![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.sjujazz.nl/evenementen/sjufestival2006/
Dit lijkt me erg gaaf. Check de samples. Vooral 's avonds in de SJU lijkt me interessant: Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 08:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verder niet echt een geweldige lineup idd. Yuri Honing solo wil ik misschien wel zien, die groep van Bobby Previte zal ook wel goed zijn maar hoef ik niet persé te zien. Overigens kun je Jacob Fred Jazz Oddyssey, Bobby Previte, Eric Boeren en Bennie Wallace allemaal ook al in het Bimhuis zien. Wat er voor mij wel op de kalendar staat qua jazz en improvisatie: Joe McPhee Trio X (bimhuis) Steve Reid & Kieran Hebden (paradiso) ICP Orchestra (bimhuis) Getatchew Mekurya met The Ex (bimhuis) Peter Brötzmann Chicago Tentet (sju) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 21:55. |
![]() |
||
Citaat:
gelukkig zei je niet wat guru met jazz te maken heeft verder is north sea jazz OPEN MINDED, en is het jazz en veel dingen die daaruit voortgevloeid zijn. ik vind het serieus vreemd dat mensen kunnen zeggen wat jazz en bijv the roots met elkaar gemeen hebben. misschien hoor je het vaker niet, maar de connectie is er echt. ook als je naar bijv questlove en black thought kijkt. en iedereen die guru kent kent ook vast en zeker jazzmataz, i rest my case gangstarr is natuurlijk andere koek |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder haat ik jazzpurisme ook, en het is juist cool dat ze idd openminded zijn. Het is alleen helaas meer dan dat, commerciële overwegingen spelen ook echt een rol. Ze willen zeg maar het Arrow Jazz FM publiek ook trekken, die denken dat Joss Stone de top van de jazz is (terwijl het niet eens jazz is). Maar zelfs daar is begrip voor op te brengen, en feit is gewoon dat je al die shit kunt negeren en gewoon naar de coole dingen gaan. Check bv. vorig jaar Soulive, een van mn favoriete groepen, een ontzettend funky mix van jazz/hiphop/funk. Echt geweldig wat die gasten spelen. Er is echt veel te ontdekken en te genieten, als je gewoon je laat verrassen/wat verder kijkt dan de top of the bill. Laatst gewijzigd op 14-03-2006 om 15:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|