Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 21:53
Janet
Janet is offline
heys mensen,

nogmaals een x,ik weet niet of het hier hoort....verplaats hem anders maar?!?!

ik heb een goeie vriend die ik al 5 jaar ken,hij heb nix anders dan problemen....alleen nu is hij zover dat ie allez doet (drinken,drugs enz.......)

hij gaat er an onder door en dat wil ik niet,ook is hij vaak bedrogen door meissies waar ie iets mee heb gehad......hij woont een stuk van me vandaan en ik ken dus niet naar hem toe,(zie hem 1 x in een jaar ofzo)
hij heb al heel vaak zelfmoord neigingen gehad en hebbe ik en vrienden voor gezorgt dat ie dat niet gedaan heeft.....
maar nu ben ik bang dat ie door de drank en drugs er an onder door gaat,wat moet ik nu doen?????

alvast bedankt voor jullie reacties!!!!!!
Oud 27-06-2002, 23:01
Verwijderd
haal hulp van een proffessioneel iemand, ga naar hulpverleningdiensten met hem... als het egt zo erg is help em dan zo...is het beste wat je kan doen me dunkt

suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:11
Janet
Janet is offline
dank je,maar waar haal ik die hulp??? hij wil niet geholpen worre,dan word het toch een groot probleem???
Oud 27-06-2002, 23:44
Verwijderd
kijk ff bij psychologie bij de bovenste topic van de forumbaasjes "Weetjes, hulpinstanties, links" en scroll ff een stukje naar beneden.. daar staan wat telefoonnummers en site's.
als hij niet geholpe wil worde is dat denk ik wel een probleem jah, maar mense van de hulpinstantie's weten vast wel hoe ze daar het beste mee om kunnen gaan...
verder zou ik contact met zn ouders opneme (als je dat nog niet gedaan hebt), die kunnen en willen zeker ook iets doen als ze dat nog niet aan het doen zijn (of proberen te doen).
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 10:06
Janet
Janet is offline
Citaat:
hAckEr69 schreef:
kijk ff bij psychologie bij de bovenste topic van de forumbaasjes "Weetjes, hulpinstanties, links" en scroll ff een stukje naar beneden.. daar staan wat telefoonnummers en site's.
als hij niet geholpe wil worde is dat denk ik wel een probleem jah, maar mense van de hulpinstantie's weten vast wel hoe ze daar het beste mee om kunnen gaan...
verder zou ik contact met zn ouders opneme (als je dat nog niet gedaan hebt), die kunnen en willen zeker ook iets doen als ze dat nog niet aan het doen zijn (of proberen te doen).
dat is juist het probleem,hij heb geen ouders,hij heb ruzie met ze en wil nix met ze te maken hebbe......zelf ken ik ze ouders dus ook niet
Reageren

Regels voor berichten