Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg dan dat je hem kwijt ben geraakt op vakantie (reisverzekering) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat kan je dus echt wel zien he, ik werk ook in een telecomzaak en wij krijgen ook vaak genoeg mensen die dat proberen. Je ziet dan meestal op de accu en/of op de contactpuntjes van de simkaart en/of de accu (lichte) corrosie zitten. En als dat eventueel niet het geval is wordt ie opgestuurd om na te laten kijken, maar zomaar een nieuwe geven we niet mee. ------------------------------------------ En btw als je je gsm openschroefd vervalt ook ALLE garantie die op je toestel zit, en dat kunnen ze ook zeker zien. Ik denk dat je misschien nog ff kan wachten als ie het dan niet doet (waarschijnlijk niet want de eeprom's die erin zitten kunnen barslecht tegen vocht) moet je gewoon een nieuwe kopen want meestal is repareren ook niet de moeite waard!! |
![]() |
||
Citaat:
als eerste de accu, corrosie ten tweede aan open onderdelen van somige gsm's. en dan is er nog een waslijst maar das ook wat meer toestel specifiek
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, misschien bij de winkel waar jij werkt(e) wel, maar die vriend van mij kreeg zo een nieuwe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus 't is maar net hoe flexibel zo'n winkel is denk ik. En de productiekosten van zo'n telefoon is ook 10 keer niets, dus ik geloof er helemaal niets van de ze in zo'n fabriek een telefoon gaan controleren of hij eventueel in 't water is geplopt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Software & Hardware |
Packard Bell: Vibe350 probleempje Manon15 | 6 | 09-01-2007 15:47 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |