Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2005, 11:44
Ajacied 01
Ajacied 01 is offline
He ik had hier wat over gelezen en het lijkt me wel een interessante optie. Het is financieel veel voordeliger en je krijgt ook nog een salaris! Je kan dit goed combineren met een studie want ik zie me over 10 niet nog steeds in het leger. Ik vraag me af of hier veel mensen met deze optie ervaring hiermee hebben...
Alvast Bedankt.
Advertentie
Oud 05-10-2005, 14:09
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
als je niet in het leger wil blijven zitten moet je er ook niet aan beginnen, lijkt me.
Oud 05-10-2005, 14:51
Verwijderd
De vraag is of jij na de intensieve oefeningen die je daar doet nog de puf over hebt om ook nog eens een studie te gaan doen. Als je lichamelijk uitgeput wordt, en dat zal gebeuren in het leger, heb je geen zin en waarschijnlijk ook niet de motivatie om nog eens te gaan studeren in je vrije uurtjes.
Oud 05-10-2005, 15:22
Spoonie
Spoonie is offline
idd, je moet studeren in je vrije tijd......maar het is te doen
Oud 05-10-2005, 16:03
Experiment
Experiment is offline
Bedoel je niet zo'n studie aan de KMA, waarbij je niet alleen in de kazerne zit maar ook een deel van de week in Den Haag ofzo zit en theorie krijgt? Dan wordt je krijgswetenschapper ofzo
Oud 05-10-2005, 19:15
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 05-10-2005 @ 17:03 :
Bedoel je niet zo'n studie aan de KMA, waarbij je niet alleen in de kazerne zit maar ook een deel van de week in Den Haag ofzo zit en theorie krijgt? Dan wordt je krijgswetenschapper ofzo
word je
Oud 05-10-2005, 19:41
Verwijderd
Ja, maar dan mag je wel heel snel willen studeren... Volgens mij houdt je daar geen tijd over zowat...
Oud 06-10-2005, 13:18
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 05-10-2005 @ 20:15 :
word je
Mierenneuker
Oud 07-02-2006, 20:15
Patrick_vN
Patrick_vN is offline
Het ligt aan je functie of je tijd over houdt om te studeren. Een infanterist heeft gewoon minder tijd om te studeren omdat je dan veel op uitzending bent. Maar de mogelijkheid is er wel.

Binnenkort kan je op de KMA een bachelor halen als je klaar bent op de KMA dan ben je ook tevens een officier. Je krijgt dan gewoon salaris terwijl je ook een diploma haalt
Oud 07-02-2006, 20:31
Verwijderd
Krijgswetenschapper
Oud 07-02-2006, 21:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij betalen ze je studie ook alleen als je daarna nog een aantal jaren in het leger blijft dus als je dat niet van plan bent zou ik het niet doen.
Oud 07-02-2006, 21:37
Verwijderd
Als je officier wordt krijg je sowieso een goede opleiding en loon tijdens de opleiding, maar moet je wel minstens 4 tot 8 jaar in dienst NA de opleiding. Vergeet een studie ernaast maar bij voorbaat.
Oud 07-02-2006, 21:42
Roos
Roos is offline
Je hebt ook andere studies waarbij je werken en leren combineert. Dus als jij jezelf over 10 jaar niet meer in het leger ziet werken, zijn die andere studies misschien ook wel het overwegen waard
Oud 07-02-2006, 21:53
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat TS niet meer zo actief is op dit forum na die vier maanden
Oud 08-02-2006, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 07-02-2006 @ 22:53 :
Ik denk eigenlijk dat TS niet meer zo actief is op dit forum na die vier maanden
Daar ben ik het mee eens
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten