Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
De eerste drie projecten doe je dus samen met anderen. De projectgroepen verschillen van 4 tot 6 personen. De laatste, vierde, project doe je in je eentje. Je mag ook helemaal zelf weten waar je die over gaat houden. Twee projecten sluit je af met een assesment. Dat is een soort van mondeling overhoring. (Had ik ook met Pedagogiek.) Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vroeg me al af of ik nog antwoord van jou kreeg eerlijk gezegd... heb je hem niet gehad dus?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of je in elke doelgroep een keer stage moet lopen, maar volgens mij mag je niet alle stages in dezelfde doelgroep lopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Er staat "0 nieuwe berichten", en ik heb ook geen email gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik moet er alleen zo vandoor. Ben zondag vrij dus stuur hem je zondag, goed?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn zusje (doet ook SPH) mag, voor zo ver ik begrepen heb, haar stages niet allemaal in één doelgroep lopen en al helemaal niet allemaal in dezelfde (of dezelfde soort) instelling. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En of je wel of niet bij dezelfde doelgroep stage mag lopen, zal afhangen van de school dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet alleen van de Hogeschool van Amsterdam dat je de opleiding waarschijnlijk wel verkort kunt doen. Je kunt niet in het tweede jaar instromen, maar je doet dan de versnelde route. Het eerste jaar doe je dan het 1e+2e in 1 jaar. Is even hard werken, maar goed te doen. Je kunt niet op basis van je P instromen in een tweede jaar. O en bij mij zit er 1 jongen in de klas.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
SPH-studenten ikkuh15 | 1 | 27-09-2009 16:24 | |
Studeren |
pedagogiek/sph Verwijderd | 2 | 05-01-2009 05:55 | |
Studeren |
MWD en SPH studenten sozioboy | 8 | 03-12-2008 15:27 | |
Algemene schoolzaken |