Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder, de strekking van je verhaal snap ik. Ik heb het zelf ook, maar niet vaak, en het zijn meestal akoustische nummers waar ik helemaal in meegesleept kan worden. Niet de wat meer opbouwende nummers van bands als Godspeed! You Black Emperor, bepaalde nummers van Motorpsycho, etc. Dat heeft mijn vriend wel weer, die kan daar helemaal in opgaan. Ja, dat is pas echt muziekbeleving ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar beschrijf je ongeveer het gevoel dat ik bij platen krijg die erg gaaf zijn idd. Overigens lijkt die belevenis vaak wat intenser als je al moe/onder invloed bent. Lekker afgesloten van zhe buitenwereld in kutweer buitenlopen en ondertussen bedenken waarom je ookalweer van -vul bandnaam in- houdt. Dat is muziek. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
toen ze exit music (for a film) gingen spelen stonden er 3 boeren voor me zo hard mee te zingen dat ik furieus werd en ze van schrik hun smoeltje hielden. Dat geblér, BAH. Laat Thom lekker het werk doen de volgende keer, guyz.
||
Citaat:
maar bij karma police vond ik het gewoon prachtig , dat is nu echt het voordeel van een stadion concert , dat zulke nummers soms gewoon prachtig uitpakken. toen jonny die fout op piano speelde , en thom even in de lach schoot, priceless
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je daar vraagtekens bij plaatst, dan heb je sowieso geen recht van spreken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bad Religion kan ik persoonlijk niet zoveel mee maar ik begrijp wel wat TS bedoelt. Kan er soms ook met mijn hoofd echt niet bij waarom sommige mensen in mijn omgeving niet inzien dat bepaalde muziek echt briljant is. Frustrerend is dat. |
![]() |
|
|