Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 16:35
ilsy
ilsy is offline
Hi people!

Ik zit er maybe aan te denken deze opleiding te gaan volgen .. mijn huidige opleiding bevalt me niet en ik heb deze opleiding altijd wel aantrekkelijk gevonden. Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die hier zo over denken en die mij misschien hun motivaties etc. hierover kunnen geven. Ook zou ik het tof vinden als mensen reacties geven die deze opleiding al volgen en wat zij uiteindelijk hiermee willen bereiken...

Ben benieuwd en wacht met smart op een antwoord!
Greetz!
Advertentie
Oud 05-06-2002, 17:27
ilsy
ilsy is offline
Nobody?
Oud 05-06-2002, 18:19
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
ilsy schreef:
Nobody?
geduld is een schone zaak

Hogere hotelschool lijkt me ook heel gaaf. Heb een paar mensen gehoord die dat doen en die vonden het heel leuk om te doen. Het schijnt trouwens wel minder te verdienen maar de opleiding en het vak opzich lijken me echt leuk!
Oud 05-06-2002, 18:23
Bl@Bl@
Bl@Bl@ is offline
Hogere hotelschool lijkt mij ook heel gaaf.. je kunt het eerste jaar meteen al op stage naar het buitenland.. tis wel zo dat je het eerste jaar echt begint met plees schrobben enzo.. naarmate je opleiding vordert krijg je wat meer met het managment te maken enzo.. in het derde of vierde jaar ben je manager van het hotel dat bij de hotelschool in Leeuwarden hoort!
Oud 05-06-2002, 18:58
ilsy
ilsy is offline
Thnx voor de reacties..en jaja..I know..geduld is een schone zaak, alleen zo verdomd moeilijk als je haast hebt met kiezen

Maargoed..mij lijkt het ook wel kewl alleen vraag ik me af waar de meeste mensen belanden als ze deze opleiding hebben afgerond..echt in het hotelwezen of ook een andere kant op?

Ik wil nl. niet met een opleiding beginnen waarvan ik denk dat ik slechts één richting op kan..is wel relaxed als je meerdere kanten op kunt nl.

naja, tot horens en I'll do my best voor het geduld

Greetz
Oud 05-06-2002, 20:49
Miess
Miess is offline
Citaat:
ilsy schreef:
Thnx voor de reacties..en jaja..I know..geduld is een schone zaak, alleen zo verdomd moeilijk als je haast hebt met kiezen

Maargoed..mij lijkt het ook wel kewl alleen vraag ik me af waar de meeste mensen belanden als ze deze opleiding hebben afgerond..echt in het hotelwezen of ook een andere kant op?

Ik wil nl. niet met een opleiding beginnen waarvan ik denk dat ik slechts één richting op kan..is wel relaxed als je meerdere kanten op kunt nl.

naja, tot horens en I'll do my best voor het geduld

Greetz
Wat voor opleiding doe je nu dan?
Oud 05-06-2002, 21:30
ilsy
ilsy is offline
Nu doe ik IBL (international business and languages)...leek mij een goeie keuze omdat het redelijk breed is en je er in principe ook mee in toeristische sector e.d. kan komen..maar opleiding boeit me totaal niet, lijkt wel of ik leer alleen voor mn punten en niet omdat ik de stof interessant vind..toch niet echt de goeie manier geloof ik! Dus vandaar dat ik benieuwd ben naar deze opleiding..ik wil nl. graag meer management in mn opleiding, ik heb het gevoel dat ik met deze opleiding al erg snel in een kantoorfunctie terecht kom. ...
Oud 07-06-2002, 10:47
bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
autodropje schreef:

Het schijnt trouwens wel minder te verdienen maar de opleiding en het vak opzich lijken me echt leuk!
T hoeft helemaal niet weinig te verdienen..in tegendeel, als je zelf een goede richting ingaat ( iets als manager van een horeca-instelling ) kan je juist veeeeel gaan verdienen....Tis echt niet zo dat iedereen obertje wordt ofzow....
Oud 17-02-2006, 09:33
moirabosch
moirabosch is offline
hey hey,

Ik zit een beetje met hetzelfde verhaal, ik doe nu het eerste jaar van Toerisme en Recreatie. Ik wou wel altijd al naar de Hotelschool (en dan naar leeuwarden) maar omdat ik die eigenlijk te ver vond leek dit me een goeie tussenweg. maar dat valt behoorlijk tegen, zoals jij zei, sommige onderdelen (het toerisme gedeelte) boeit me gewoon niet. ik wil nu dus alsnog overwegen om naar leeuwarden te gaan, maar weet niet zeker of ik het er nu wel voor over heb om zo ver te gaan...

twijfel twijfel weet t niet meer!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten