Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2006, 11:01
Rozig
Rozig is offline
Ik weet niet of het hier wel hoort, maar ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten plaatsen.

Zoals de titel al zei gaat het om forumliefde. Ik weet dat er hier op het forum nogal veel stelletjes zijn of mensen die dat waren, die door het forum bij elkaar zijn gekomen. En nu wilde ik eigenlijk weten hoe dat bij jullie in z'n werk is gegaan. Voelde je al iets voordat je elkaar gezien had? Of kwam de liefde pas toen je elkaar al een paar keer had gezien oid?

De reden van deze topic is dus omdat ik in een bepaalde situatie zit en ik het graag een beetje wil vergelijken. En nee het hoeft niet bij jullie hetzelfde te zijn gegaan als bij mij, maar ik was gewoon benieuwd naar jullie verhalen en of ik voor mezelf niet te hard van stapel loop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2006, 11:20
Aurora
Aurora is offline
Ooit, in een ver en grijs verleden, was ik de helft van zo'n 'forumstelletje'. We hadden elkaar op ICQ toegevoegd en tja, toen begonnen we elkaar toch wel erg leuk te vinden. Na zo'n 1,5 maand hebben we elkaar ontmoet en toen kregen we ook echt wat. (en weer 1,5 maand later was het uit, mwhaha)(en als excuus wil ik graag aanvoeren dat ik 16 was).
Oud 23-02-2006, 11:23
farai
farai is offline
Mja kwil je ons verhaaltje wel vertellen aangezien ik nix te doen heb en ik jou daar blijkbaar een plezier mee kan doen.

Kheb iets met repelsteeltjuh vant forum. Euhm we kenden mekaar eigk best al een tijdje via het forum. Ooit is ons contact begonnen nadat hij een reactie had gegeven op een gedichtje van mij. Zijn we gaan pm'men, daarna msnnen. Toen heb ik na een tijdje het contact verbroken om een stomme reden die ik ni eens zelf meer weet. Maar hij had blijkbaar nogal veel indruk op me gemaakt en dus heb ik trug contact gezocht via msn. Maar omda hij ni zo vaak op msn te vinden is gingen we int begin vooral vaak pm'men. Tot op gegeven moment de vonk oversloeg.....Allebei dondersgoed wetend da we met die gevoelens eigk nix konden door de afstand. En toen, tja toen werd het zomer en heeft hij voor het eerst de oversteek naar hier gemaakt. (meer dan 5 uur treinen) Hij is altijd diegene die de oversteek moet maken omdat ik dat gewoon niet kan maar heeft het wel voor me over dus hij moet me doodgraag zien. En of het werkt? Ja, bij ons nu toch al meer dan een half jaar. En als we in een dal vallen dan vallen we soms diep maar we krabbelen er mee ons 2 steeds weer bovenop. Soms (oftewelu) baal ik er even ontzettend van dat ik hem niet kan steunen zoals hij mij door bijv. naar 'm toe te gaan maar hij heeft wel veel aan mij zegt ie en da zal dan ook wel anders bleef die niet bij me.
Maar forumliefde kan dus wel iets heel mooi zijn. Hij is al meer dan een jaar mn alles en ondanks alle moeilijke momenten zijn we beiden heel gelukkig in ons relatie.

en pfieuw, ben erg blij met dit topic want het doet goed dit is te kunnen typen.
Oud 23-02-2006, 11:25
Gothic
Gothic is offline
Ik heb een jaar iets gehad met iemand van het forum. We hebben elkaar eerst een keertje op een meeting gezien, voordat we elkaar leuk vonden. Ik heb hem toen op msn geadd en toen hebben we veel gepraat daar. Na niet al te lange tijd, misschien zelfs na een week al, hebben we alleen afgesproken 1op1. Dit beviel goed geloof ik. We zijn toen in utrecht wat dingen gaan doen.
Daarna ben ik bij hem geweest en hij bij mij en ergens op de 4e afspraak ofzo hebben we gezoend.

Maar het is een jaar goed gegaan. Ik was wel jong, 16. Ging dus elk weekend op en neer. Het afscheid nemen was altijd een ramp, want je wist dat je elkaar een week niet meer zou zien. Je kunt niet zomaar langs en alle andere nadelen van een LAT-relatie.

Het is fout gegaan, omdat we niets gemeen hadden. Op msn is dat niet belangrijk en als je elkaar af en toe ziet ook niet. Maar aan het einde ging dat toch problemen opleveren. En na een lange vakantie zonder hem, wist ik dat het niet goed zat en heb ik het uitgemaakt.

Daarna nog ruzie gehad op het forum en op msn en toen heeft ie me geblocked en verwijderd denk ik...
Oud 23-02-2006, 11:46
Konijn
Konijn is offline
Niet via dit forum, maar via een ander forum:
Mijn reacties waren hem schijnbaar al een tijdje opgevallen, en omdat ik mijn msn-adres als signature had heeft hij me op een gegeven moment toegevoegd. Dat forum is van een band, en aangezien die band twee weken daarna in Nederland speelde hebben we elkaar daar ontmoet en vanaf toen is het eigenlijk wel wat geworden achteraf. Een tijdje omstebeurt een weekend naar elkaar toe en eromheen draaien, maar dat is helemaal goed gekomen. Inmiddels wonen we samen en kennen we elkaar bijna een jaar .
Oud 23-02-2006, 11:52
Verwijderd
Ooit, heel lang geleden, vroeg ik hem als forumbaas voor Filosofie & Levensbeschouwing. In de tijd daarna hebben msnden we zo nu en dan en dat werd steeds meer. Op een gegeven moment msnden we iedere dag en ook erg lang. We besloten om een keer af te spreken (samen met Gothic en StoneFace), daarna bleven we elkaar elke dag op msn spreken en zagen we elkaar daarnaast ook één/twee keer per week. Ik had toen al het verliefde gevoel (dat had ik niet voor ik hem gezien had, kon het toen wel gewoon heel goed met hem vinden), maar hij (helaas) niet. Na ongeveer een jaar viel bij hem het kwartje dat ie toch wel verliefd op me was. Toen kregen we dus ook op die manier een relatie.

Inmiddels wonen we ruim vier jaar samen en zijn we bijna twee jaar getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 11:59
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik had hem een keer gezien op een meeting (voorheen nooit echt gesproken, hij was me wel al eens opgevallen door 't posten van foto's) en ben daarna met em gaan pm'en, uiteindelijk ook op msn toegevoegd, na ongeveer twee maanden 1op1 afgesproken en toen bleek dat het 'in het echt' goed klikte en sindsdien is 't mijn vriend (bijna drie maanden), voor die afspraak hadden we trouwens beiden niet echt 't idee dat 't iets zou worden, het is gewoon zo gelopen (dus zonder via msn te zeggen: "ohh ik vind je zo leuk, blabla").

M'n ex is ook van 't forum, daar heb ik 15 maanden iets mee gehad. Dat is wel ietsje anders gegaan, die heb ik ook op een meeting leren kennen en daarna een hele tijd alleen mee gechat via msn, we vonden elkaar toen wel al leuk, maar omdat 't via internet was leek 't toch meer een geintje zeg maar.. uiteindelijk heb ik em nog twee keer gezien tijdens grotere meetings en daarna (8 maanden na de eerste meeting) 1op1 afgesproken.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 12:21
Anki
Anki is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2006 @ 13:52 :

Kijk, dat vind ik nou gaaf..
Oud 23-02-2006, 12:26
ExVaal
ExVaal is offline
Ik heb anderhalfjaar lang een vriendin gehad via dit forum. We kenden elkaar van posten en we hadden elkaar op msn. Het klikte gewoon heel goed. Ik had haar net zogoed tegen kunnen komen in een bar ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 12:34
Verwijderd
Wel getrouwd met iemand van dit forum, maar via hem ben ik hier gekomen, heb hem hier niet leren kennen...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 13:25
Verwijderd
Mijn ex en ik werden al een soort van verliefd op elkaar tijdens de lange gesprekken die we op msn voerden. Ik bleef natuurlijk twijfels houden, het hoort natuurlijk niet te kunnen, verliefd via de computer. Ik kon er echter niets aan doen. Pas toen ik hem zag en mijn gevoelens de vrij loop liet gaan, durfde ik écht te zeggen dat ik gek op hem was.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 13:38
Marcade
Marcade is offline
Ik heb nou al ongeveer twee jaar wat met Sinqi; we kennen elkaar via 't forum en zijn twee jaar geleden via MSN gaan chatten en cammen. Zodra het wel duidelijk was dat we elkaar leuk vonden en geinteresseerd waren, heb ik d'r gezegd dat ik d'r zo snel mogelijk wilde meeten; dit omdat ik geen zin had om eerst maanden te chatten en kriebels te hebben om vervolgens dan bij een 1op1 meet erachter te komen dat 't niet klikt. Nou daar stemde ze vreemdgenoeg mee in; hebben we gemeet; het klikte, vaker gemeet, en een paar maanden daarna was het echt officieel.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 13:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben ook zo'n helft van een forumstelletje. Vriendin van masterdj (geen actieve gebruiker, meer lezer zegmaar). Wij hebben elkaar via dit forum leren kennen, althans hij voegde mij toe op msn dankzij dit forum laten we maar zeggen. Hebben elkaar zo'n maand lang elke dag via msn gesproken, soms echt tot 4/5 uur in de nacht. Er zijn zelfs keren geweest dat ik niet eens in m'n bed terecht kwam, omdat we maar door bleven praten.

Omdat we enorm veel dingen gemeen hadden, en eigenlijk nooit uitgepraat raakten liepen we weleens te geinen over een 'meeting'. Ik dit nooit echt serieus bedoelend, hij evenmin. Echter was hij destijds voor een week leiding bij een speelweek voor gehandicapten kinderen, en in die week zouden ze ook gaan paardrijden. Aangezien ik de omgang met gehandicapten leuk vind en zelf eigen paarden heb, vroeg hij: "Kom je kijken kel?" wederom geinend overigens. Ik heb toen maar gewoon "Ja is goed" gezegd. Toen kon ik het uiteindelijk toch niet laten om eventjes langs te gaan... Dat was het begin, en het eind komt er voorlopig echt nog niet.

Hij vond mij gelijk een leuk meisje, ik hem een leuke jongen. En omdat het ook in het echt wel goed klikte, zijn we begonnen met vaker afspreken. In tussentijd ben ik toen nog een tijdje samen geweest met mijn ex-vriend, wat uitging mede omdat ik mijn huidige vriend steeds leuker begon te vinden (lees: Eigenlijk was ik gewoon verliefd). Daarna voor het eerst gezoend, en op 6 december 2004 (4 maanden na onze 1e ontmoeting) concludeerde we toch beide wel meer te willen.

We zijn inmiddels bijna 15 maanden samen, en dat allemaal dankzij een geel scholierenforum.
Oud 23-02-2006, 14:47
farai
farai is offline
hihi best leuk om al die verhaaltjes te lezen.
Oud 23-02-2006, 15:03
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 23-02-2006 @ 15:47 :
Jon zal trots zijn
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 15:37
Verwijderd
Mijn vriendin had me toegevoegd op MSN n.a.v. een topic van mij op CG, na n tijd MSN'en met elkaar 't klikte wel, besloten af te spreken en toen we door de stad liepen, kwamen onze handen niet zo expres tegen elkaar aan (van mij uit) en ik voelde gewoon een schok en toen wist ik het zeker, wanneer voor mn vriendin 'het' gebeurde, weet ik niet precies, maar paar dagen later vroeg ik haar of ik haar nou 'mijn' meisje mocht noemen en dat mocht Nu inmiddels dik jaar en 2 maanden samen

best wazig verhaal eigk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 15:58
OwL
OwL is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 23-02-2006 @ 15:47 :
jaa.. je hoort altijd over allemaal enge opa's die je dan gaan stalken en verkrachten, maar nooit over mensen die normaal zijn en een leuke relatie hebben gekregen via internet.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 16:20
Mindfields
Mindfields is offline
Wel namen noemen!
Oud 23-02-2006, 16:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn huidige vriend (Soullar) en ik hebben elkaar ook hier op het forum leren kennen. Hij viel mij opeens op op het forum. De dingen die hij zei, de manier waarop hij dingen zei, zijn manier van denken en vooral het feit dat wij over heel veel dingen zo hetzelfde dachten vond ik apart. Ik hield hem al een tijdje een soort van in de gaten op het forum, en laten kwamen we erachter dat we dat ongeveer op hetzelfde moment bij elkaar zijn gaan doen, zonder dat we dat van elkaar wisten. En toen stuurde ik hem een geheel vrijblijvend pmmetje. Hij had foto's geplaatst, maar de link werkte niet bij mij, dus vroeg ik hem op welke manier ik die foto's alsnog kon bekijken en toen kwam het contact eigenlijk heel snel op gang. Via pm, mail, telefoon en al een week na het eerste pmmetje hadden we een afspraak staan om te meeten. En dat voelde gelijk zo goed, dat we sindsdien iets hebben. Ondertussen al weer bijna 2 jaar waarvan ruim een jaar samenwonend
Oud 23-02-2006, 16:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2006 @ 12:52 :
zijn we bijna twee jaar getrouwd.
1,5 jaar pas
In augustus pas 2
(dat ik dit weet zeg )
Maar ik vind t ook nog steeds n leuk verhaal

oh ja: OT: geen forumliefde voor mij
Oud 23-02-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-02-2006 @ 17:35 :
1,5 jaar pas
In augustus pas 2
Dat is toch bijna twee?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 16:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2006 @ 17:47 :
Dat is toch bijna twee?
nee het is pas net 1,5 geweest
Maar jij mag 2 zeggen, hoor..;.
Dan ben ik bij deze 3,5 jaar samen met m'n vriend
Oud 23-02-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-02-2006 @ 17:51 :
nee het is pas net 1,5 geweest
Maar jij mag 2 zeggen, hoor..;.
Dan is het afgerond toch 2 jaar?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 18:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oe, mijn vriend en ik hebben ook forumliefde, alleen via een ander forum

In oktober 2002 was ik naar een concert geweest van Nerf Herder (mijn eerste punkconcert) en dat vond ik toen zo gaaf dat ik me meteen had aangemeld op het forum van de band. Het was een kleinschalig forum met een groep vaste mensen en altijd erg gezellig. Mijn huidige vriend en ik waren de enige twee Nederlanders op dat forum. Na een tijdje was dat mij opgevallen en had ik hem toegevoegd op msn. Samen gingen we gezellig kletsen en mailen. Eerst voornamelijk over muziek (hij is een mega punkfan en heeft mij geholpen aan heel wat coole muziek!), daarna over wat we deden in het dagelijks leven.
Na een tijdje vonden we het tijd om elkaar eens te ontmoeten en toen besloten we dat bij een concert van No Use For A Name te doen (oktober 2003). Ik ging daarheen met wat vrienden en hij zou daar heen gaan met een vriend. (Later bleek dat hij zijn exvriendin wou meenemen, maar die kon op het laatste moment niet ) Na afloop zagen we elkaar en bij mij sprong meteen de vonk over Ik vond hem natuurlijk via MSN al geweldig, kreeg ik al kriebeltjes, maar van verliefdheid kun je dan nog niet echt spreken, dan moet je elkaar eerst zien.
Bij hem was de vonk nog niet overgesprongen, maar hij vond me wel erg leuk!
Een week later zijn we samen naar de dierentuin gegaan (ik had destijds een abonnement + vrijkaartje) en toen sloeg de vonk ook van zijn kant over! We hebben 's avonds uren zitten zoenen
Dit is nu 2,5 jaar geleden en we zijn nog steeds bij elkaar
Oud 23-02-2006, 18:37
Verwijderd
Mijn moeder vond het wel eng dat ik iemand van het internet ging ontmoeten. Niet zo gek gezien alle verhalen die je hoort, maar ik denk wel dat je het verschil kunt merken tussen een vieze oude man en iemand die echt verliefd op je is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2006 @ 12:52 :

Is dat alweer twee jaar geleden dat jullie getrouwd zijn? Wauw.

OT: Nee, geen forumliefde voor mij. Uberhaupt geen liefde op het moment.

Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 18:45.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 18:46
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2006 @ 18:10 :
Dan is het afgerond toch 2 jaar?
precies. afronden op 1 significant cijfer.
Oud 23-02-2006, 19:35
Rob
Rob is offline
Haha, voor mij ook. Met Sortjuh.

Dat liep wel geinig. Zij stalkte mij (om 5 uur 's nachts) en we postte wat heen en weer. Daarna MSN'de we tot 8 uur 's ochtends. Dat herhaalde zich nog wel een paar keer, en erna besloten we elkaar 's te zien tijdens een wat kleinere meeting. Dat ging direct goed en de week erop zagen we elkaar weer.
Daarna een weekje niet, daarna, weer wel, alwaar we tijdens het afscheid elkaar kuste.
En de keer erop was in de kerstvakantie en daarna met oud en nieuw en toen besloten we 't maar definitief te maken. 't Was zo overduidelijk dat we elkaar leuk vonden dat we besloten 1 januari maar als officiële datum te nemen.
Oud 23-02-2006, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Rob schreef op 23-02-2006 @ 20:35 :
(..) 't Was zo overduidelijk dat we elkaar leuk vonden dat we besloten 1 januari maar als officiële datum te nemen.
Offtopic: Jaja, tis gewoon makkelijk te onthouden
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 20:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-02-2006 @ 19:37 :
Mijn moeder vond het wel eng dat ik iemand van het internet ging ontmoeten. Niet zo gek gezien alle verhalen die je hoort, maar ik denk wel dat je het verschil kunt merken tussen een vieze oude man en iemand die echt verliefd op je is?
Ja, dat denk ik ook wel. Voor mij scheelde het ook dat ik hier op het forum mensen kende die hem ook kenden en al eens gemeet hadden enzo. Dus daardoor wist ik zeker dat hij was wie hij zei dat hij was.

Maar mijn ouders vonden het toch ook wel even wennen, moest tussendoor een keer bellen om te vertellen dat hij me nog niet te lijf was gegaan met een kettingzaag
Oud 23-02-2006, 21:14
Qimm
Qimm is offline
Wel mijn ex hier gevonden, hij herkende mij uit een fototopic, we hadden blijkbaar ooit bij elkaar in de klas gezeten, maar dat wist ik niet meer
Was maar van zeer korte duur.
Oud 23-02-2006, 22:19
Rozig
Rozig is offline
Dankjullie voor jullie reacties. Erg leuk om te horen hoe het bij sommige mensen is gelopen. Vooral dat er hele goed relaties zijn ontstaat oid. Ik merk toch wel dat ik gelukkig niet heel raar ben omdat ik soms best wel wat kriebels heb, zonder die persoon ooit ontmoet te hebben. Maarja, misschien gaat dat er binnenkort wel van komen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 00:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 23-02-2006 @ 21:02 :
Offtopic: Jaja, tis gewoon makkelijk te onthouden
Ja.
Dat, en dan is 't precies een half jaar voor ze jarig is.
Oud 24-02-2006, 01:57
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Leuk om dit te lezen op dit late tijdstip

Mjaaaah ik heb ook geen forumliefde. Let wel een beetje op iemand, lijkt me wel een leuk persoon. Zit veel op Films, TV & Radio, onzin en kantine en heeft een desperete housewifes avatar maarjah die is volgens mij gewoon hetero
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 07:46
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 24-02-2006 @ 02:57 :
Leuk om dit te lezen op dit late tijdstip

Mjaaaah ik heb ook geen forumliefde. Let wel een beetje op iemand, lijkt me wel een leuk persoon. Zit veel op Films, TV & Radio, onzin en kantine en heeft een desperete housewifes avatar maarjah die is volgens mij gewoon hetero
Waarom noem je niet gewoon meteen de naam
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Rozig schreef op 23-02-2006 @ 23:19 :
Dankjullie voor jullie reacties. Erg leuk om te horen hoe het bij sommige mensen is gelopen. Vooral dat er hele goed relaties zijn ontstaat oid. Ik merk toch wel dat ik gelukkig niet heel raar ben omdat ik soms best wel wat kriebels heb, zonder die persoon ooit ontmoet te hebben. Maarja, misschien gaat dat er binnenkort wel van komen.
Hoezo zou je daarom raar zijn? Mensen ontmoeten elkaar op de meest uiteenlopende manieren; in een cafeetje, bij de groenteafdeling in de supermarkt, op school, op vakantie, via telefooncontact met de andere afdeling op je werk, via de chat, briefwisseling en via een forum dus.
Dus zo heel raar ben je niet hoor
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:52
Yvietje
Yvietje is offline
Grappig elkaar ontmoeten via forum...heb mijn ex-vriend wel via de chat ontmoet maar nie hier...leuke verhalen trouwens...
Oud 24-02-2006, 13:00
Briseïs
Briseïs is offline
Jeeeej, nou mag ik ook.

Hij (Mentu ja dus) had me toegevoegd op msn na een topic op CG en toen hebben we een paar maanden wat gepraat wat niet zo heel veel bijzonder was, toen een tijdje bijna niet en toen weer wel en toen nog meer en toen eigenlijk wel heel erg veel en toen gingen we ook nog smsen en toen was mn tegoed altijd op. Ik vond m wel interessant maar ik had besloten dat ik m niet leuk mocht vinden zonder m eerst gezien te hebben, dus toen heb ik aangedrongen op een meeting. Toen ben ik naar m toegegaan en hebben we uiteindelijk maar gezoend en toen heb ik m nog twee keer gezien en nu hebben we al een week verkering
Oud 24-02-2006, 13:03
farai
farai is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-02-2006 @ 14:00 :
Jeeeej, nou mag ik ook.

Hij (Mentu ja dus) had me toegevoegd op msn na een topic op CG en toen hebben we een paar maanden wat gepraat wat niet zo heel veel bijzonder was, toen een tijdje bijna niet en toen weer wel en toen nog meer en toen eigenlijk wel heel erg veel en toen gingen we ook nog smsen en toen was mn tegoed altijd op. Ik vond m wel interessant maar ik had besloten dat ik m niet leuk mocht vinden zonder m eerst gezien te hebben, dus toen heb ik aangedrongen op een meeting. Toen ben ik naar m toegegaan en hebben we uiteindelijk maar gezoend en toen heb ik m nog twee keer gezien en nu hebben we al een week verkering

Al ken ik jou/jullie niet persoonlijk: veel geluk met zn tweetjes. Geldt voor de anderen uiteraard ook maar een weekje is nog heel pril enzo.
Oud 24-02-2006, 18:18
Teun
Teun is offline
Ik heb 8 maanden verkering gehad met Otis.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 19:42
Verwijderd
Ik heb nu bijna 9 maanden 'iets' met vijf. Ook elkaar via het forum leren kennen, reageren in elkaars topics, in het fotoboek, PMmetjes sturen en van het 1 kwam het ander. Onder andere heeel veel MSN gesprekken en nog meer smsjes
Mijn ouders waren een weekend weg, en hij zou hier komen stappen. Op het station vloog de vonk al meteen echt over, en sindsdien zijn we een stelletje

(nja, eigenlijk een week later, omdat we voor de gein hadden gezegd dat hij me echt 'verkering moest vragen' )
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 24-02-2006 @ 08:46 :
Waarom noem je niet gewoon meteen de naam
Het moet Mr Soija zijn die heeft een Eva Longoria avatar en post veel op FT&R en Kantine.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 21:06
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Katje schreef op 24-02-2006 @ 21:13 :
Het moet Mr Soija zijn die heeft een Eva Longoria avatar en post veel op FT&R en Kantine.
Dat dacht ik eigenlijk ook al.

OT: Ik heb wat gehad met iemand van een ander forum. Het begon met een vriendin (ook van dat forum) die ons samen in een msngesprek gooide, daarna veel op msn, pm, mail en sms. Uiteindelijk een keer gemeet waaruit bleek dat het goed klikte enzo, maar het zal verder allemaal niet zo mee en het heeft ook niet zo lang geduurd.
Oud 24-02-2006, 21:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben al twee jaar samen met Keyser Saus. Ik leerde hem kennen hier op het forum. We wilden allebei naar de psychmeeting maar onze ouders lagen dwars en ik had de mijne inmiddels overtuigd. Toen had ik hem toegevoegd op msn om wat tips te geven enzo. We zijn toen gaan msnen en al gelijk elke dag sprak ik hem. Dat duurde van mei tot februari. Toen hebben we een keer afgesproken, bij hem thuis want anders vond zijn moeder het niet goed. Dat was heel leuk die dag. De vonk sprong eigenlijk gelijk wel over. Na die dag wisten we wel dat we echt verliefd en samen waren Ik vertelde laatst aan mijn moeder dat we twee jaar samen waren en toen vertelde ze weer hoe verliefd ik klonk toen ik haar belde toen ik in de trein terug naar huis zat. Na die eerste ontmoeting hebben we een tijdje een keer per maand elkaar opgezocht, dat werd daarna twee keer per maand. In september van dat jaar ging ik in Belgie studeren en toen werd het wel wat moeilijker. Al met al hebben we elkaar dat jaar toch minstens een keer per twee weken gezien en in weken dat hij vrij was zat hij wel eens een hele week bij mij terwijl ik toch les had oid. In de zomer ben ik toen weer terug gekomen naar Nederland en nu we allebei een OV-kaart hebben proberen we elkaar ook minstens een keer per week te zien. Straks heb ik een kamer in Rotterdam en hij in Amsterdam en dan is het nog maar anderhalf uur reizen en dat is echt luxe Naar verwachting zien we elkaar dan ook minstens een keer per week en twee weekenden per maand en dat is voor ons doen echt wel vaak en het gaat al twee jaar goed zo
Oud 24-02-2006, 21:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb 2 jaar iets gehad met iemand die ik heb leren kennen op het forum. het was begonnen door leuk gepraat op het forum, elkaar adden op msn, en een succesvolle meeting. vanaf dat moment kregen we iets.
bij mij kwam de liefde 1 of 2 keer na de eerste ontmoeting pas, omdat ik niet echt openstond voor een relatie ofzo. maar ik vond hem uiteindelijk toch wel heel leuk!
en toen ging het uit en nu heeft hij weer iets met een andere forummer heheh.
Oud 24-02-2006, 23:29
Verwijderd
Ik heb iets gehad met een fotoboekdame, maar dat is alweer anderhalf jaar terug ofzo Maar was wel leuk, wel kort, maar we zijn nog altijd gewoon vrienden
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 23:30
Warsocket
Warsocket is offline
Zij gereageerd op een topic op cz.,
daarna 2x geouweheort en dat klikte zo goed dat we maar gelijk af hadden gesproeken

en na 1e afspraakje hadden we al wat.

das nu 5 weken geleden, en het gaat nog steeds lekker, nog nooit iemand gevonden die zo goed bij mij past
Oud 25-02-2006, 00:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
Rozig schreef op 23-02-2006 @ 23:19 :
Ik wens je veel succes en geluk.
Oud 25-02-2006, 11:20
nielslovah
nielslovah is offline
marshall en ik hebben elkaar leren kennen op het forum en de liefde was al vanaf het begin te merken. hij had de liefde eerder te pakken dan ik, maar door zijn ontzettende uithoudingsvermogen en zijn grote ego, heeft ie me toch te pakken gekregen

nu zijn we al eventjes in love en marshall, als je dit leest; LUF YA
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 11:20
Zeenimf
Zeenimf is offline
ik heb nu 5 maanden met Psssttt NL. Hij komt eigenlijk nooit meer op het forum, was eerst wel veel op fotoboek te vinden. ik heb hem via het fotoboek leren kennen en zo is hij in mijn msnlijst gekomen. na een tijdje msnen hebben we een ker afgesproken en zo kwam van het een het ander. het is nog steeds leuk
Reageren

Regels voor berichten