Advertentie | |
|
![]() |
|
FrontPage??
![]() Ik zelf gebruik HotDog prof 5.5 van Sausage Software (demo te downen op http://www.sausage.com ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
DAT IS EEN KUT PROGRAMMA! |
![]() |
||
Citaat:
(krijg ik sneller resultaat dat mee dat ik wil) maar voor beginner niet nee
||
![]() |
Citaat:
![]() want ik denk niet dat als iemand een webpagina in dreamweaver oid gemaakt heeft, de gehele html code uit z'n kop gaat leren en kijken hoe het allemaal werkt, dat is trouwens ook dubbelop ![]() toch vind ik het maar nix die WYSYG programmatjes ![]() En voor de beginners, tja, denk maar niet als hun al verder zijn met hun site dat ze dan moeilijk gaan doen met html tags waar ze nix van snappen, die blijven lekker bij hun wysyg programma [Dit bericht is aangepast door razor-x (21-02-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is ervan geworden: http://**********.endoria.net edit: dit is dus totaal niet met frontpage gemaakt dus he! maar ik heb het gewoon met frontpage geleerd 5 jaar geleden [Dit bericht is aangepast door McLaren (21-02-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik ben toch nog van mening dat jij dan een uitzondering bent ![]() Maar goed, iedereen mag het doen zoals hij/zij zelf wilt uiteraard he ![]() (ik zelf ben een jaar of 3a4 geleden begonnen met html direct in notepad ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en bovendien is het gewoon weg idioot als je alle code gaat lopen typen in Notepad als er genoeg goede proggies te krijgen zijn waarmee je veel sneller kan werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is wel snel, maar niet idioot om ermee te werken.. Je hebt veel meer controle over de source.. edit: probeer ook maar eens een script te schrijven met een WYSIWYG editor [Dit bericht is aangepast door McLaren (21-02-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar het is ZEKER niet idioot om het in notepad te maken, je hebt VEEL meer controle over je code etc ![]() en ik heb nog nooit een prog gezien die beter html kon uit'poepen' dan ik met notepad zou kunnen doen Ik zeg ook zeker niet dat het slecht is!!! ik zeg alleen als je er echt iets van wilt leren doe je het niet in een WYSIWYG prog (das mijn menig dan, velen zullen er anders overdenken uiteraard ![]() maar goed, dit was niet het onderwerp dus ik hou m'n mondje voor de mods boos worden ![]() in loop der tijd ben ik eigelijk ook een beetje anti WYSIWYG geworden ![]() [Dit bericht is aangepast door razor-x (21-02-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar eerder PHP of Perl die dingen.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() En natuurlijk is het waar dat je het meeste controle hebt in een proggie dat je niets met je code doet, maar ik heb nou niet echt zo heel veel zin om hele paginas te gaan typen in HTML code. Daarom vinnik proggies als DW makkelijker. (Maar tis niet zo dat al me editors allemaal WYSIWYG editors zijn) maar goed: Citaat:
|
Wat jullie dus niet zeggen is dat Dreamweaver de code dus een kleurtje geeft.
Zo zie je dus gelijk of je een typfoutje hebt gemaakt. Ik heb een stukje hierboven de site www.html-editor.tk gepost. Heb ik compleet in Dreamwaver gemaakt (let aub niet op het design want dat moet ik nog maken). Het meeste doe ik ook gewoon tekst gebaseerd in DW, tabellen enzo gaat wel makkelijk in wysiwyg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar voor UltraEdit heb je ook een notepad replacement ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zelf gebruik ik Homesite, ideaal programma vind ik: - tag highlighting voor heel veel talen - tag completion, ook wel handig, scheelt 'onnodig' tikwerk - nog hele zooi extra features vind het zelf veel fijner werken dan UltraEdit of zo
|
![]() |
Ik gebruik ultra-edit
ik doe toch bijna nix uit mijn hoofd.. meestal is het bij mij knippen en plakken en invullen... of aanpassen.. enige wat ik daarvoor nodig heb is ultra edit en de broncodes ![]() owja.. McLaren... wil je aub je scripts voor de counter op je website naar nato@endoria.net sturen... tis als het goed is een simpel scriptje.. maar je zou me er wel erg mee helpen.. thx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Homesite, omdat die je veel meer ondersteuning geeft met o.a. tagattributen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|