Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij Windows XP kun je kiezen. Het enige voordeel van NTFS dat ik weet, is dat je bij NTFS mappen kunt beveiligen met een wachtwoord, en dat kan bij FAT niet. Dat je dus bijvoorbeeld de map "Mijn Documenten" met een wachtwoord beveiligd zodat je dat moet invoeren als je iets in de map wilt bekijken of bewerken. Van FAT naar NTFS kan zónder formatteren (blijkbaar, dat wist ik ook niet ![]() Voor de rest moet je bij mensen met Windows XP zijn, want ik weet het verder niet... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt van FAT naar NTFS gaan zónder je schijf te hoeven formatteren. Voor de tweede keer, open voor de grap eens de Windows XP Help en zoek op 'NTFS conversie'. Modum: Jouw verhaal klopt als een bus. |
![]() |
|
![]() |
Als je windows Xp home edition hebt kan je alleen de accounts van je broers een limited
user account van maken. Met windows XP PRO kan je ze nog meer beperken door naar control panel te gaan daar administrative tools > local security policy. Daar kan je alles in stellen (als je windows XP Pro hebt natuurlijk).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gaan hun gelijk over ntfs enzo beginnen ![]() |
![]() |
|
![]() |
lees ModuM zijn post nog eens, zonder NTFS kan je je dirs/files niet beveiligen. Allez der zijn wel progjes voor, maar die moeten altijd laden tijdens het opstarten en dus gemakkelijk te omzeilen.
Lees dus ModuM zijn post nog maar een paar keer, dat is nl wat je nodig hebt.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
![]() |
JAH OKEYT DAT VAN NTFS IS WEL ZO MAAR EHM IS DIT NIET MAKKELIJKER WAT MAtIC ZEI?
Citaat:
![]() xp is vergeleken met 98 dus best nog wel vaag in elkaar.. ![]() [Dit bericht is aangepast door tupac.netmenu.nl (03-03-2002).] |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je wel gelezen wat ik schreef? Eerder werd gezegd dat conversie van NTFS naar FAT niet kan zonder te formateren. Met behulp van Partition Magic 7.0 kan dat dus wel. http://www.partitionmagic.com/partit...m7details.html Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
nou,dobberman zegt toch echt: Dobermann schreef: Je kunt van FAT naar NTFS gaan zónder je schijf te hoeven formatteren. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Kan aan mij liggen, maar ik zie echt niet waar ik iets omgedraaid zou hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
BackBox-linux Creeperded209 | 48 | 18-02-2015 10:55 | |
Software & Hardware |
[Mijn Documenten]Beveiliging BestGamer | 13 | 03-03-2006 01:33 | |
Software & Hardware |
[Gebruikersrechten] Beperkte rechten voor een gebruiker instellen Orion | 10 | 27-02-2004 14:11 | |
Software & Hardware |
Gebruikersaccounts in Windows XP roen | 8 | 12-04-2002 13:58 |