![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn huis weer 's uitgemest en ben allerlei leuke kleding tegengekomen waar ik eigenlijk verdacht weinig mee doe. Vandaar dat ik nu vanalles aanbied tegen dumpprijsjes, want alles moet eigenlijk weg.
Op alles mag geboden worden en alle prijzen zijn exclusief verzendkosten! Deze zijn maximaal 5.50 euro, als het een pakketje wordt, maar waarschijnlijk minder. Wil je iets kopen? Post dan even of PM me (of doe beide ![]() Jasjes Zwart chineesachtig jasje Maat: XL Materiaal: een soort nylonachtig stofje, met rood garen geborduurd. Staat: nog nooit gedragen (te groot) Prijs: 7,50 euro ![]() detailfoto van het motiefje Spijkerjasje Maat: M Merk: Sutherland Staat: niet veel gedragen Prijs: 3 euro ![]() Broeken Super wijde spijkerbroek Maat: XL (taille is enkel gemeten ongeveer 46 cm) en hij valt ook lang! Merk: Yes or No (V&D dus) Materiaal: dunne spijkerstof Staat: zo goed als nieuw Prijs: 3 euro ![]() detailfoto van een van de achterzakken Miss Sixty loungebroek Maat: 31 Materiaal: gekreukte donkerblauwe dunne spijkerstof Model: wijd, met een touwtjessluiting bovenaan, geen zakken Staat: één keer gedragen, maar hij is mij veel te lang (ik ben best klein) Prijs: 10 euro ![]() Shirts Chipie shirtje Maat: M Staat: veel gedragen, dus een beetje versleten Prijs: 2,50 euro ![]() detailfoto van het plaatje Miss Sixty shirtje Maat: XL Model: hemdje met naast de gewone bandjes nog een soort kanten bandjes (broderie, als iemand dat wat zegt ![]() Staat: nieuw Prijs: 5 euro ![]() Lingerie Setje Maat: BH: 85 D, maar valt meer als 80 D en is voorgevormd. Onderbroekje: XL, maar valt als M/L (erg laag hoe dan ook). Het model van het onderbroekje is tanga (dunne bandjes aan de zijkant). Staat: zo goed als nieuw (gekregen, maar niet de goede maat) Prijs: 3 euro Foto van het setje
Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 16:05. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus tsja... Tweedehands lingerie... Ach ![]()
|
|
|