Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2008, 15:23
StefJanssens
StefJanssens is offline
Hey allemaal, ik ben van plan om er met mn vriendin een dagje op uit te trekken, richting Antwerpen, ben al zo'n beetje gaan kijken op http://take-a-trip.eu/nl/antwerpen/ en daar heb ik heel wat informatie gevonden, ik weet al dat ik zeker eens naar dat standbeeld van brabo wil. Zijn er misschien nog dingen die ik zeker gezien moet hebben, misschien dingen die niet op die website staan... Alle reacties zijn welkom, bedankt!
Advertentie
Oud 25-01-2008, 15:09
Verwijderd
De Schelde onder door 'over steken' door de houten roltrappen, dat vond ik best leuk en natuurlijk lekker shoppen en de Grote Markt, de Groenplaats, misschien de Zoo, als je tijd hebt.
Oud 04-02-2008, 11:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik kan de bioscoop metropolis wel aanraden als je films leuk vindt. Vanaf het centraal station is het goed te bereiken met de bus. De grote markt zoals daydream-ster zegt is erg leuk.
Oud 06-02-2008, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ik kan de bioscoop metropolis wel aanraden als je films leuk vindt. Vanaf het centraal station is het goed te bereiken met de bus. De grote markt zoals daydream-ster zegt is erg leuk.
In de stad zit ook een bioscoop, beetje verstopt, maar de meeste 'nieuwe' films draaien hier ook. Maar als je toch de tijd hebt, is Metropolis leuker
Oud 10-02-2008, 12:31
Verwijderd
Citaat:
In de stad zit ook een bioscoop, beetje verstopt, maar de meeste 'nieuwe' films draaien hier ook. Maar als je toch de tijd hebt, is Metropolis leuker
degene die jij bedoelt is UGC, vlakbij de Grote Markt heb je ook nog de Cartoon's, een kleine alternatieve cinema: www.cartoons-cinema.be
Voor andere tips: www.use-it.be
Oud 10-02-2008, 13:42
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Je moet trouwens een overnachting in Antwerpen boeken
Die stad is te mooi om er maar één dag te zijn.
Oud 11-02-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
degene die jij bedoelt is UGC, vlakbij de Grote Markt heb je ook nog de Cartoon's, een kleine alternatieve cinema: www.cartoons-cinema.be
Voor andere tips: www.use-it.be
De UGC ja, kon er zo snel niet opkomen..

En idd, een overnachting is wel noodzakelijk, al is het alleen maar om heerlijk uit te buiken na het uit eten gaan enzo
Oud 17-02-2008, 14:18
Verwijderd
het patatmuseum? er stond iets over op wikipedia... een rondvaart over de schelde hoef je niet te doen als het bewolkt is, als de zon schijnt moet je het meteen doen. verder heb ik de ervaring dat er heel veel brandweer in Antwerpen is, die 8 x per dag uitrukt voor een gaslek dat er niet blijkt te zijn. de straat vanaf het station is heel mooi, daar had ik een hotel, dat is in het laagseizoen bijna gratis, je betaalt ongeveer de helft van wat het normaal kost.
Oud 26-02-2008, 17:06
Not for You
Not for You is offline
Hoi reclame-account met 3 posts die allemaal links naar take-a-trip.eu bevatten! Welkom op scholieren.com!

Regels voor berichten