Kan het zijn dat je daar uren van wakker ligt, ook al heb je slaapmedicatie genomen? Gisteravond om 9u een genomen omdat ik nogal misselijk en duizelig was, dat ging gelukkig over, maar toen ik om half 12 wou gaan slapen, heb ik het zeker 2 uur zien worden, ondanks een loramet.
dextro = druivensuiker. Het speciale aan druivensuiker is dat het heel snel kan worden opgenomen in je bloed en dus een vlugge boost in je bloedsuiker geeft. Dit betekent ook dat het snel opgebruikt is, dus uren wakker liggen kan je er niet van. Wat wel kan gebeuren is dat je daarna weer een lage suikerspiegel hebt gekregen en je daardoor niet kon slapen. Honger en slaap gaan niet echt goed samen.
Vreemd, ik had totaal geen honger. En ik heb ook geen cola lopen drinken voor ik ging slapen, wat ik normaal zelfs wel doe.Of kan je ook zonder honger een te lage suikerspiegel hebben en dan wakker liggen?
Ik heb ooit gewennings-effecten van de loramet gehad, maar ik heb het al een jaar niet meer genomen. Slaappillen sowieso al een 4tal maanden niet meer regelmatig. Afgelopen weken heb 2x een seroquel gehad, die veel te zwaar was. En 3x een loramet, die dus 2x wel werkte en gisteren totaal niet. Kan die gewenning er nog steeds inzitten? Of treedt die snel weer op?
ik heb nog nooit effect gemerkt van dextro, maar ik vind het lkkr gewoon als snoep(alleen heb ik het niet zo vaak)
maarja, ik ben ondertussen ook immuun voor energy drank(hoewel ik daar in het begin nog wel eens wat van merkte na meerdere blikjes, van dextro heb ik nog nooit een effect gemerkt)