Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 21:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Op de site staat 11 februari maar in een folder over studiekeuze staat herhaaldelijk 4 februari. Weet iemand wat het nou is?

Ga volgende week wel bellen als niemand het weet, maar vragen kan geen kwaad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2006, 21:40
Verwijderd
UvA/VU studenten zeiden vandaag tegen onze klas dat het 11 februari was. Maar ik zou gewoon bellen, dan weetje het zeker
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 10:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Toevallig kreeg ik vandaag een brief met de bevestiging van aanmelding en de datum van de voorlichtingsdag. Nog steeds de 11e, dus dat zal het dan wel zijn.

Kan dicht
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 12:21
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 27-01-2006 @ 11:38 :
Toevallig kreeg ik vandaag een brief met de bevestiging van aanmelding en de datum van de voorlichtingsdag. Nog steeds de 11e, dus dat zal het dan wel zijn.

Kan dicht
Same here, gewoon 11e lijkt me dus.
Oud 27-01-2006, 12:24
Miracle
Miracle is offline
Oh, heb jij trouwens gevraagd hoe het zit met HBO-ers? De dag is eigenlijk voor vwo-ers staat overal, maar ik ga niet wachten tot in juni om er naar toe te gaan. Dus, ik ga gewoon, maar mss dat jij gebeld hebt om te vragen of het wel kan.

Ik heb mij m'n aanmelding ook aangegeven dat ik op 't HBO zit, dus het lijkt me geen probleem.
Oud 27-01-2006, 13:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-01-2006 @ 13:24 :
Oh, heb jij trouwens gevraagd hoe het zit met HBO-ers? De dag is eigenlijk voor vwo-ers staat overal, maar ik ga niet wachten tot in juni om er naar toe te gaan. Dus, ik ga gewoon, maar mss dat jij gebeld hebt om te vragen of het wel kan.

Ik heb mij m'n aanmelding ook aangegeven dat ik op 't HBO zit, dus het lijkt me geen probleem.
Vaak zijn die voorlichtingspraatjes dan vooral gericht op VWO'ers maar ben je als HBO'er ook echt wel welkom maar dan meer voor informatie over de studie dan speciaal voor doorstroomroutes enzo.
Oud 27-01-2006, 15:08
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-01-2006 @ 14:39 :
Vaak zijn die voorlichtingspraatjes dan vooral gericht op VWO'ers maar ben je als HBO'er ook echt wel welkom maar dan meer voor informatie over de studie dan speciaal voor doorstroomroutes enzo.
Ja precies, daar kom ik ook voor.
Oud 27-01-2006, 15:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
He, ik kan 11 februari niet.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 17:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-01-2006 @ 13:24 :

Dat doet de VU bewust. Ze willen zoveel mogelijk hbo'ers weren en daarom hebben ze het alleen over VWO'ers. Je bent dus wel welkom, alleen zeggen ze het niet direct.

Dat vertelde een vriendin van mij die op de VU zit en het daar een keer over gehad had.

Naar welke opleiding ga je?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 23:23
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
VU
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 27-01-2006 @ 18:43 :
Dat doet de VU bewust. Ze willen zoveel mogelijk hbo'ers weren en daarom hebben ze het alleen over VWO'ers. Je bent dus wel welkom, alleen zeggen ze het niet direct.

Omg, dat is echt triest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten