Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maar zonder gekheid, ik vind het wel goed dat je dit zegt. dit zegt weer iets *lijkt me teminste* o.a. over hoe jij bent opgevoed, dus ook over de denkwijze van je ouders, over de denkwijze van je omgeving misschien, over jouw denkwijze, over hoe deze tot ontstaan is gekomen (dit is volges mij een idiote zin, maar je snapt wat ik bedoel) ik vind dat soort dingen altijd wel interessant, daarom vroeg ik het me ook af.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je mooi bent boeit het me niet zo wat je draagt. En als je lelijk bent hoef ik je niet in een kort rokje te zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() serieus, ik start een topic met de vraag 'waarom...?' , ik krijg reacties over kledingstijl en de boodschap die daaraan vast ligt, ik vraag mensen weer terug te gaan naar de oorspronkelijke topic, en ik ben meteen een zeurkous? jeeezus zeg ![]() mag niet eens meer een topic beginnen en die indelen zoals ik dat graag wil want dan ben ik een zeurkous ![]()
||
Citaat:
En OT: ik vind iets ordinair als de persoon die het draagt het niet kan hebben, zoals vetkwabben over een broek enzo. Of gewoon dingen die niemand kan hebben, zoals lichtroze lippenstift. Eeen beetje bloot is niet erg, maar je moet er wel het figuur voor hebben, anders moet je maar gewoon verstandig zijn.
||
Citaat:
|
Als ik een reactie post die toch echt wel op je vraag slaat en die reactie staat je tegen, dan kan ik daar ook niks aan doen.
Er zijn overigens echt wel meer mensen na Muchacha die aangeven wat ze 'erg' vinden aan ordinaire kleding. Maargoed, ik wil het ook wel even voor je verhelderen: hoe iemand zich kleedt moet ie natuurlijk helemaal zelf weten, ik vind het alleen enorm vervelend om te merken dat vrijwel alle mensen met ordinaire kleding 'net iets te graag in de belangstelling staan'. Maar dat kan natuurlijk ook aan het ordinaire gedeelte van het Zwolse uitgaanspubliek liggen.
||
Citaat:
ik vraag niet naar de mening over de kleding stijl , maar ik vraag naar wat er dan zo erg is aan HET FEIT dat dat ordi is. en daarom heb ik zoiets van "waarom lezen mensen daar nou overheen?" ![]() ik heb het niet over de kleding, dat was gewoon lukraak een voorbeeld die bij mij als eerste in me hoofd schoot, maar kijk bijv. naar Kruimels reactie, die gaf ook meteen een ander voorbeeld aan. het gaat dus in mijn topic echt om het waarom-het-zo-erg-is-als-iets-ordi-is en niet om het voorbeeld dat ik gaf. lees onder voor de verkorte versie: waarom: ordinair = slecht/onacceptabel?
Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 21:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat is er zo erg aan AIDS? (Er gaan mensen dood aan.) Wat is er zo erg aan doodgaan? (Je weet niet wat erna komt.) Wat is er zo erg aan niet weten wat er met je gebeurt? (Het kan iets naars zijn.) Wat is er zo erg aan nare dingen? (Stel dat het AIDS is.) Wat is er zo erg aan AIDS?
Mij persoonlijk zal het een rotzorg wezen of het buurmeisje er ordinair bijloopt of niet. Als ze er verder leuk uitziet dan had ik toch wel naar 'r gekeken, als ze er verder niet leuk uitziet dan had ik toch niet naar 'r gekeken en als ze verder godsgruwelijk lelijk is dan had ik er toch wel een foto van gemaakt en het online gezet. En storend of choquerend vind ik het niet, ik zit sinds 1997 op het internet man, dan moet je met grover geschut aankomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() you go girl!!!
||
![]() |
Citaat:
Dat het 'slecht' is, zit dus als het ware al in het woord zelf, aangezien onbeschaafd en goedkoop niet als positief beschouwd wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter vind je gewoon alles best en ga je bier drinken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normen en waarden bestaan uit de gemiddelde mening van mensen in een collectief. Als het collectief verandert, veranderen de normen en waarden ook. Ergo, vasthouden aan bepaalde normen en/of waarden houdt vooruitgang tegen. Niet dat ik zo van het futurisme ben, maar aangezien vooruitgang moeilijk tegen te houden is, ben ik liever degene die invloed probeert uit te oefenen op welke kant we opgaan, in plaats van degene die zich star aan het vastgrijpen is aan het heden. NB. Geen geklets over dat vooruitgang niet noodzakelijk is, dat het net zo goed terug kan gaan. Dat weet ik, vandaar dat ik liever aan het stuur zit dan bij de rem. Dan bepaal je namelijk zelf of je vooruit gaat of niet. Zolang men van de rem afblijft. (a) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |