Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2006, 10:34
mrsjones
mrsjones is offline

Pitch
Sharon Stone keert terug als de verleidelijke schrijfster Catherine Tramell met een nieuw slachtoffer voor haar verraderlijke en dodelijke spel

Plot
Wanneer de sensuele maar verraderlijke schrijfster Catherine Tramell (Sharon Stone) opnieuw in aanraking komt met de wet, laat Scotland Yard haar onderzoeken door psychiater Dr. Andrew Glass. Maar net als detective Nick Curran raakt ook Glass verstrikt in het web van manipulatie dat deze zwarte weduwe weet te spinnen. En zo wordt de psychiater een prooi voor het gevaarlijke spel van Tramell.

Plus
Jarenlang is er gespeculeerd op een vervolg op 'Basic Instinct', de zinderende erotische thriller van Paul Verhoeven uit 1992 die van Sharon Stone in één klap een wereldberoemde actrice maakte. Na veel wikken en wegen keerde Stone veertien jaar later terug voor 'Basic Instinct 2', maar Verhoeven liet de beker aan zich voorbij gaan. Zijn taak is overgenomen door regisseur Michael Caton-Jones, die films op zijn naam heeft staan als 'This Boy's Life', 'Rob Roy', 'The Jackal' en 'City by the Sea'. Stone's nieuwe tegenspeler is de redelijk onbekende Engelse acteur David Morrissey, die vooral veel werk voor de Britse televisie heeft gedaan zoals 'State of Play. Ook had hij rolletjes in 'Captain Corelli's Mandolin' en 'Girl with a Pearl Earring'.

Officiele Website

In de bioscoop 30 maart.

Heb je de film al gezien en wat vond je er van? Of ga je de film nog zien? De recensies zijn wel erg slecht.
Oud 31-03-2006, 10:40
mrsjones
mrsjones is offline
TS begint.
Ik heb deel 1 wel gezien die was erg goed. Ik denk dat ik deel 2 wel ga zien
Oud 31-03-2006, 13:18
Verwijderd
Ik las er een stuk over gister in de Metro. Ze hebben gelijk. Ze weten me god niet meer wat ze moeten doen om geld te verdienen dus ze gooien niks anders met sequels. In mijn ogen erg zonde. Deel 1 was echt geweldig. Daar tipt deel 2 niet aan.

Sommige films moeten gewoon geen sequel krijgen!

Ik ga m niet zien.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 13:26
Verwijderd
De officiële website:

ERROR

The page you requested was not found.
The page may have been moved, or the link could be outdated.
Please click here to return to the main Sony Pictures Entertainment Site.

Overigens was deel 1 niet zo heel geweldig, dus op twee zit ik helemaal niet te wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 00:21
__
__ is offline
ik was in londen met school en toen hadden we enkele uren vrije tijd ennn op een gegeven moment moesten we weer verzamelen, BLEEK DAT zo'n groepje jongens sharon stone hadden gezien, de première was daar zo bij de bioscoop aan de gang.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 13:15
legatus
legatus is offline
Een van de slechtste vervolgen ooit gemaakt. Abominaal geacteerd, bedroevend slecht geschreven en routineus gedraaid.
Oud 01-04-2006, 13:22
Verwijderd
Deel 1 was goed, mss ga ik deze kijken.

@TS, ik dacht heel ff dat jij ook Mr Soija heette
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 13:29
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
legatus schreef op 01-04-2006 @ 14:15 :
Abominaal geacteerd
Ook door Sharon?
Oud 01-04-2006, 15:16
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-04-2006 @ 14:29 :
Ook door Sharon?
Die schmiert er op los. Mede door het waardeloze scenario waar niets geloofwaardigs aan is en ieder personage zich gedraagt als een randdebiel.
Oud 03-04-2006, 12:28
mrsjones
mrsjones is offline
@ Mr Soija
Nope mrsjones the one and only
Oud 03-04-2006, 12:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
legatus schreef op 01-04-2006 @ 16:16 :
Die schmiert er op los. Mede door het waardeloze scenario waar niets geloofwaardigs aan is en ieder personage zich gedraagt als een randdebiel.
Nou ja, ik was toch al niet van plan om hem te gaan zien.
Reageren

Regels voor berichten