Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Was niet mijn vriendin, maar een meisje waar ik een aantal malen mee gezoend heb en erg verliefd op ben geweest. Ze zei dat ik haar soulmate was, en haar op alle terreinen aanvulde, en dat is vooral een compliment als je je bedenkt dat dat zo ongeveer het meest intellectuele, intelligente, verstandige meisje was dat ik ooit heb ontmoet. En men weet hier waarschijnlijk wel hoe kritisch ik daarin ben.
En verder de gebruikelijke praatjes: wat kleed je je leuk, wat ruik je lekker, je bent zo lief, ik voel me echt veilig bij jou enz. ook wel lief hoor ![]() |
![]() |
|
Dingen die hij me durft te vertellen, dingen die hij nog nooit aan wie dan ook heeft verteld, dat hij huilend in mijn armen lag, de manier waarop hij naar me kijkt.
Complimenten zijn niet altijd woorden ![]()
||
Citaat:
Nu ik daar zo is over nadenkt.. de manier hoe hij kan aankijken als we samen liggen zegt voor mij soms veel meer als lieve complimentjes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Qimm, ik kom net weer op een moment...
We waren op vakantie en er deed zich iets voor waardoor ik moest huilen. En hij zei: ' Niet huilen anders moet ik ook huilen' En toen was het al te laat, want mijn 'broekie' van 1,91m zat daar te huilen. En normaal huilt ie dus echt helemaal niet... |
![]() |
|
je bent lief
je bent mooi als jij er niet was, zou ik altijd vergeten wat ik in het weekend gedaan had, wat ben ik toch blij dat jij bestaat ![]() wat kun je lekker koken en allemaal van dat soort dingen hij zegt ook wel vaak flauwe dingen tegen me hoor ![]() dat vind ik eigenlijk nog leuker... want OH wat een scheldpartijen hebben wij soms... waarbij we elkaar namen noemen die ik nog niet tegen mijn zus zou zeggen in een boze bui... maar achteraf moeten we altijd allebei heel hard lachen en maken we de score op van wie er gewonnen heeft ![]()
|
veel wat ze zei was heel erg lief
![]() bijvoorbeeld dat ze zei dat ze zich zo vertrouwd bij me voelt...en haar zelf kan zijn. was heel lief en fijn om te horen ![]() en dat ze tegen me zei: "ik ben zoo gek op je!.." heel zacht in me oor..of idd dingen die ze zei, die ze mij toevertrouwde.. of hoe ze soms naar me keek, lag ze dicht tegen me aan..en dan keek ze me zoooo lief aan! ik smolt gewoon.. of dat ze me nodig had en af en toe heeel dicht tegen me aan kroop en me heel dicht tegen zich aan drukte en haar gezichtje begroef..tegen mijn nek aan.. zo lief.......
Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 10:02. |
![]() |
||
Citaat:
inderdaad om van te smelten ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En het feit dat hij echt nooit wou trouwen en op een gegeven moment zei tegen me: Met JOU wil ik wel trouwen. Met niemand anders.. maar met jou wel.. ![]() Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 09:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het is gewoon vreemd, mannen durven vaak niet te huilen omdat dat blijkbaar heel zwak is ofzo, maar dat ze het dan wel bij jou durven, dat is zo overweldigend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want we gingen op famillie bezoek.. uitzicht: hele dag geen seks.. ![]()
|
Hij is altijd lief voor mij, en heeft zo vaak complimentjes.
Je bent lief, schattig, mooi, leuk.. ik wil je nooit meer kwijt, je bent het beste wat me ooit is overkomen, maar ook dat ie me helemaal perfect vind. Ow, en al die gedichtijes die hij altijd stuurt.. zo lief!! Ik zou niet weten wat nou echt het grootste complimentje is.. ik vind alles wat hij zegt wel betekenis hebben.. Tis gewoon fijn om te horen dat hij zo over je denkt, maar diep van binnen weet je het stiekum toch al allemaal ![]() Ach ja, ik ben toch maar weer het gelukkigste meisje van de wereld met hem ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"als ik naast u in het bedje lig, met uw hoofd op mijn schouder, voel ik me mega gelukkig... (maar toch knaagt er iets vanbinnen...)"
"gij zijt alles wat ik nodig heb!!! (waarom toch!!!! waarom dan toch...)" 't is wel niet echt m'n vriend... hij weet niet goed wat hij moet doen, weet niet wat hij wilt, as you can see... * zucht * ![]() oh, dit ook nog: "ik zou u nu doodgraag willen knuffelen!!!" 'k vind 'm zooooo lief... ![]() |
![]() |
|
Ik herken zo'n beetje de helft van het hierbovengenoemde wel, blijkbaar zijn er zo van die gevoelens die universeel zijn.
Ik heb er nog een: "Ik deed een beetje raar toen ik je voor het eerst zag, maar dat kwam omdat ik schrok. Ik had al zo vaak van mijn vrouw gedroomd, en je deed de deur open en ik dacht: dat is ze! Ze bestaat! Zij is het!" Helaas: "Ik heb 26 jaar naar je gezocht, en op je gewacht. Tot twee jaar geleden, toen leerde ik mijn vriendin kennen. Ik dacht dat je niet bestond. Ik had het opgegeven. En nu ben je er, en je bent alles wat ik ooit gewild heb en nu is het te laat. " |
![]() |
|
Dat ik mooi ben...
Dat ik lief ben... Dat 2e had ik al erg vaak gehoord, dat eerste daarintegen niet, dus dat was het grootste compliment...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Studeren |
Hotelschool 2 MB | 500 | 27-05-2007 18:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Lifestyle |
Mensen doe sokken aan! RuffThugg | 55 | 29-10-2002 10:30 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden zoeken lief voor me... lieve | 2 | 21-04-2002 20:48 |