Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2006, 16:11
Saarah
Saarah is offline
Ik had een draadloos toetsenbord & een draadloze muis, maar omdat ik over mijn oude muis nog heel tevreden was, heb ik deze terug genomen.
Maar, er is één ding mis: ze scrollt niet meer . Alleen als ik op het scroll-wieltje klik, komt de 'Autoscroll' erop en kan ik dus scrollen door naar boven of naar beneden te gaan. Maar als ik dat wieltje naar boven of beneden beweeg om te scrollen, reageert ze niet.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb al gekeken bij de eigenschappen van de muis enzo maar vind niks om het te veranderen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2006, 16:19
Kali
Kali is offline
misschien scrollertje zelf van je muis kapot?
Oud 30-01-2006, 16:22
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Kali schreef op 30-01-2006 @ 17:19 :
misschien scrollertje zelf van je muis kapot?
Dat lijkt me sterk omdat ze nog perfect werkte voordat ik de andere muis ging gebruiken (en dat is amper, eeh, ik schat nog geen 2 weken geleden)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 16:24
Saarah
Saarah is offline
Hmmm, nu werkt ze al zo'n beetje, maar ik moet heel het scrollwieltje naar beneden doen, het werkt niet als ik het een klein beetje verschuif zeg maar (ik hoop dat jullie het een beetje snappen). En dat vind ik wel erg lastig grrr
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 17:03
Saarah
Saarah is offline
Misschien is een betere omschrijving "schokkerig scrollen". Weet er pls iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 17:10
Verwijderd
Dat knopje heeft verschillende functies. Als je hem standaard installeert (dus gewoon erin prikken en verder niets installeren) dan heeft het inderdaad de functie 'scrollen'. Maar als je software van de muis installeert, bijv. Logitech Mouseware, dan kun je de functie van dat scrollwiel zelf instellen.

Je zegt dat je een draadloze set bent gaan gebruiken maar daarna terugschakelde naar je oude muis. Het kan zijn dat je een programma van die set hebt geïnstalleerd, zodat het scrollwieltje een andere functie heeft gekregen. Is het toevallig een set van Logitech? Dan moet je nl. naar de eigenschappen van de muis gaan (soms staat er een icoontje rechts onderin bij de klok) en daar de functie van het scrollwiel zien te vinden; dat moet geen 'AutoScroll' zijn maar iets anders met scroll, weet zo uit m'n hoofd niet wat.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 17:22
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2006 @ 18:10 :
Dat knopje heeft verschillende functies. Als je hem standaard installeert (dus gewoon erin prikken en verder niets installeren) dan heeft het inderdaad de functie 'scrollen'. Maar als je software van de muis installeert, bijv. Logitech Mouseware, dan kun je de functie van dat scrollwiel zelf instellen.

Je zegt dat je een draadloze set bent gaan gebruiken maar daarna terugschakelde naar je oude muis. Het kan zijn dat je een programma van die set hebt geïnstalleerd, zodat het scrollwieltje een andere functie heeft gekregen. Is het toevallig een set van Logitech? Dan moet je nl. naar de eigenschappen van de muis gaan (soms staat er een icoontje rechts onderin bij de klok) en daar de functie van het scrollwiel zien te vinden; dat moet geen 'AutoScroll' zijn maar iets anders met scroll, weet zo uit m'n hoofd niet wat.
Ja, ik dacht ook al dat dat mss het probleem was, en ben dus ook gaan kijken en stond idd zo'n lijst bij met functies. Die staat nu ingesteld op AutoScroll, en ik heb al gekeken, maar ik vind nergens anders een functie die ook maar met scrollen te maken lijkt te hebben
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 17:46
Saarah
Saarah is offline
Ik heb het opgelost gekregen door het programma van de draadloze muis te verwijderen.
Toch bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten