Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 07:30
geezt3000
geezt3000 is offline
Ik was op school met mn mobiel omdat ik me ma moest bellen na schooltijd of ik naar de dokter moest voor me verkoudheid. Ik stond op de glijbaan en die was hardstikke glad. Ik dus natuurlijk vallen maarja..das niet zo erg. Dan knalt me drinken uit elkaar en tja..mobiel helemaal nat. We hebben hem open gemaakt voor zover het kon maar hij doet het nog steeds niet. We hebben hem laten opdrogen en ook niks. Ik wil weten of jullie iets weten voordat ik naar de winkel ga?
Oud 16-06-2002, 07:57
Verwijderd
Als hij nat werd terwijl hij aan stond -> kortsluiting.

Gecondoleerd.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:26
Verwijderd
Een vriend van mij heeft dat ding per ongeluk meegewassen . Hij had hem net nieuw, dus hij heeft hem helemaal op laten drogen, en is ermee naar de winkel gegaan, en heeft gezegd dat het mobieltje het plotseling niet meer deed. En toen kreeg hij een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
geezt3000 schreef:
Ik was op school met mn mobiel omdat ik me ma moest bellen na schooltijd of ik naar de dokter moest voor me verkoudheid. Ik stond op de glijbaan en die was hardstikke glad. Ik dus natuurlijk vallen maarja..das niet zo erg. Dan knalt me drinken uit elkaar en tja..mobiel helemaal nat. We hebben hem open gemaakt voor zover het kon maar hij doet het nog steeds niet. We hebben hem laten opdrogen en ook niks. Ik wil weten of jullie iets weten voordat ik naar de winkel ga?
Ik heb mijn mobiel ook direct aan gezet nadat tie was meegewassen, maar hij doet het na een half jaar nog steeds, dus geef de moed nog niet op. Mijn mobiel deed het na 2 weken drogen weer

Kuzzz
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Een vriend van mij heeft dat ding per ongeluk meegewassen . Hij had hem net nieuw, dus hij heeft hem helemaal op laten drogen, en is ermee naar de winkel gegaan, en heeft gezegd dat het mobieltje het plotseling niet meer deed. En toen kreeg hij een nieuwe
Lekker trieste vriend heb jij. Ik werk in een telecomwinkel en bij ons zou die smoes dus niet werken... en dan krijg je alleen een hele hoop gezeik van die winkel (dat kan je echt wel zien..)

Zeg dan dat je hem kwijt ben geraakt op vakantie (reisverzekering) (nee hoor niet doen, mag niet)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 00:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alex schreef:

Lekker trieste vriend heb jij. Ik werk in een telecomwinkel en bij ons zou die smoes dus niet werken... en dan krijg je alleen een hele hoop gezeik van die winkel (dat kan je echt wel zien..)
Goh, vertel dan eens waaraan jij akn zien dat een GSM in het water gelegen heeft?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Goh, vertel dan eens waaraan jij akn zien dat een GSM in het water gelegen heeft?
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Volgens mij kan je dat niet zien op het blote oog als dat ding helemaal droog is.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:39
Steefzz
Steefzz is offline
Citaat:
perseus schreef:

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Volgens mij kan je dat niet zien op het blote oog als dat ding helemaal droog is.

Dat kan je dus echt wel zien he, ik werk ook in een telecomzaak en wij krijgen ook vaak genoeg mensen die dat proberen. Je ziet dan meestal op de accu en/of op de contactpuntjes van de simkaart en/of de accu (lichte) corrosie zitten. En als dat eventueel niet het geval is wordt ie opgestuurd om na te laten kijken, maar zomaar een nieuwe geven we niet mee.

------------------------------------------

En btw als je je gsm openschroefd vervalt ook ALLE garantie die op je toestel zit, en dat kunnen ze ook zeker zien.
Ik denk dat je misschien nog ff kan wachten als ie het dan niet doet (waarschijnlijk niet want de eeprom's die erin zitten kunnen barslecht tegen vocht) moet je gewoon een nieuwe kopen want meestal is repareren ook niet de moeite waard!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:48
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Chimera schreef:

gezien ik daar ook heb gewerkt,

als eerste de accu, corrosie
ten tweede aan open onderdelen van somige gsm's.

en dan is er nog een waslijst maar das ook wat meer toestel specifiek
Oud 17-06-2002, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Steefzz schreef:

Dat kan je dus echt wel zien he, ik werk ook in een telecomzaak en wij krijgen ook vaak genoeg mensen die dat proberen. Je ziet dan meestal op de accu en/of op de contactpuntjes van de simkaart en/of de accu (lichte) corrosie zitten. En als dat eventueel niet het geval is wordt ie opgestuurd om na te laten kijken, maar zomaar een nieuwe geven we niet mee.

------------------------------------------

En btw als je je gsm openschroefd vervalt ook ALLE garantie die op je toestel zit, en dat kunnen ze ook zeker zien.
Ik denk dat je misschien nog ff kan wachten als ie het dan niet doet (waarschijnlijk niet want de eeprom's die erin zitten kunnen barslecht tegen vocht) moet je gewoon een nieuwe kopen want meestal is repareren ook niet de moeite waard!!

Tja, misschien bij de winkel waar jij werkt(e) wel, maar die vriend van mij kreeg zo een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:32
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ze hadden zeker nog wat GSM's met fabrieksfouten liggen
Oud 21-06-2002, 21:26
pseudoniem
pseudoniem is offline
Citaat:
Steefzz schreef:

btw als je je gsm openschroefd vervalt ook ALLE garantie die op je toestel zit, en dat kunnen ze ook zeker zien.
Toen ik m'n nokia wegbracht, met displayproblemen vroegen ze ook of ik 'm opengeschroefd had om een papiertje achter te doen. Toen ik nee zei, zei die vent, ja niet dat 't erg is hoor, maar dan schroef ik 'm weer even voor je open om 't papiertje weg te halen want meestal vinden ze dat bij nokia niet echt leuk.
Dus 't is maar net hoe flexibel zo'n winkel is denk ik.

En de productiekosten van zo'n telefoon is ook 10 keer niets, dus ik geloof er helemaal niets van de ze in zo'n fabriek een telefoon gaan controleren of hij eventueel in 't water is geplopt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 00:57
sjoemie
sjoemie is offline
ben ik de enige die na de telefoon uit het water gehaald te hebben erachter kwam dattiej et nog deed?
Reageren

Regels voor berichten