Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 08:33
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2006, 09:32
D@mien
D@mien is offline
Bij notebooks zit vrijwel alle hardware op et Mobo gesoldeert..dus als er ook maar íets aan kapot is dan moet dat hele mobo worden vervangen..

99.9% van de winkels maakt de laptop niet open, simpelweg omdat ze er geen verstand van hebben. Ik heb begrepen dat vrijwel elk type laptop een uniek mobo heeft, wat dus alleen maar na te kijken is met een handleiding. En die hebben alleen de reparatiecentra van dat merk..
Oud 23-01-2006, 11:58
Verwijderd
Laptops worden bij computerwinkels alleen opengemaakt bij onderdelen die eenvoudig te vervangen zijn. Denk hierbij aan geheugen of een harde schijf.

Kan je ook wat vertellen over het ontstaan van de storing? Was er opeens geen beeld meer, of waren daarvoor al signalen van een storing?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 19:52
Subbie
Subbie is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-01-2006 @ 12:58 :
Laptops worden bij computerwinkels alleen opengemaakt bij onderdelen die eenvoudig te vervangen zijn. Denk hierbij aan geheugen of een harde schijf.

Kan je ook wat vertellen over het ontstaan van de storing? Was er opeens geen beeld meer, of waren daarvoor al signalen van een storing?
Signalering "Cola"
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 08:52
Optima
Optima is offline
nou, ik heb me erbij neergelegd. Het schijnt iets geweest te zijn met de VGA-chip, en aangezien mijn laptop oud is (slechts 3! fucking jaar) konden ze de onderdelen moeilijk leveren.

Ik heb inmiddels besloten een nieuw systeem aan te schaffen, waarschijnlijk een desktop, want ik heb het helemaal gehad met laptops. Ben wel van plan om de nog werkende onderdelen van mijn laptop te verkopen ( processor, harde schijven, cd brander, floppy drive, batterij, accu etc) misschien levert hetnog iets op.

iig bedankt voor jullie reacties. en als jullie nog laptoponderdelen nodig hebben: mail even
Oud 24-01-2006, 12:21
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
verkoop m op ebay en koop van het verdiende geld een nieuwe
Reageren

Regels voor berichten