Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2002, 11:10
ick
ick is offline
hee menseb (vooral Genesis)

ik wil 'n beetje gaan prutten met 70cc... en heb nu paar vraagies, tot nu toe heb ik 'm 70dr untuned aan 'n Leovinci SP3 staan. is dut 't beste? ik wil wreed veel trekkracht (koppel)(om 'h wat langere vertanding te laten draaien) en de top moet gewmaakt worden door de langere as...

verders moet 't op me STANDAARD (piaggio dus vrij sterke) krukas kunnen, en 'n vrij standaard ogende uitlaat + geluidje hebben

PS. de rest van 't inwendige, carbu, koppelding etc. komt later)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2002, 11:47
SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
mijn ervaring; standaard uitlaat met 85 cc polini cylinder, niet al te veel geluid, boeken als een motherfucker... (ok rolletjes om de 2 weken vervangen )
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 12:00
ick
ick is offline
85cc...?! bruut! welke scoot?

enne, rollertjes na 2 weken versleten...? heb je niet te kleine derin zitten? of kijk eens naar de warmte van je vario? te sterke drukveer ofzo?

welke cylinder is't? (type), hoe hoog was je top? geen andere vertanding fderin gedaan?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:36
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
SLAYERIZE schreef:
mijn ervaring; standaard uitlaat met 85 cc polini cylinder, niet al te veel geluid, boeken als een motherfucker... (ok rolletjes om de 2 weken vervangen )
dit gaat dus never willen op zn standaard krukas
Als je om de 2 weken de rolletjes moet vervangen, moet je toch eens verder gaan zoeken dan je cilinder, want dat is het serieus nie.. Ik ken scooters die met de standaard cilinder al om de paar week de rolletjes moeten vervangen!! Het ligt dus niet aan de cilinder.. probeer es een andere vario.

ICK:
ik zou zeggen neem een 70CC Polini Corsa! kost wel een paar centjes, maar hij is het wel waard. Kan nog op standaard krukas, en ik weet uit ervaring dat ie op een standaard gilera runner uitlaat heel behoorlijk loopt qua trekkracht. Met een SP3 zou ik het niet weten.. je kan het allicht proberen. Het is wel een typische 50CC uitlaat hoor..
Als je een 70CC cilinder monteert, zal je toch echt meteen een crotere carburateur moeten monteren!! Anders gaat ie dus nooit fatsoenlijk lopen!! Koop bijvoorbeeld een 17MM Dell'Orto.

succes.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 02:05
SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
mja da was op die ouwe SR....

wil je echt boeken.... koopje een mb

mijn mbje, 113 cc Malossi met 125 cc homoet racing special uitlaat....

...ik hoef niemand te vertellen dat hoe snel gaat....
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 02:07
SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
Citaat:
Genesis schreef:
dit gaat dus never willen op zn standaard krukas
nee idd, da was ook nie de standaard krukas....
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:14
ick
ick is offline
Citaat:
SLAYERIZE schreef:
mja da was op die ouwe SR....

wil je echt boeken.... koopje een mb

mijn mbje, 113 cc Malossi met 125 cc homoet racing special uitlaat....

...ik hoef niemand te vertellen dat hoe snel gaat....

vriend van me blaast op 'n MB rond..... 125 cc, zwaar getuned..... 5 bak totaal omgebouwd..... trekt als 'n tierelier (wil nog omhoog komen als je iets te wienig gas loslaat bij 't naar z'n 4 schakelen.... )

dind racet 170 ofzo.... maar 't probleem is, ik kan ge nandere scoot kopen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:49
gluur1
gluur1 is offline
ik had een mtx die heeft een kortere slag als een mb er lag 110 cc op en die liet 115kmh maar onwijs veel koppel door korte slag van cilinder. totaal resultaat F3000- boete in twee keer nieuw blok megeteld dan.
wel uitkijken dat ze je niet pakken voor rijden zonder rijbweijs op een motor geen gele plaat voorop of meer als 50 cc of motorframenummer want dan kun je een paar jaar je rijbewijs niet halen.
ik rij nu met rijbewijs op motor rond en das beter 1 jaar tijd nooit aangehouden das echt berers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten