaakt worden voor pruttelpot,86dagreed en cornel?
nou zeg
Oud 13-01-2006, 08:37
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 12-01-2006 @ 17:39 :

Overigens word t tijd dat je eens je zaken gaat beargumenteren in plaats van steeds onnozele opmerkingen in t rond te strooien.
Schroom vooral niet hiermee zelf te beginnen, vriendelijke vriend.

Overgens ga ik uit principe niet naar absurd dure concerten. Tom Waits 100 euro? Fuck that.
Oud 13-01-2006, 09:04
Verwijderd
Mooi topic dit.

100 euro voor Tom Waits zou ik absoluut betalen, ondanks dat het inderdaad absurd duur is.
Oud 13-01-2006, 10:27
Broeder
Broeder is offline
Ik heb niet eens 100 euro
Oud 13-01-2006, 10:55
Roxy
Roxy is offline
Dit topic heeft helemaal geen nut. Als je graag antwoord wilt op je vraag zou ik hem anders formuleren en niet meteen gaan schelden als iemand offtopic reageert. Dan kun je het evt nog wel een keer proberen wmb.

Regels voor berichten