Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Nee, je hebt gelijk hoor, Einstein zal je ongetwijfeld achterna hebben gelopen en in spoken/geesten zijn gaan geloven omdat jij het zegt. Toch jammer dat hij jouw wijsheid niet heeft mogen meemaken he? Citaat:
|
![]() |
|
Hahaha, doe ff normaal gek. Omdat Einstein open staat voor meningen, deelt hij die van jou?
Sorry, ik heb die zin geheel verkeerd geformuleerd. Wat ik bedoel is dat hij de meningen hier niet zou uitsluiten. Nee, je hebt gelijk hoor, Einstein zal je ongetwijfeld achterna hebben gelopen en in spoken/geesten zijn gaan geloven omdat jij het zegt. Toch jammer dat hij jouw wijsheid niet heeft mogen meemaken he? Ik heb het helemaal niet over geloven in spoken/geesten. Ik vind het ook niet juist hoe daar op dit forum over gepraat wordt. Ik heb er echter net zo min bewijs voor dat ze niet bestaan als dat ze wel bestaan. Ik kan dus niets zeggen over de waarheid ervan. Dit is de manier waarop ik iedere visie benader. Jij zit naar mijn mening vast in je wetenschappelijke benadering. Niet dat dat fout is, maar houd je dan a.u.b. ook bezig met wetenschap en niet met mystieke onderwerpen
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nut van religie? Ben Strik | 28 | 24-05-2017 19:20 | |
Waarom geloven? De uitverkiezing Mr.Mark | 45 | 27-12-2010 09:43 | |
Waarom geloof jij? DBZ | 88 | 07-08-2009 17:32 | |
[godsdienstpsychologie] Waarom geloven? proycon | 50 | 17-06-2005 08:55 | |