Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2003, 16:26
Verwijderd
lijkt me voor de hand liggend...

Bij mij was het dat we een docu lagen te kijken en dat hij ineens zei: 'Ik voel me altijd zo op mn gemak bij jou' En dat vond ik toch wel heel speciaal... Was ff een momentje zoals ik het dan noem, toen werd ik weer helemaal extra verliefd op hem...
Advertentie
Oud 11-11-2003, 16:31
Surjirro
Surjirro is offline
Dat hij zei, dat hij zo lekker zichzelf bij mij kon zijn
Oud 11-11-2003, 16:42
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
dat hij zei dat hij zichzelf nooit kon voorstellen met een ander meisje... bleek achteraf niet waar te zijn maar ach...
op dat moment was het zeer aandoenlijk
Oud 11-11-2003, 16:47
Verwijderd
dat ik af en toe zo lekker speels kan zijn (vind ik compliment, je hoeft namelijk niet altijd serieus te zijn)
en dat ik het liefste en leukste vriendinnetje ben dat ie ooit heeft gehad (nu heeft ie maar een paar exen, en k ken ze toevallig...allemaal k*twijven, echt waar!)
Oud 11-11-2003, 17:01
DEChengst
DEChengst is offline
Dat ze me een lekkere knuffel vindt
Oud 11-11-2003, 17:06
Yolcu
Yolcu is offline
Dat 'ie wou dat z'n overleden opa mij had gekend in plaats van z'n ex-vriendin.
Oud 11-11-2003, 17:45
Zuhra
Zuhra is offline
zit je weer mooi te zijn..

(aaaah)
Oud 11-11-2003, 18:15
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik heb nooit echt een compliment gehad of telt 'je bent lief' wel mee als een compliment?
Oud 11-11-2003, 18:17
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Farin schreef op 11-11-2003 @ 19:15:
Ik heb nooit echt een compliment gehad of telt 'je bent lief' wel mee als een compliment?
tuurlijk, is toch ook een compliment!
Oud 11-11-2003, 18:18
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 11-11-2003 @ 19:17:
tuurlijk, is toch ook een compliment!

hmmm oke,dus dan heb ik meer complimenten gehad dan ik dacht
Oud 11-11-2003, 19:00
Luna
Luna is offline
Dat ik de enige ben waar hij mee kan praten, alles tegen kan zeggen. Als ie zich niet fijn voelt.
Oud 11-11-2003, 19:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
toen hij op de trein stapte zij hij: "doe je voorzichtig? ik wil gewoon dat niets je overkomt, wil je zo lang mogelijk bij me houden voor mezelf!"
dat was lief
en hij zegt altijd dat ik een engeltje ben en mooi ben en lief en als hij me schoonheid noemt smelt ik

ja...jongetjes zijn lief
Oud 11-11-2003, 20:37
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-11-2003 @ 20:14:
toen hij op de trein stapte zij hij: "doe je voorzichtig? ik wil gewoon dat niets je overkomt, wil je zo lang mogelijk bij me houden voor mezelf!"
dat was lief
en hij zegt altijd dat ik een engeltje ben en mooi ben en lief en als hij me schoonheid noemt smelt ik

ja...jongetjes zijn lief
je zegt het verkeerd:Jongens KUNNEN lief zijn
Oud 11-11-2003, 21:32
Warsocket
Warsocket is offline
iets in vertrouwen tegen mij zeggen wat nog nooit naar buiten gekomen was (iets heel persoonlijks) en mij gewoon vertrouwen.
Oud 11-11-2003, 21:36
funkypunk
funkypunk is offline
dat ik mooi ben
en lief

en dat hij het zolang met me volhield was al een compliment
Oud 11-11-2003, 21:41
Verwijderd
Dat hij me mooi vond...
God ja, al het andere positieve over mijzelf wil ik wel geloven. Maar dat...
Oud 11-11-2003, 21:48
Verwijderd
Was niet mijn vriendin, maar een meisje waar ik een aantal malen mee gezoend heb en erg verliefd op ben geweest. Ze zei dat ik haar soulmate was, en haar op alle terreinen aanvulde, en dat is vooral een compliment als je je bedenkt dat dat zo ongeveer het meest intellectuele, intelligente, verstandige meisje was dat ik ooit heb ontmoet. En men weet hier waarschijnlijk wel hoe kritisch ik daarin ben.

En verder de gebruikelijke praatjes: wat kleed je je leuk, wat ruik je lekker, je bent zo lief, ik voel me echt veilig bij jou enz. ook wel lief hoor maar toch minder betekenisvol dan wat dat meisje zei, omdat het afkomstig was van iemand die ík heel hoog heb zitten op vrijwel alle terreinen.
Oud 11-11-2003, 22:11
Qimm
Qimm is offline
Dingen die hij me durft te vertellen, dingen die hij nog nooit aan wie dan ook heeft verteld, dat hij huilend in mijn armen lag, de manier waarop hij naar me kijkt.
Complimenten zijn niet altijd woorden
Oud 11-11-2003, 22:23
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-11-2003 @ 23:11:
Dingen die hij me durft te vertellen, dingen die hij nog nooit aan wie dan ook heeft verteld, dat hij huilend in mijn armen lag, de manier waarop hij naar me kijkt.
Dit vind ik nou een zeer nuttige reply voor dit laatte tijdstip...
Nu ik daar zo is over nadenkt..
de manier hoe hij kan aankijken als we samen liggen zegt voor mij soms veel meer als lieve complimentjes!
Oud 11-11-2003, 22:36
boer
boer is offline
toen we aan het eind van de vakantie afscheid moesten nemen: I will miss you, it is to far away for a serious relation but you will always be in my hart (ze was engels en mijn engels is slecht dus ga nou niet vertellen hoe de spelling is, ik weet zelf ook wel dat het fout is)
Oud 11-11-2003, 23:03
Verwijderd
Qimm, ik kom net weer op een moment...
We waren op vakantie en er deed zich iets voor waardoor ik moest huilen. En hij zei: ' Niet huilen anders moet ik ook huilen' En toen was het al te laat, want mijn 'broekie' van 1,91m zat daar te huilen.
En normaal huilt ie dus echt helemaal niet...
Oud 11-11-2003, 23:47
coecie
coecie is offline
je bent lief
je bent mooi
als jij er niet was, zou ik altijd vergeten wat ik in het weekend gedaan had, wat ben ik toch blij dat jij bestaat
wat kun je lekker koken

en allemaal van dat soort dingen

hij zegt ook wel vaak flauwe dingen tegen me hoor
dat vind ik eigenlijk nog leuker... want OH wat een scheldpartijen hebben wij soms... waarbij we elkaar namen noemen die ik nog niet tegen mijn zus zou zeggen in een boze bui... maar achteraf moeten we altijd allebei heel hard lachen en maken we de score op van wie er gewonnen heeft
Oud 12-11-2003, 09:20
Roos
Roos is offline
'Je bent heel puur'

Beetje een vaag compliment misschien, maar wel een van de mooiste. Juist omdat het zo'n groot gebied van iemands persoonlijkheid én uiterlijk bedekt.
Oud 12-11-2003, 09:33
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm dat hij bijna sprakeloos was omdat ik zo mooi was.. en toen ie weer praatte bleef hij maar zeggen dat ik mooi was..
Oud 12-11-2003, 09:46
Verwijderd
We lagen beide op de bank, en toen we bijna sliepen fluisterde ze "je bent het beste wat me ooit is overkomen" in mijn oor, en kroop toen extra dicht tegen mij aan.

typisch brok-in-de-keel geval.
Advertentie
Oud 12-11-2003, 09:49
*Primo
*Primo is offline
veel wat ze zei was heel erg lief ook kleine dingetjes die ze dan zei..
bijvoorbeeld dat ze zei dat ze zich zo vertrouwd bij me voelt...en haar zelf kan zijn. was heel lief en fijn om te horen
en dat ze tegen me zei: "ik ben zoo gek op je!.." heel zacht in me oor..of idd dingen die ze zei, die ze mij toevertrouwde.. of hoe ze soms naar me keek, lag ze dicht tegen me aan..en dan keek ze me zoooo lief aan! ik smolt gewoon..
of dat ze me nodig had en af en toe heeel dicht tegen me aan kroop en me heel dicht tegen zich aan drukte en haar gezichtje begroef..tegen mijn nek aan.. zo lief.......

Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 10:02.
Oud 12-11-2003, 09:49
STP
STP is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 12-11-2003 @ 10:46:
We lagen beide op de bank, en toen we bijna sliepen fluisterde ze "je bent het beste wat me ooit is overkomen" in mijn oor, en kroop toen extra dicht tegen mij aan.

typisch brok-in-de-keel geval.
herkenning!

inderdaad om van te smelten
Oud 12-11-2003, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 11-11-2003 @ 23:11:
Citaat:
vizz schreef op 11-11-2003 @ 20:00:
Dat ik de enige ben waar hij mee kan praten, alles tegen kan zeggen. Als ie zich niet fijn voelt.
ja idd..
En het feit dat hij echt nooit wou trouwen en op een gegeven moment zei tegen me: Met JOU wil ik wel trouwen. Met niemand anders.. maar met jou wel..

Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 09:58.
Oud 12-11-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 12-11-2003 @ 10:33:
Hmm dat hij bijna sprakeloos was omdat ik zo mooi was.. en toen ie weer praatte bleef hij maar zeggen dat ik mooi was..
Dat zeggen mensen meestal als ze uitzicht hebben op seks.
Oud 12-11-2003, 10:11
Gatara
Gatara is offline
Het feit dat ie zn ogen (ook) niet droog kon houden op het moment dat ik in de trein stapte
Oud 12-11-2003, 10:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 11-11-2003 @ 23:03:
Qimm, ik kom net weer op een moment...
We waren op vakantie en er deed zich iets voor waardoor ik moest huilen. En hij zei: ' Niet huilen anders moet ik ook huilen' En toen was het al te laat, want mijn 'broekie' van 1,91m zat daar te huilen.
En normaal huilt ie dus echt helemaal niet...
Oooow, dat is zo lief, dan zijn ze zo kwetsbaar en dan kun je er leuk voor zorgen (volgens mij heb ik stiekum toch wel 'moedergevoelens' Net als toen hij ziek was, hem leuk vertroetelen.)
Maar het is gewoon vreemd, mannen durven vaak niet te huilen omdat dat blijkbaar heel zwak is ofzo, maar dat ze het dan wel bij jou durven, dat is zo overweldigend.
Oud 12-11-2003, 11:18
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Unique schreef op 11-11-2003 @ 18:06:
*warm* Die is mooi.
Oud 12-11-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef op 11-11-2003 @ 18:06:
Ik had dat graag gewild met mijn vader. Dat hij mijn vader nog had kunnen leren kennen en ik merk dat hij dat ook had gewilt. Doet me goed als hij dat zegt. We hadden een herdenkingsiets van mijn vader en hij wou mee voor mij maar ook voor zichzelf in de hoop dat hij dan iets meer over hem te weten zou komen.
Oud 12-11-2003, 12:58
Masquerade
Masquerade is offline
Dat hij me nooit meer laat gaan...
Oud 12-11-2003, 13:35
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2003 @ 10:58:
Dat zeggen mensen meestal als ze uitzicht hebben op seks.
Misschien jij.. maar hij niet..
want we gingen op famillie bezoek.. uitzicht: hele dag geen seks..
Oud 12-11-2003, 13:43
Loezzel
Loezzel is offline
Dat ie nog nooit zo gelukkig was geweest, zoals de afgelopen 3 jaar en dat ie zeker wist dat ie zijn hele leven supergelukkig zou zijn, omdat ik altijd aan zijn zijde zal staan...
Oud 12-11-2003, 13:49
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Ik ben blij dat je er altijd voor me bent, ookal kun je er niet altijd zijn.

Jah, dit gaf me een goed gevoel
Oud 12-11-2003, 13:53
WarAngel
WarAngel is offline
Hij is altijd lief voor mij, en heeft zo vaak complimentjes.
Je bent lief, schattig, mooi, leuk.. ik wil je nooit meer kwijt, je bent het beste wat me ooit is overkomen, maar ook dat ie me helemaal perfect vind.
Ow, en al die gedichtijes die hij altijd stuurt.. zo lief!!
Ik zou niet weten wat nou echt het grootste complimentje is.. ik vind alles wat hij zegt wel betekenis hebben.. Tis gewoon fijn om te horen dat hij zo over je denkt, maar diep van binnen weet je het stiekum toch al allemaal

Ach ja, ik ben toch maar weer het gelukkigste meisje van de wereld met hem
Oud 12-11-2003, 13:58
WarDevil
WarDevil is offline
Citaat:
WarAngel schreef op 12-11-2003 @ 14:53:
Hij is altijd lief voor mij, en heeft zo vaak complimentjes.
Je bent lief, schattig, mooi, leuk.. ik wil je nooit meer kwijt, je bent het beste wat me ooit is overkomen, maar ook dat ie me helemaal perfect vind.
Ow, en al die gedichtijes die hij altijd stuurt.. zo lief!!
Ik zou niet weten wat nou echt het grootste complimentje is.. ik vind alles wat hij zegt wel betekenis hebben.. Tis gewoon fijn om te horen dat hij zo over je denkt, maar diep van binnen weet je het stiekum toch al allemaal

Ach ja, ik ben toch maar weer het gelukkigste meisje van de wereld met hem
Ahhhhhhh, wat ben ik toch een schatje!!!!!
Oud 12-11-2003, 13:59
WarAngel
WarAngel is offline
jajajjaa..das jouw compliment voor jezelf zeker?
Oud 12-11-2003, 14:13
alpha
alpha is offline
Citaat:
wtje
ik mag jou wel heel erg
Op msn
Was gewoon lief, dat moment, toen waren we gewoon vriendjes.
Oud 12-11-2003, 14:30
WarDevil
WarDevil is offline
Citaat:
WarAngel schreef op 12-11-2003 @ 14:59:
jajajjaa..das jouw compliment voor jezelf zeker?
zoiets
Oud 12-11-2003, 14:58
Verwijderd
mijn vriend zei laatst dat ik het tofste wijf was dat hij heeft leren kennen...dat vond ik toch wel liefste wat ie ooit tegen mij gezegd heeft...
Oud 12-11-2003, 18:08
Verwijderd
"als ik naast u in het bedje lig, met uw hoofd op mijn schouder, voel ik me mega gelukkig... (maar toch knaagt er iets vanbinnen...)"

"gij zijt alles wat ik nodig heb!!! (waarom toch!!!! waarom dan toch...)"

't is wel niet echt m'n vriend... hij weet niet goed wat hij moet doen, weet niet wat hij wilt, as you can see...

* zucht *

oh, dit ook nog:

"ik zou u nu doodgraag willen knuffelen!!!"

'k vind 'm zooooo lief...
Oud 12-11-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 12-11-2003 @ 15:58:
mijn vriend zei laatst dat ik het tofste wijf was dat hij heeft leren kennen...dat vond ik toch wel liefste wat ie ooit tegen mij gezegd heeft...
*proest*
Oud 12-11-2003, 22:18
juno
juno is offline
Ik herken zo'n beetje de helft van het hierbovengenoemde wel, blijkbaar zijn er zo van die gevoelens die universeel zijn.

Ik heb er nog een: "Ik deed een beetje raar toen ik je voor het eerst zag, maar dat kwam omdat ik schrok. Ik had al zo vaak van mijn vrouw gedroomd, en je deed de deur open en ik dacht: dat is ze! Ze bestaat! Zij is het!"

Helaas: "Ik heb 26 jaar naar je gezocht, en op je gewacht. Tot twee jaar geleden, toen leerde ik mijn vriendin kennen. Ik dacht dat je niet bestond. Ik had het opgegeven. En nu ben je er, en je bent alles wat ik ooit gewild heb en nu is het te laat. "
Oud 12-11-2003, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 12-11-2003 @ 14:35:
Misschien jij.. maar hij niet..
want we gingen op famillie bezoek.. uitzicht: hele dag geen seks..
Daarna wel weer.

Regel éen: verliefde mensen spreken nooit de waarheid.
Oud 12-11-2003, 23:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2003 @ 00:43:
Daarna wel weer.

Regel éen: verliefde mensen spreken nooit de waarheid.
ik zou je regel iets aanpassen, als ik 1+1 =2 zeg, neem je dat toch als 'waarheid' aan?
Oud 12-11-2003, 23:51
Daevrem
Daevrem is offline
"Jij bent bizar."
Oud 13-11-2003, 07:04
Gothic
Gothic is offline
Dat ik mooi ben...
Dat ik lief ben...

Dat 2e had ik al erg vaak gehoord, dat eerste daarintegen niet, dus dat was het grootste compliment...

Regels voor berichten