Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2015, 01:06
Anonymous96
Anonymous96 is offline
Goed, ik zal maar direct met de deur in huis vallen, want ik weet het echt niet…

Ik ben een jongen van 19 jaar en zit met het volgende…

Ik ben al behoorlijk lang (3/4 jaar) verliefd op een meisje die ik niet bepaald goed ken en ik krijg haar op wat voor manier dan ook niet uit mijn hoofd en ik zou echt voor haar willen gaan.

Ik heb haar leren kennen op de basisschool, en ik ging veel om met haar tweelingzusje (twee eig) en ben ook regelmatig bij haar thuis geweest in die jaren. Mijn interesse in haar begon pas op de middelbare alleen heb ik dit haar nooit durven te vertellen, met onder andere de reden dat ik haar niet zo goed ken, en het gewoon echt niet durfde.
Ik heb enkele keren wel met haar gepraat, maar nooit echt afgesproken ofzo, Inmiddels zijn de middelbare schooljaren al 2 jaar voorbij en zie ik haar niet vaak meer en spreek haar dus ook bijna niet, en zo dacht ik dat ze vanzelf wel uit mijn hoofd zou gaan. Helaas is dat niet het geval, en weet ik niet wat ik nu moet doen, Namelijk

Ik wil voor haar gaan, maar iets in mij zegt dat ze (toch) geen interesse heeft.
Ook weet ik niet zo goed hoe ik het begin moet aanpakken aangezien ik haar bijna nooit meer zie.
Ik zou eventueel om te beginnen gewoon bij haar langs kunnen gaan, maar dat is in mijn ogen ook weer zo plotseling.

Heeft iemand hier misschien enkele tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2015, 07:03
Elin3
Elin3 is offline
Op welke manieren kan je nog contact met haar leggen? Facebook, whatsapp?
Oud 17-11-2015, 14:01
Willie98
Willie98 is offline
Je kan haar toch op z'n minst een berichtje doen. Als dat allemaal goed gaat, kun je daarna wel een keertje afspreken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten