Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2006, 17:03
Verwijderd
ik wil graag weten wat technieken voor citymarketing/stadsmarketing want dat kan ik nergens vindne maar heb het wel hard nodig

Hoop dat ik genoeg heb verteld..en dat ik geholpen kan worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2006, 11:23
Verwijderd
waarom geen atwoord weet niemand dit
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 23:42
lisanne_tje
lisanne_tje is offline
ja, je moet gewoon cijfers verzamelen en dan telkens een stukje maken over dat onderwerpje en vertellen hoe l( op welke manier) Leiden aan city marketing doet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 10:52
Verwijderd
ik moet leiden gaan promoten..en dat moet ik doen door min en plus punten te vinden en daarvoor had ik de technieken nodig maar nu heb ik begrepen dat ik het gwn uit mijn ak boek kon halen maar als er enige tips zijn van mensen die een werkstuk(zelfde) niet zelfde stad da maakt niks uit dan is het altijd welkom..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 16:26
muts8848
muts8848 is offline
misschien 1 tip:

leren schrijven..

(klinkt misschien heel bijdehand, maar niks is frustrerender dan wanneer je een zin vier keer moet lezen voor dat deze écht duidelijk is...)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 16:42
Verwijderd
misschien moet jij het vier keer lezen maar ik begrijp mezlef wel goed genoeg dus daar weet ik niks van..als je het niet wil lezen hoeft het ook niet als het zo moelijk gaat.
Want dan kom ik hier kijken endan heb jij zoiets te vertellen wat dus werkelijk niks met mijn werkstuk te maken heeft.En ik wilde dat dus weten maar ik probber wel me best te doen om het goed onder woorden te krijgen..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 16:43
Verwijderd
nu snap ik het wel als je commentaar zou hebben want dat moet je wel vier keer lezen en ik zit op schoool om te leren..!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 18:27
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
studentje_00 schreef op 04-03-2006 @ 17:42 :
misschien moet jij het vier keer lezen maar ik begrijp mezlef wel goed genoeg dus daar weet ik niks van..als je het niet wil lezen hoeft het ook niet als het zo moelijk gaat.
Want dan kom ik hier kijken endan heb jij zoiets te vertellen wat dus werkelijk niks met mijn werkstuk te maken heeft.En ik wilde dat dus weten maar ik probber wel me best te doen om het goed onder woorden te krijgen..
Als je antwoorden wil, moet je op een manier schrijven zodat andere mensen niet 4x jouw zinnen hoeven te lezen om het te begrijpen

OT: google is your friend
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 18:29
Verwijderd
laat maar k heb ook geen antwoord nodigg...!!!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 18:25
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
studentje_00 schreef op 04-03-2006 @ 19:29 :
laat maar k heb ook geen antwoord nodigg...!!!
waarom vraag je het dan
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 18:35
Verwijderd
omdat ik verwachtte dat ik normale antwoord terug zou krijgen en niet dat sommige mensen me zouden gaan aanspreken op mijn taalgebruik..
Alles voor niks en toen had ik die antwoord ook niet meer nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten