Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 22:00
*oma*
*oma* is offline
Stel... je gaat naar de kapper en die knipt je haar helemaal niet zoals jij dat wilde (wss heeft iedereen dat weleens meegemaakt), ga je dan je geld terug vragen of denk je dat het aan jezelf ligt en dat je niet duidelijk hebt gezegd wat je wilde of doe je net alsof je het heel mooi vindt etc etc etc?

Kortom: hoe eerlijk ben jij tegen de kapper? Ennnn ervaringen, vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2006, 22:23
ZerO
ZerO is offline
ik ga nauwelijks naar de kapper omdat ik kappers over het algemeen stom vind. Er is nooit een kapper geweest waarbij ik dacht WOOW je hebt geweldig geknipt
meestal durf ik nooit echt te zeggen van HET ziet er NIET uit maar mijn blik zegt denk voldoende. Geld eisen zou ik doen als ze mijn haar verbranden ofzo.
Oud 08-02-2006, 22:39
HARRY B
HARRY B is offline
over maand kun je het weer laten knippen zoals je wilt, dat is het handige van haar, het groeit weer aan
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 23:29
reno
reno is offline
Ik heb eigenlijk geen verstand van haar en kan dus nooit duidelijk maken hoe/wat.
Oud 08-02-2006, 23:53
Solid
Solid is offline
Ik zou mn geld niet durven terug te vragen ik baal gewoon van mezelf dat ik weer naar een stomme kapper ben gegaan! Vaak zijn t van die hypervrolijke meisjes, maar tis zo vaak mis gegaan bij mij dat ik ze voor geen meter vertrouw Vooral als ik zeg wat ik wil en dat ze zeggen dat ze t hélémaal begrijpen, daar moet je nooit wat van geloven
Ik had vroeger een kort kapsel maar elke kapper knipte t weer totaal anders. Als t stom geknipt was, ging ik weer naar een ander. Ik ben bij minstens 8 kappers geweest
Sinds een jaar ga ik naar kinki, altijd naar dezelfde jongen niet zo'n zogenaamd hip figuur, gewoon een aardige gozer. Hij vertelde wat hij dacht dat bij mij leuk zou staan en voor t eerst zit m'n haar wonderbaarlijk bijna altijd goed en is heel makkelijk, dus ik heb geen kapper problemen meer

Laatst gewijzigd op 08-02-2006 om 23:55.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 00:00
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik heb pas na een paar dagen door of de kapper mijn haar een beetje naar behoren heeft geknipt, behalve een keer lang geleden dat ik mijn haar liet verven en het eindresultaat een soort grijs was. Maar gelukkig ben ik al aanzienlijke tijd niet meer bij een kapper geweest en kan ik het lekker simpel in een staart dragen.
Oud 09-02-2006, 06:04
Verwijderd
Ik knip m'n haar altijd zelf en als ik het verpest ga ik schelden.

Verder las ik 'stomme karpers' dus nu ben ik verward.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 06:18
Broeder
Broeder is offline
Aangezien ik niet recht kan knippen bleek zelf knippen niet zo handig en voor de kapper heb ik bijna nooit geld dus een fatsoenlijk KAPSEL zit er voor mij meestal niet in .
Oud 09-02-2006, 06:30
Verwijderd
Ik ben meestal wel tevreden, maar ik ga dan ook altijd naar dezelfde kapper. Van die hypervrolijke meisjes, maar ze doen hun werk wel naar behoren.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 06:51
Broeder
Broeder is offline
Overigens ontdekte ik van de week dat het belhuis 'tegenover' mijn huis nu opeens een belhuis-slash-kapper is geworden. Ik durf er alleen niet naar binnen
Oud 09-02-2006, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 09-02-2006 @ 07:51 :
Overigens ontdekte ik van de week dat het belhuis 'tegenover' mijn huis nu opeens een belhuis-slash-kapper is geworden. Ik durf er alleen niet naar binnen
Zo'n compleet onbetrouwbare Turk zeker?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 07:35
woezel
woezel is offline
ik knip mn haar zelf want ik vind kappers irritant.
Oud 09-02-2006, 08:19
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
woezel schreef op 09-02-2006 @ 08:35 :
ik knip mn haar zelf want ik vind kappers irritant.
hoe doe je dat aan de achterkant ?
mij lukt het niet :/
Oud 09-02-2006, 09:17
11568
11568 is offline
Bij mij is het nog nooit geweldig geknipt maar zelf kan ik er ook niets van, dus ik trap er toch steeds weer in.
Coupe soleil laat ik altijd doen, dat kunnen ze dan wel weer goed. Alleen een beetje jammer dat ik er steeds een euro of vijftig aan kwijt ben
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 09:45
ook hallo
ook hallo is offline
Ik ben een keer teruggegaan want ze had m'n haar helemaal recht geknipt terwijl ik in mijn verhaal wel zes keer het woord laagjes had laten voorkomen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 10:03
Roxy
Roxy is offline
Ik ga eigenlijk nooit naar de kapper, ik heb er een hekel aan om zo lang stil te zitten en ik vind zelf knippen veel leuker en ook goedkoper.. eerst ging ik nog weleens naar de kapper als ik in spanje bij familie was, want die verhuren een pand aan kappersmeisjes en dan mag ik gratis. En meestal doen ze het wel goed alleen een keer toen kwam ik wel erg oranje terug en na een dag ben ik maar weer langsgegaan of ze mn haar niet in een ander kleurtje konden doen..
Oud 09-02-2006, 10:15
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik zeg het nooit als het niet goed is, ik ga gewoon niet meer terug.
Oud 09-02-2006, 10:18
Verwijderd
ik vraag me nu zo af hoe iedereens haar zit

maar ik ga altijd naar de kapper en dan fönt ze het zo debiel dat ik thuis direct onder de douche stap en dan pas zie ik of ik het leuk vind
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 10:50
da leentjuh
da leentjuh is offline
De laatste tijd knippen ze het wel vrij goed, ik doe dan ook alleen maar beetje bijpunten, laagjes erin en als het heel dol wordt nog highlights erin. Ze fohnen het wel stom meestal, ze begrijpen niet dat je krullend haar niet moet fohnen met een gewone fohn (pluis), maar met een diffuser. Ach ja.
Oud 09-02-2006, 13:50
innogen
innogen is offline
Ja ik ben een keer teruggegaan toen ik het niet leuk vond. Eerst thuis nog even bekeken maar het zat echt niet zoals ik het gevraagd dus toen gebeld en uitgelegd en daarna een andere afspraak gemaakt
Ben wel na die laatste keer ook niet meer teruggegaan naar die kapper.
Oud 09-02-2006, 14:14
Verwijderd
ik zeg het nooit als ik het niet leuk vind, durf ik niet
ik vind mn haar trouwens nooit leuk zitten als de kapper is geweest, pas als ik het zelf doe zit het goed
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 14:49
Verwijderd
ik ga nooit naar de kapper om mn haren te knippen, mijn moeder kan het beter... ze flippen hier al als ze mn haren zien
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 14:53
kuik
kuik is offline
mijn tante is mijn kapster en over het algemeen knipt ze wel goed, ze stylt (?) het alleen altijd een beetje raar... de één na laatste keer had ze het echt perfect geknipt (L) en de laatste keer was een beetje een drama, maar nu vind ik het eigenlijk wel ok.. zelf knip ik altijd mijn pony bij... en ik ging een keer laagjes bij mezelf knippen en dat was één grote mislukking...
Oud 09-02-2006, 15:01
tuttebel
tuttebel is offline
tzit toch nooit leuk.
ik knip het meestal zelf wel bij, en bij mij lukt de achterkant ook niet goed. ik doe t meestal zo over mn voorhoofd en dan knippen maar dat werkt ook niet echt.
Oud 09-02-2006, 15:06
Verwijderd
Ik knip mn haar altijd zelf en ik ben heel blij met mezelf en ik vraag nooit mn geld terug maar ik hoef ook niet te betalen bij mezelf .
Ik knip het nu een jaar of drie zelf sinds een of andere nazi kapster mn kop had opgeschoren . ik heb het nog een keer laten verven maar ik wou het blond en ze deden het rood en toch heb ik €45 betaald Verven doe ik voortaan dus ook maar zelf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2006, 15:07
woezel
woezel is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-02-2006 @ 09:19 :
hoe doe je dat aan de achterkant ?
mij lukt het niet :/

ik heb het altijd in een staart dus ik knip er gewoon op los
Oud 09-02-2006, 15:20
Verwijderd
De kapster komt bij ons thuis, dus dat is al een pre van mijn kapster, ik hoef er t huis niet voor uit.

Verder knipt ze goed, en komt ze zelf ook met ideeen. En ze is vrolijk.. en lief.. en schattig <33.

Mijn kapster is prima .
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 16:21
lookuptome
lookuptome is offline
vroeger moest ik bijna altijd huilen als ik van de kapper kwam want het was altijd VRESELIJK! maar tegenwoordig ga ik bij n marrokaanse voormaligwereldkampioenkapper en dit knipt t goeddd!
Oud 09-02-2006, 16:30
OwL
OwL is offline
hmm ik ben altijd wel tevreden .. soms is het wel ff wennen... een half jaar geleden had ik dus besloten een ponny te knippen... ik schrok best wel toen ik zag wat ze ervan gemaakt had, maar na een weekje vond ik het zelf ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 16:59
Verwijderd
ik heb mijn haar een keer zo erg laten verneuken dat ik volledig uit mijn spreekwoordelijke vel sprong en niet heb betaald.

nu ga ik alleen nog maar naar l'oreal kappers en betaal vijf euro meer voor duizend maal betere service, [insert-flauwgrapje]because I'm worth it.[/insert-flauwgrapje]
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 17:02
MTpower
MTpower is offline
Ik ga nooit naar de kapper
Oud 09-02-2006, 21:56
rick86
rick86 is offline
ik ga altijd naar de kinki kapper en ik vind het echt super altijd
ik laat ze altijd helemaal hun gang gaan en ik heb nognooit zoiets gehad van jezus het ziet er niet uit
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 22:42
Verwijderd
Mijn haar is nogal dik en krullend, en dan knippen ze de lagen zo kort dat het alle kanten uitstaat. Dus de eerste weken loop ik met speltjes in na de kapper. Maar dan gaat het groeien en zit het wel weer goed, dus ach een keeri n de zoveel tijd moet mn haar er maar aan geloven.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 09:48
grandmommy
grandmommy is offline
ik laat mijn haar 1 keer in het jaar redelijk kort knippen door een kapper, de rest van het jaar knip ik het zelf en ziet het er wel goed uit. aan de achterkant knip ik maar wat raak maar het zit altijd goed.
Oud 10-02-2006, 10:14
Electriq
Electriq is offline
Ik ben zo'n schijterd dat ik het niet durf te zeggen wanneer het me niet aanstaat, vooral omdat er dan vaak een of ander overijverig trutje heel lang werk in heeft gestoken en dan vind ik het zielig om erover te zeuren.
Zelf heb ik het ook wel eens geknipt maar ik heb er geen talent voor laten we maar zeggen. Dus ik ga vaak naar mn kapper-oom of naar een dure kutsalon.
Oud 10-02-2006, 10:42
nps
nps is offline
ik ga nooit naar de kapper, ik laat mijn haar altijd knippen bij de eenzame tante van een vriend van me. En mijn pony/korter haar van voor doe ik zelf. Zoiezo kan ik niet tegen de intens nutteloze gesprekken die onvermijdelijk zijn terwijl je de haarcatalogus doorbladert ieehh

Ik zou het echt wel zeggen, je dokt er niet voor niets zoveel geld voor neer.
Oud 10-02-2006, 13:13
June bug
June bug is offline
Ik ga altijd naar 1 dezelfde kapsalon waar ik altijd om dezelfde kapster vraag want zij knipt goed Ze knipt altijd precies hoe ik het hebben wil, en ze vraagt ook heel vaak tussendoor van: is dit te kort? of hoe wil je dit en dit dan hebben? Vind ik wel fijn

Ooit ging ik naar die kapsalon bij een andere kapster en die had het totaal verneukt door laagjes te knippen die achterop zo'n 2 cm kort waren.. Toen ze met zo'n spiegel de achterkant liet zien zei ik iets van: ik vind het achter eigenlijk veel te kort. Haar antwoord was: ja, ik kan het er nu niet meer aanplakken he!
Oud 10-02-2006, 13:36
niña
niña is offline
Ik denk dat ik mijn haar maar een keer heb laten verneuken. Dat was bij een nogal experimentele kapster en die had het veel te kort geknipt, ik was net Annie. Ik heb een maand met een pet of een hoedje gelopen, ik weigerde dat kutkapsel te laten zien.

Nu ben ik gewoon heel duidelijk tegen mijn kapster (een andere). Ik wil nooit meer dan puntjes knippen, en het verder zo lang mogelijk laten, en dat lukt haar prima. Zelf moet ik gewoon regelmatiger gaan, zodat de dode punten niet te lang worden.
Oud 10-02-2006, 15:47
Verwijderd
ik had dat een maand terug, toen had iemand mij geknipt en toen vond ik het leuk, en toen de volgende morgen toen ik het zelf ging doen toen zat het NIET.
ongelijk, piekerig, een matje
dus toen heb ik gebeld en heb ik het gratis 'opnieuw' laten doen, bij laten knippen etc
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 20:23
SCANDAL0US
SCANDAL0US is offline
Ik ga maandag! En ze zorgen maar dat ze het goed doen
Oud 10-02-2006, 20:32
Buffy
Buffy is offline
ik ben 3 jaar lang naar dezelfde kapper geweest en altijd liet ik me door dezelfde jongen knippen, maar meneer heeft besloten een kapsalon over te nemen in een plaats waar je niet 1 2 3 naar toe gaat mijn haar is al heel vaak anders geknipt dan ik eigenlijk wou... te kort, of lelijke lengtes van laagjes (ik kan niet zonder laagjes omdat mn haar anders veel zwaarder wordt), want soms zat er echt geen logica in. totdat die jongen er kwam. een keer geknipt en het zat fantastisch. mijn moeder en schoonmoeder zijn nu ook vaste klant bij hem maar toch zal ik nu maar eens om een andere kapper moeten gaan zoeken, want ik ben in oktober voor het laatst gweest
Oud 10-02-2006, 20:46
Verwijderd
Ze knippen het áltijd korter dan je zelf wilt. Maar eigenlijk is dat wel goed, anders is het binnen een maand weer bijgegroeid.

Vandaag is het ook te kort geknipt, maar wel mooie laagjes. Hoewel mijn haar nu wel weer 100 kanten opstaat.

En als ik het niet goed vind durf ik dat echt niet te zeggen hoor, dan ben ik in shock en ga ik zo snel mogelijk naar huis. Gelukkig gebeurt dat vrijwel nooit.

Wat me wel opvalt is dat elke kapper je haar zwaar lelijk gaat stijlen voor je weg mag, echt een ploef kapsel van hier tot tokio met een liter haarlak, halloooooo zie ik er uit als een waver
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 20:48
Miles
Miles is offline
Ik laat me al drie jaar lang lang knippen door dezelfde kapster. Op den duur verneukt ze het steeds minder door mijn aanwijzingen en nu knipt ze het perfect.
Oud 10-02-2006, 20:55
Blackgeni
Blackgeni is offline
Op een of andere manier is het altijd slecht geknipt maar ik mocht 1 keer wel gratis een extra keer naar de kapper, alleen toen had ik nog trauma's.
Oud 10-02-2006, 22:13
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
het is soms wel handig om niets terug te willen zeggen, of te knikken. ze kunnen niet tegen bewegende hoofden. ik ben altijd zo duidelijk dat ze nooit aan me twijfelen. er is mij eigentlich nooit iets ernstigs overkomen, maar ik zou ze het anders wel meedelen. geld terug vragen zou ik dan weer niet zo snel doen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 20:38
RoB!N
RoB!N is offline
Ga laatste tijd na dezelfde kapper. Huiskapper.... Maar zow af en toe ook na gewoon een normale kapper wat soms wel goed is geknipt en de andere x weer nie. Meestal is het zow dat wanneer ik een afspraak heb bij de kapper ik net vindt dat mijn haar lekker zit
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 12:03
Gary X
Gary X is offline
Er zit een kappersopleiding bij mijn school voor fuckups. Ik lach me stuk in de pauze, de meest ridicule kapsels kom je tegen, fantastisch.
Oud 12-02-2006, 18:01
maxwell
maxwell is offline
vorrige keer was het bij mij helemaal verkeerd geknipt...

nu vertrouw ik alleen nog maar dezelfde
Oud 12-02-2006, 21:24
Orpa
Orpa is offline
Ik heb al sinds m'n 7de ofzo dezelfde kapster, en die doet t prima... (hoe moeilijk kan bijpunten zijn, nou HEEL moeilijk)...

Alleen als ze t geknipt heeft gaat ze daarna de onderkant krullen, en spul erin spuiten enz enz enz, en dan moet k t thuis eerst weer goed doen... Das minder, maar ja...
Oud 13-02-2006, 10:59
cheapquality
cheapquality is offline
Mijn lokken zijn ook aardig verkracht.
Ik vroeg of dr wat af kon aan de ONDERKANT.
Werden dr aan de boven kant ook lokken verwijderd.
Ik heb nu pieken alle kanten op, en t ziet er gewoon niet uit ik ben net een kuiken.
Reageren

Regels voor berichten