Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er is iemand op hardware die twijfelt om een ibook te kopen.
Misschien is het handig om die topic eens door te lezen, InDoSaiYaN. (Tip: lees de post van Chili dude en mij)
Laatst gewijzigd op 30-01-2006 om 19:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sommige dingen zijn zo lomp en onlogisch ingedeeld, nah, pc is toch beter. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
ik wil gewoon dan een soortgelijk programma... want ik kan best redelijk met 3dsmax overweg =)... |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 09:28. |
![]() |
||
Citaat:
Al zijn veel van die programma's -in ieder geval in mijn onervaren ogen- in grote lijnen hetzelfde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is wel logisch ingedeeld, jijzelf ben alleen anders gewend dat is een ander verhaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.blender.org is gratis en voor pc, mac linux.
Mss kun je daar naar kijken, kijken of je ermee kunt werken. Veel succes ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Alé, 3dMax is er niet voor de Mac, maar verkondigen dat het platform er totaal ongeschikt voor is is je reinste stierenpoep. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd dat je het beter zijn van de PC op het gebied van montage en compositing als absolute waarheid neerzet zonder (obviously) voldoende geïnformeerd te zijn over Final Cut Studio en Shake in combinatie met Maya. (Daarmee noem ik maar even de key players op de Mac.) Overigens zijn die zogenaamde compatibiliteitsproblemen tussen Mac en PC wel heel erg 1995 als argument hoor... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|