Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 19:39
apeldoorn
apeldoorn is offline
Ik heb een grafisch spelletje geprogrammeerd, alleen er is een raar probleem. Ik laad plaatjes en audio in. De plaatjes worden telkens (snel) op een andere plek op het canvas getekend zodat je een mooie animatie krijgt.
Nu is er echter een probleem. Wanneer je de java bestanden compileert en dan het programma opstart doet alles het perfect. Wanneer je echter vervolgens de dos-box afsluit, en weer de dos-box opent en je al gecompileerde programma wil openen geeft hij alleen de GUI weer (en het canvas), amar de plaatjes die hij zou moeten inladen zijn er niet. Als je echter vervolgens de class files weer verwijderd en de java files weer compileert werkt het perfect....
Waar zou dat in godsnaam aan kunnen liggen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2002, 07:41
lupus
lupus is offline
Goede vraag... hmm, misschien dat de bestanden niet in je (tijdelijke) path staan of iets dergelijks? Het lijkt me in ieder geval dat hij de bestanden niet vindt om de 1 of andere reden...
Oud 19-02-2002, 10:24
apeldoorn
apeldoorn is offline
Dat heb ik min of meer ook gecontroleerd. Ik heb dus eerst classpath ingesteld en toen gekeken wat de instellingen waren (set > temp1.log). Vervolgens opnieuw gecompileerd en weer de instelling opgeslagen. Deze twee log bestandjes vergeleken en ze waren gewoon identiek! Echt heel vreemd....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten