Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 17:13
anja
anja is offline
Kwam gister tijdens het vrijen plots tot de conclusie dat een orgasme veroorzaakt door m'n vriendje gewoon veeeel beter voelt dan een solo-orgasme. Wellicht was het altijd al zo, maar ik heb er nooit eerder bij stilgestaan. Hebben jullie dat ook? Technisch gezien is er geen verschil en TOCH voelt het beter aan...
Oud 25-01-2006, 17:16
Galcaticat
Galcaticat is offline
ach ja, gevoel is niet technisch hé
Oud 25-01-2006, 17:22
Metal
Metal is offline
Ik heb het, en zij heeft het ook.
Het zal wel met opwinding te maken hebben.
Oud 25-01-2006, 17:42
M'ne
M'ne is offline
ja, dat heb ik ook. Alleen was ik er na de 1e keer al achter.
Oud 25-01-2006, 18:27
Gothic
Gothic is offline
Ja veel beter. De 1e keer niet natuurlijk, maar hij werd steeds beter , hij kent me nu echt supergoed, kan het snel, langzaam, gewoon perfect... jammer dat ik het nu weer zelf moet doen ...
Oud 25-01-2006, 18:45
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
heb helaas nog nooit een orgasme bij mijn vriend gehad.. ..

ik kom er vaak 'net niet'... vreselijk irritant.. en hij doet zo zijn best..
het vervelende is ook.. de enige manier waarop ik klaarkom, is als ik zit.. dus vrijend zal ik nooit klaar kunnen komen..

ik heb vaak geprobeerd om liggen klaar te komen.. ook bij solosex, alleen iedere keer als ik dan 'bijna' klaarkom, dan komt het niet als ik lig... en als ik dan 'bijna' klaarkom, en ik ga weer zitten, dan kom ik wel..
heel apart..

ben overigens nu 1 jaar met m'n vriend aan het vrijen.. en het is me nog nooit gelukt..

vind het best wel jammer..

iemand tips??

(even ontopic dan: ik denk dat samen sex hebben zoiezo fijner is, omdat je dan een bepaal contact hebt, wat heerlijk voelt, dus JA ik denk dat het klaarkomen dan ook fijner is)
Oud 25-01-2006, 18:52
AngelLena
AngelLena is offline
Ik doe niet aan solo dus orgasme zit er dan ook niet echt in. Orgasme veroorzaakt door mijn vriendje is gewoon helemaal top
Oud 25-01-2006, 19:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik kom niet zo heel gemakkelijk klaar, noem me zelfs maar moeilijk en vooral wanneer iemand anders het doet (in dit geval mijn vriend dus) duurt het of ontzettend lang, zit ik er vaak nét tegenaan of kom ik gewoon helemaal niet.
Tot nu toe waren de keren dat hij het voor elkaar kreeg wel heel fijn. Technisch gezien is het dan iets anders dan wanneer ik het zelf doe, maar een heel stuk intiemer is het wel, wat er denk ik ook juist voor zorgt dat het fijner is dan wanneer je het zelf doet.

@ princess-M*: Uhm en als jij bovenop gaat zitten?
Oud 25-01-2006, 19:19
Saarah
Saarah is offline
Tot nu toe ben ik door soloseks nog nooit klaargekomen maar toen we vorige keer seks hadden wél. Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest . Ik dacht altijd dat ik geeneens kòn klaarkomen ofzo. Ben er wrs veel te veel op gefixeerd bij het masturberen (ik weet dat ook van mezelf, maar wat kan ik er in godsnaam aan doen . Als we seks hebben, is er afleiding genoeg maar dat heb ik dus niet als ik masturbeer, dan denk ik heel de tijd aan dat klaarkomen )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:30
OwL
OwL is offline
Het hele gebeuren met je vriendje is beter dan alleen (Ookal komt het orgasme soms moeizaam, het is toch altijd leuker dan alleen )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:45
Verwijderd
Helemaal waar, waarom zou je anders seks hebben? Even bijopgeteld dat het door de intimiteit enzo komt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 20:45 :
Helemaal waar, waarom zou je anders seks hebben? Even bijopgeteld dat het door de intimiteit enzo komt natuurlijk.
Je hebt geen seks omdat het orgasme sterker is dan wanneer je masturbeert, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:50
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Zeker. Sowieso omdat ik het zelf nog wel eens snel afraffel en als hij het doet duurt het wat langer en dat is heerlijk. Zelf heb ik daar bijna nooit het geduld voor. En het is ook gewoon heftiger als je samen bent.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 21:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 25-01-2006 @ 21:50 :
En het is ook gewoon heftiger als je samen bent.
Dat vind ik dan weer niet, intiemer maar niet per definitie heftiger. Maar dat zal wel gewoon het ervaringsverschil zijn, maargoed ik sloof me zelfs nog uit wanneer ik het gewoon zelf doe... Dus dat verklaart misschien ook nog het 1 en ander. Daarbij blijf ik het door ervaringen van vroeger moeilijk vinden om me 'gewoon' te laten gaan, betrapte mezelf er maanden geleden eens op dat ik me eigenlijk continue inhield, dat is nu al wel een heel stuk verbetert geloof ik.
Oud 25-01-2006, 21:27
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Mhaw, de ene keer kom ik beter klaar door hem en de andere keer beter door mezelf Agh, zolang het maar lekker is
Oud 26-01-2006, 07:55
Verwijderd
Dat heb ik ook ja.
Als ik door mn vriendin klaarkom dan voelt dat vele malen beter dan als het solo gebeurd..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 09:14
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
*princess-M* schreef op 25-01-2006 @ 19:45 :
iemand tips??
Benen omhoog houden ?
Oud 26-01-2006, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 25-01-2006 @ 21:13 :
Je hebt geen seks omdat het orgasme sterker is dan wanneer je masturbeert, lijkt me.

Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 20:45 :
Even bijopgeteld dat het door de intimiteit enzo komt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 10:27
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 26-01-2006 @ 08:55 :
Dat heb ik ook ja.
Als ik door mn vriendin klaarkom dan voelt dat vele malen beter dan als het solo gebeurd..
Oud 26-01-2006, 14:41
XQseMe2
XQseMe2 is offline
ja dat is ook zo, maar dat is ook wel logisch.
bij sex met je partner komt er gewoon veel meer gevoel bij kijken, daar heb je dan ook niet voor nix een relatie mee.
gevoel / emotie versterkt het orgasme alleen maar dus het kan alleen maar beter worden
Oud 26-01-2006, 15:10
Mousse
Mousse is offline
zeker weten dat het beter is. heb dan wel geen vriendje op het moment, maar het voelt gewoon zoveeel beter als een jongen het doet.
Meestal ben je dan zo druk met elkaar bezig dat ik steeds aan het randjefietsen ben. Mn ex en ik waren op een gegeven moment zo erg op elkaar ingespeeld dat je van elkaar wel weet wanneer dat is, en tsja dan kwam ik echt heel lekker.

Nou vind ik dat klaarkomen altijd lekker is. Of ik het nou zelf doet of iemand anders. Maar met iemand erbij is het zeker intenser door de intimiteit en de opgebouwde spanning. Zelf raffel ik het altijd maar af.
Oud 26-01-2006, 22:25
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 10:32
JJ13
JJ13 is offline
ben ik het helemaal mee eens
Oud 27-01-2006, 10:59
Verwijderd
Ja. Dat is beter bij vriend.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 12:17
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 25-01-2006 @ 19:52 :
Ik doe niet aan solo dus orgasme zit er dan ook niet echt in. Orgasme veroorzaakt door mijn vriendje is gewoon helemaal top
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:54
Valentine
Valentine is offline
Citaat:
Optima schreef op 26-01-2006 @ 23:25 :
mijn masturbatie is meestal erg zakelijk
seks is alles behalve zakelijk
Oud 03-02-2006, 21:05
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik kan het absoluut niet als er iemand bij is. Nooit gekund. Wel es dat ik er een btje tegenaan zat of van die wegebbende golfjes had, maar het kwam lang niet in de buurt van hoe het voelt als ik het zelf doe.

Ik zat me vandeweek te bedenken hoe erg het eigenlijk voor me zou zijn om samen te wonen met iemand...nooit meer masturberen (tuurlijk kan je dat wel int bijzijn van iemand, maar ik kan het dan dus gewoon niet ).

Ik zou toch een groot stuk van mn seksualiteit/ seksuele bevrediging missen als ik dat niet meer kan.
(doe ik nu al).

Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 14:47
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik zat net ff te denken, maar ik ben/ word eigenlijk sowieso maar weinig gevingerd of gebeft door de sekspartners die ik had/ heb.

Tis wel heel anders en ook vaak lekkerder als iemand me vingert (goed vingert) dan wanneer ik het zelf doe (technisch gezien). Laatste keer dat ik echt goed gevingerd werd door iemand was ook erg lekker, dat deed ie erg goed (geavanceerder dan wanneer ik het zelf doe hehehe, ik ben vrij eentonig bezig als ik mezelf vinger en ik vinger ook alleen mn clitorus, voor het vaginale gedeelte gebruik ik wel een dildo hehe).

Alleen klaarkomen lukt me dan dus gewoon niet als iemand anders het doet, ook al vind ik het wel soms erg lekker.

Maar bij mn laatste 3 echte (seks)partners ben ik eigenlijk bij allemaal maar een enkele keer echt goed gevingerd.
De andere keren was het ff 10 seconden en niet lekker en dan huppa penis erin.

Ik denk dat dit ook komt omdat ik weinig laat merken dat ik het vingeren lekker vind. Ik lig veel minder hard te kreunen en te roepen dan wanneer men mij neukt.
Ik denk dat dat bij mannen de indruk wekt dat ik neuken leuker vind dan vingeren, omdat ik bij neuken meer herrie produceer.

Bovendien kom ik niet klaar van het vingeren (of beffen), en mannen zijn toch prestatiegerichte wezens die graag wel zien dat je klaarkomt (faken kan ik niet, nog nooit gedaan).
Als je steeds niet klaarkomt als ze je vingeren gaan zij zich ook gefrusteerd voelen dat ze je niet klaar kunnen vingeren en gaan liever neuken want dan reageer ik tenminste nog.
En 20 minuten vingeren vinden ze ook maar niks want daar krijg je ook maar een lamme arm van, en als ik dan ook nog zo weinig reageer (ben dan druk bezig me te concentreren op wat ik voel) en toch niet klaarkom....ja dan laat maar.

Zo iets denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 15:39
Nona
Nona is offline
Ja. Maar een bedpartner houdt het ook spannend, jezelf teasen is nou niet echt wat je noemt gaaf.
Oud 04-02-2006, 15:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 03-02-2006 @ 22:05 :
Ik zat me vandeweek te bedenken hoe erg het eigenlijk voor me zou zijn om samen te wonen met iemand...nooit meer masturberen (tuurlijk kan je dat wel int bijzijn van iemand, maar ik kan het dan dus gewoon niet ).

Ik zou toch een groot stuk van mn seksualiteit/ seksuele bevrediging missen als ik dat niet meer kan.
(doe ik nu al).
Waarom zou je niet meer kunnen masturberen als je samenwoont??? Je bent toch niet 24/7 samen? En als je wel tegelijk thuis bent, heb je toch altijd nog wel ergens een plekje voor jezelf?

