Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2006, 16:51
Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Beetje vreemd iets:

Heb sinds een ruime week bij vlagen een pijnlijke oorschelp. Hij voelt licht ontstoken (warm, rood) maar enkel bij vlagen.

Is aan de andere kant een beetje een 'doof' gevoel, net als je soms wel eens hebt als je er 's nachts beetje verkeerd op hebt gelegen.

Het heeft niets te maken met binnen of buiten zijn, en het is dus niet zo dat het vooral bij het wakker worden is.

Heb zelf beetje zitten nadenken (studeer Diergeneeskunde) maar kan niets bedenken, dat dit zou veroorzaken.... Nu is de mens wel iets anders dan het dier, dus misschien weet iemand van jullie het (herkent het)

Vind het beetje onzin om ermee naar de dokter te gaan, is niet ernstig ofzo, enkel vervelend en dokter (in Belgie) betekent contact betalen (--> kut als student zijnde)
Oud 29-01-2006, 20:33
OwL
OwL is offline
Ik weet niet precies hoeveel last je ervan hebt. Als het niet zo erg is zou ik eerst nog maar wat rondvragen (misschien wel aan je docent ?) en als je niets wijzer wordt en het stopt niet na een weekje zou ik naar de dokter gaan.
Als je wel heel erg last heb zou ik wel snel naar de dokter gaan. Laat idd geval niet je oor eraf schimmelen ofzo
En als je naar de dokter bent geweest heb je wel een gerust gesteld gevoel.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 23:47
Verwijderd
Kan het niet gewoon een ontstekinkje ofzo zjin? Heb ik nl. ook weleens gehad in m'n oorlel. Of een puistje ofzo. Weet dat dat soort dingen in je oor behoorlijk pijnlijk kunnen zijn, ook al is het niet ernstig. Ik zou als ik jou was idd nog even afwachten en als het over een week nog niet minder is zou ik idd wel even langs de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 14:39
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Little Dutchess schreef op 29-01-2006 @ 17:51 :

Vind het beetje onzin om ermee naar de dokter te gaan, is niet ernstig ofzo, enkel vervelend en dokter (in Belgie) betekent contact betalen (--> kut als student zijnde)
Inderdaad je moet in elk geval betalen, maar zijn er geen studentenartsen in de buurt? Die zijn meestal zo'n 5euro goedkoper...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten