Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 15:18
moon
moon is offline
Ik heb geen idee waar ik het moet plaatsen dus post ik het maar even hier.
De laatste tijd gaat bij elke winkel waar ik naar binnen loop het alarm af! Bij elke winkel opnieuw is het weer raak. In sommige winkels word je tas dan ergens overheen gehaald en dan is het weg maar kom ik dan de keer daarop in de stad, dan heb ik weer precies hetzelfde probleem. EN IK STEEL NIET!!!!!
Ik durf inmiddels nauwelijks meer te gaan winkellen. Ik vind het nou niet bepaald prettig dat elke winkel die ik bezoek mij aankondigd met een luid alarm
Mijn vraag is dus ook, wat kan ik hier aan doen? waar kan het door komen? iemand een idee?
Oud 26-01-2006, 15:21
Rodion
Rodion is offline
De poortjes vind jou niet aardig. Wees eens lief tegen de poortjes.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:23
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Heb je altijd dezelfdde tas bij je? Misschien zit er een labeltje in ofzo? Of dezelfde jas aan?
hasseltboy
hasseltboy is offline
Duidelijk een complot.
MieX
MieX is offline
Het gebeurt regelmatig dat er van die mooie beveiligingsstrips in bijvoorbeeld je portomonnee, jas of schoenen zitten. Dan is het inderdaad behoorlijk lastig om er vanaf te komen, want met name die in schoenen schijnen lastig te verwijderen te zijn.
Met citaat reageren
Verwijderd
Jeps, kan aan iets liggen dat je constant bij je hebt/draagt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:24
Verwijderd

Heb je ook altijd dezelfde kleding aan , à la Sjors en Sjimmie?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:24
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
MieX schreef op 26-01-2006 @ 16:23 :
Het gebeurt regelmatig dat er van die mooie beveiligingsstrips in bijvoorbeeld je portomonnee, jas of schoenen zitten. Dan is het inderdaad behoorlijk lastig om er vanaf te komen, want met name die in schoenen schijnen lastig te verwijderen te zijn.
Mooi excuus om een nieuwe outfit aan te schaffen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:15
Verwijderd
In sommige tassen zit ook zo'n dingetje dat je eruit moet knippen, zo ook in sommige hemdjes, ondergoed, in agenda's, jassen...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:18
Saycheese
Saycheese is offline
Vroeger bij de HEMA (ik weet niet of het nu nog zo is) zaten er streepjescodes met een metaalstrip op producten geplakt. Ze zaten soms ook verstopt in een label, daar stond dan op in de zin van 'afknippen voor gebruik.' Misschien zit er in jouw jas/tas/whatever ook zo'n label verstopt.
Oud 26-01-2006, 16:20
marrel
marrel is offline
Kijk ook als je make up of eventueel parfum ofzo bij hebt of daar nog ergens stikkertjes opzitten. Wel raar dat ze je tas over de magneet plaat halen, dat het dan weg is, en vervolgens weer terug komt.
Oud 26-01-2006, 16:32
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 26-01-2006 @ 17:18 :
Vroeger bij de HEMA (ik weet niet of het nu nog zo is) zaten er streepjescodes met een metaalstrip op producten geplakt. Ze zaten soms ook verstopt in een label, daar stond dan op in de zin van 'afknippen voor gebruik.' Misschien zit er in jouw jas/tas/whatever ook zo'n label verstopt.
Nu ook nog! Ik wist al niet waar het voor was.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:39
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 26-01-2006 @ 17:20 :
Kijk ook als je make up of eventueel parfum ofzo bij hebt of daar nog ergens stikkertjes opzitten. Wel raar dat ze je tas over de magneet plaat halen, dat het dan weg is, en vervolgens weer terug komt.
Dat is maar tijdelijk, geloof ik. Daarom moet je die magneet-strips ook altijd verwijderen na aankoop.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:49
marrel
marrel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-01-2006 @ 17:39 :
Dat is maar tijdelijk, geloof ik. Daarom moet je die magneet-strips ook altijd verwijderen na aankoop.
Ow wist ik niet maar het klinkt wel logisch ergens, electronen die zich weer gaan verplaatsen *natuurkundig verhaaltje*
Oud 26-01-2006, 18:47
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 26-01-2006 @ 17:18 :
zoeen zit er ook nog in mijn longsleeve die ik nu aan heb, nooit problemen mee, hij is reeds lang ontkracht.
Oud 26-01-2006, 18:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, daar heb ik ook wel eens last van. Ik ga bijna nooit uitgebreid winkelen, maar áls ik ga winkelen dan gaan altijd wel ergens die dingen af.
Oud 26-01-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 26-01-2006 @ 16:23 :
Duidelijk een complot.

Mohammed B. werkt zelfs vanuit zijn cel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 21:55
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Het lijkt me juist wel humor.
Oud 26-01-2006, 22:21
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 26-01-2006 @ 22:55 :
Het lijkt me juist wel humor.
Inderdaad
En dan helemaal niet mee naar achter, gewoon midden in de winkel laten controleren. Als hij dan klaar is hard roepen:"Wat denk je wel niet!!? mij van diefstal beschuldigen!! hier kom ik nooit meer!!!!!! "
Oud 26-01-2006, 22:43
Tiño
Tiño is offline
Door je riem? of heb je teveel bling-bling omhangen?
Oud 27-01-2006, 10:22
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ook een keer gehad toen ik met een vriendin een winkel binnenliep. Gelijk kwamen er zo'n beveiligingsmannetje aanlopen, bleek het haar schoenen te zijn
Oud 27-01-2006, 10:49
SaisPas
SaisPas is offline
Hebben ze bij ons in de mediatheek ook last van. Op bijna alle studieboeken die je gekocht hebt zit ook zo'n magnetisch labeltje wat af gaat als je door de poortjes loopt. Kunnen de medewerkers dat 10x per dag uitleggen.
Oud 27-01-2006, 11:03
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Je kan natuurlijk 10 x bij dezelfde winkel in- en uitlopen, net zo lang tot dat ze je kennen en niet meer controleren. Daarna je tas vol laden en wegwezen.

Maar ik zou eerst eens zonder tas door de poortjes lopen, kijken of ie afgaat, zo nee, dan met enkele producten in je tas, etc. Of elk object uit je tas een x tussen die poortjes houden, en kijken bij welke die afgaat. Daar ben je toch zo achter ?
Oud 27-01-2006, 11:08
Verwijderd
En dan een claim indienen voor onzedelijk gedrag tijdens het fouilleren.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 11:17
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik had dat een keer bij de blokker, ik had boeken van de bieb bij me. blijkbaar gaat t alarm dan ook af.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2006, 12:53
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Jaja gewoon eens niet zoveel jatten.
Oud 27-01-2006, 15:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Er is waarschijnlijk ergens in een kledingstuk nog een beveiligingslabeltje! Die zijn niet altijd duidelijk te zien, heb ik ook gehad!
Reageren

Regels voor berichten