Nogal zwart-wit gedacht dat als je samenwoont je ook daadwerkelijk altijd alleen nog maar samen bent....
Oud 05-02-2006, 23:45
Mousse
Mousse is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 04-02-2006 @ 15:47 :
Ik denk dat dit ook komt omdat ik weinig laat merken dat ik het vingeren lekker vind. Ik lig veel minder hard te kreunen en te roepen dan wanneer men mij neukt.
Ik denk dat dat bij mannen de indruk wekt dat ik neuken leuker vind dan vingeren, omdat ik bij neuken meer herrie produceer.

Bovendien kom ik niet klaar van het vingeren (of beffen), en mannen zijn toch prestatiegerichte wezens die graag wel zien dat je klaarkomt (faken kan ik niet, nog nooit gedaan).
Als je steeds niet klaarkomt als ze je vingeren gaan zij zich ook gefrusteerd voelen dat ze je niet klaar kunnen vingeren en gaan liever neuken want dan reageer ik tenminste nog.
En 20 minuten vingeren vinden ze ook maar niks want daar krijg je ook maar een lamme arm van, en als ik dan ook nog zo weinig reageer (ben dan druk bezig me te concentreren op wat ik voel) en toch niet klaarkom....ja dan laat maar.

Zo iets denk ik dan.
Ik denk dat jij nog iemand moet vinden die het echt helemaal geweldig vind om jou klaar te laten komen en het dus een uitdagnig vind om jou helemaal over het randje te krijgen.
Die lopen er echt wel rond hoor!

Sowieso is communicatie nog altijd erg belangrijk. Wanneer je al een tijdje een relatie metiemand hebt, kan je het best tegen die persoon zeggen denk ik.

Verder is het argument dat je na 20 minuten vingeren een lamme hand krijgt natuurlijk bullshit, afwisseling heet dat. Eerst even vingeren, dan je goed beffen. Bij stijve kaken weer een beetje vingeren en zo on. Combi is natuurlijk helemaal goud waard.
Zelfs als hij gekomen is en jij al dichterbij bent door het neuken, zou hij je nog kunnen verwennen.
Oud 06-02-2006, 16:18
Verwijderd
Orgasme bij mijn vriend is veel heftiger dan solosex omdat dit alles met emoties te maken heeft. Je deelt seks (naar mijn mening toch iets speciaals) met de persoon waar je zo van houd. Het is iets intiems en ik denk ook dat het gevoel dat je jezelf helemaal aan iemand kan overgeven ook meespeelt bij de heftigheid of beleving van je orgasme
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:37
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Mousse schreef op 06-02-2006 @ 00:45 :
Ik denk dat jij nog iemand moet vinden die het echt helemaal geweldig vind om jou klaar te laten komen en het dus een uitdagnig vind om jou helemaal over het randje te krijgen.
Die lopen er echt wel rond hoor!
Zeker
Oud 06-02-2006, 17:13
BleuEyes
BleuEyes is offline
Voor mijn gevoel is dat inderdaad beter.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:35
Amma
Amma is offline
Vriend
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:37
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 06-02-2006 @ 18:13 :
Voor mijn gevoel is dat inderdaad beter.
Oud 08-02-2006, 13:18
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Godverdegodver, hier word ik zo schijtziek van. Had ik net een lange reactie zitten typen waar ik drie kwartier mee bezig ben geweest...was ik blijkbaar weer uitgelogd toen ik m wou verzenden.
Ik mn naam invoeren en vervolgens kan ik niet meer terug naar mn bericht. Hele bericht kwijt grrrrrr. Kutscholierenforum.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:48
Mousse
Mousse is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 08-02-2006 @ 14:18 :
Godverdegodver, hier word ik zo schijtziek van. Had ik net een lange reactie zitten typen waar ik drie kwartier mee bezig ben geweest...was ik blijkbaar weer uitgelogd toen ik m wou verzenden.
Ik mn naam invoeren en vervolgens kan ik niet meer terug naar mn bericht. Hele bericht kwijt grrrrrr. Kutscholierenforum.
ik doe dan altijd:
opnieuw inloggen
dan krijg je bericht bedankt voor het inloggen, dan klik ik op teruggaan tot je terug bent in het bericht
en dan weer versturen
als het goed is moet het dan werken.
Oud 08-02-2006, 14:13
Jolt
Jolt is offline
Of gewoon in word typen en dan kopieren
Oud 08-02-2006, 16:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Of bij je instellingen aanpassen dat je niet automatisch meer uitgelogd wordt door het forum. Daar is een speciale optie voor
Oud 08-02-2006, 16:37
M'ne
M'ne is offline
Of gewoon niet van die mega lange persoonlijke berichten willen posten.
Oud 08-02-2006, 17:06
Muchacha
Muchacha is offline
Of Ctrl A + Ctrl C doen voor je het bericht verstuurd. Als het dan weg is, staat ie nog op je Clipboard en kan je gewoon Ctrl V'en.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 15:02
knakworstje
knakworstje is offline
Citaat:
*princess-M* schreef op 25-01-2006 @ 19:45 :
heb helaas nog nooit een orgasme bij mijn vriend gehad.. ..

ik kom er vaak 'net niet'... vreselijk irritant.. en hij doet zo zijn best..
het vervelende is ook.. de enige manier waarop ik klaarkom, is als ik zit.. dus vrijend zal ik nooit klaar kunnen komen..

ik heb vaak geprobeerd om liggen klaar te komen.. ook bij solosex, alleen iedere keer als ik dan 'bijna' klaarkom, dan komt het niet als ik lig... en als ik dan 'bijna' klaarkom, en ik ga weer zitten, dan kom ik wel..
heel apart..

ben overigens nu 1 jaar met m'n vriend aan het vrijen.. en het is me nog nooit gelukt..

vind het best wel jammer..

iemand tips??

(even ontopic dan: ik denk dat samen sex hebben zoiezo fijner is, omdat je dan een bepaal contact hebt, wat heerlijk voelt, dus JA ik denk dat het klaarkomen dan ook fijner is)

Hoe kom jij klaar dan? Als je je volledig ontspant of spant?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 08:13
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Hmm ik weet niet, je hebt ook van die jongens die plots stoppen als je bijna klaarkomt
Oud 10-02-2006, 08:16
knakworstje
knakworstje is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 10-02-2006 @ 09:13 :
Hmm ik weet niet, je hebt ook van die jongens die plots stoppen als je bijna klaarkomt
Dat is om je extra geil te maken.... Je hebt dan ontzettend veel zin om klaar te komen... daarom wacht hij even....

Hij gaat daarna dan toch wel verder, he?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 08:18
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
knakworstje schreef op 10-02-2006 @ 09:16 :
Dat is om je extra geil te maken.... Je hebt dan ontzettend veel zin om klaar te komen... daarom wacht hij even....

Hij gaat daarna dan toch wel verder, he?
hahaa soms komt ie wel eens in de veronderstelling dat ik al ben klaargekomen en dan wacht hij net iets te lang waardoor het weer eeuwen duuurt voor ik klaarkom
Maar niet altijd hoor
Oud 10-02-2006, 09:14
2B!
2B! is offline
Is bij mij ook het geval, met mijn vriendin is beter dan alleen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 12:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 08-02-2006 @ 14:18 :
lol
Oud 10-02-2006, 13:23
Qimm
Qimm is offline
Seks met het vriendje is onbeschrijflijk vaak lekkerder dan alleen
Oud 10-02-2006, 16:20
knakworstje
knakworstje is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 10-02-2006 @ 09:18 :
hahaa soms komt ie wel eens in de veronderstelling dat ik al ben klaargekomen en dan wacht hij net iets te lang waardoor het weer eeuwen duuurt voor ik klaarkom
Maar niet altijd hoor
Dat probleem heb ik ook wel eens
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten