Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Het is inderdaad lastig. Ik was het zelf ook al weer vergeten, maar heb ff gekeken hoe ik het zelf nou gedaan had
![]() Ten eerste heb je een programma als webcam32 (met andere programma's heb ik het zelf nog niet geprobeerd) nodig, mijn versie kan ik niet meer vinden. Je kan even een de shareware versie downloaden voor dertig dagen (ondertussen moet je naar een versie zoeken waarbij het programma een "registratiefout" heeft waardoor je het programma gratis hebt, deze circuleert gewoon op internet rond op erg veel pagina's ![]() Ten tweede moet je dit http://jeffp.endoria.net/upload/javacam.zip downloaden, ik heb er "webcam.txt" bijgedaan. Daar in staat waar je wat moet plaatsen. Voor de duidelijkheid zet ik dat hier ook nog even neer: Citaat:
Code:
<applet code="JavaCam.class" codebase="jouwwebsite.nl hier" align="middle" width="320" height="240"> <param name="url" value="jouwwebsite.nl/webcamplaatje.jpg"> <param name="interval" value="15"> </applet> ![]() P.s. Bij de value kan je het "herlaad-interval" veranderen ![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 18:19. |
![]() |
|
![]() |
Je kunt ook andere software gebruiken.
Freeware, waarbij je geen registratiefout hoeft te veroorzaken... Op http://www.webattack.com/Freeware/we...fwwebcam.shtml staan er al een heleboel. Hoop dat je er wat mee kunt Gr33tz, DD - Thei |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Msn webcam error Noeleke | 7 | 07-09-2010 06:29 | |
Software & Hardware |
Vista, logitech webcam en drivers. Verwijderd | 4 | 26-05-2007 08:13 | |
Films, TV & Radio |
Pathé Unlimited (voor 17,50/maand onbeperkt naar de bios) AJMouse | 44 | 10-02-2006 11:06 | |
Software & Hardware |
[Webcam] Drivers Verwijderd | 2 | 13-03-2004 12:29 | |
Software & Hardware |
[Webcam] hulp gevraagd over: Philips PCVC 740K Thompie | 9 | 26-01-2004 10:00 | |
Software & Hardware |
[html]hoe zet je een webcam op je site? Verwijderd | 11 | 04-06-2003 21:05 |