Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2006, 11:58
Verwijderd
Het begon drie dagen geleden. En toen was het een milde irritatie. Toen begon ik het een dag later wat meer te voelen en deed het wat zeer. Nu is het echte pijn. Ik kan niet normaal lopen zonder dat ik een flinke scheut pijn voel zo nu en dan. Zelfs nu ik zit voel ik het. Het zit laat maar zeggen meer bij het linkerbil-gedeelte. ( ) Omdraaien in bed is al een pijnlijke ervaring. Morgen moet ik werken en daar zie ik tegenop nu, aangezien ik niet eens normaal kan lopen. Ja ik kán wel normaal lopen maar de pijn verhindert me.

Ik dacht ik post het eens hier. Misschien dat iemand het weet wat er mis is bij dit soort "symptomen".
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 12:23
Verwijderd
Is het niet gewoon spierpijn? Heb je niks raars gedaan, anders dan anders, of heb je gesport?
- of is dit te makkelijk gedacht -
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:13
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat ik juist moet gaan bewegen ofzo.
Ik zit teveel achter de computer de laatste week. Mwa. Ik ga wel weer aan de gewichten ofzo en fietsen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 23:31
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Beetje late reactie, waarschijnlijk (hopelijk) is het al over, maar weet je zeker dat het je bovenbeen is en dat het niet vanuit je rug doorstraalt naar je been/bil? Ik ben ook wel eens gruwelijk door m'n rug gegaan en dat straalde helemaal door naar m'n been, ik kon ook echt niet meer normaal lopen, helemaal krom, van de pijn. Dat was na 1 dag weer over, gelukkig.

In jouw geval is het wel raar dat er geen directe aanleiding voor is. Verkramping na lang stilzitten in dezelfde houding is het enige dat ik kan bedenken, maar dat lijkt me niet zo lang te duren. Ik maakte een verkeerde beweging met een te zware tas tillen, dus dat was wel een duidelijke aanleiding voor de pijn.

Nouja, waarschijnlijk een nutteloze reactie, na 5 dagen, maar wie weet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten