Citaat:
*Juliah* schreef op 09-02-2006 @ 22:33 :
Je bent niet verplicht iets te doen op valentijnsdag.
Als het slecht gaat met je relatie, waarom praten jullie dan niet met elkaar? Wil je nu bij hem blijven of denk je dat het beter zal zijn als het uit is?
En als je 'm spreekt kun je aangeven dat je liever geen cadeaus wil of zo. Verder neem ik aan dat je wel om hem geeft en daarom zou je hem best wat kunnen geven, maar het hoeft dus niet per se.
|
Het is indd handiger om er duidelijk met hem over te praten. Het is voor hem ook erg lullig als hij dadelijk met cadeautjes aan komt zetten terwijl jij ze niet wilt eigenlijk. *tenzij hij het weet en gewoon erg eigenwijs is*
En ik ben het ook helemaal eens met de zin hierboven, dat je elkaar toch wel wat kunt geven...Je hoort en ziet steeds vaker dat ook goede vrienden elkaar een kaartje of een kleinigheidje geven. Hoewel het voor jou in dit geval misschien nogal dubbel is om voor hem iets te kopen omdat je het niet meer ziet zitten.
Bij hem zou dat misschien ook verwachtingen oproepen onbewust.
Ik zit zelf op het moment in een erg goede relatie, geen ruzies of iets dergelijks

en wij ZOUDEN niets aan valentijn doen, tot ik er per ongeluk achterkwam dat ie toch iets gekocht had (weet gelukkig niet wat

) dus nu ga ik ook nog maar even iets zoeken