Advertentie | |
|
![]() |
|
Klopt ja. Neem als voorbeeld een proton. Die heeft als lading 1+. Een anti-proton heeft precies dezelfde eigenschappen, met als enig verschil dat het 1- in lading is. Als deze twee elkaar tegenkomen vernietigen ze elkaar en er komt echt heel veel energie vrij. Er bestaat van alles een anti-deeltje. Dus als je aanneemt dat er een anti-jij bestaat, en je elkaar tegenkomt, dan krijg je een explosie 1000 maal krachtiger dan de atoombom van hiroshima.
Weet je zeker dat je geen donkere of zwarte materie bedoelt? Dat is materie dat niet waarneembaar is met elektromagnetische energieën etc. Dus niet waarneembaar voor de wetenschap van nu. Maar ze weten wel dat het bestaat omdat ze dat door middel van massa bepalen. Er is meer massa dan er zou moeten zijn. Verder heb je nog 12 soorten quarks, en maar 3 vormen onze realiteit. Dus de materie die we nu kennen. De overige 9 is wel bekend onder de wetenschap, maar ze kunnen er alleen niet veel mee. Hoe en wat precies weet ik niet echt, zoveel heb ik me er niet in verdiept. Maar dit zijn denk ik de drie mogelijkheden die het dichtst bij jou visioen komen. Edit: Als je wat links voor info hierover ofzo wilt moet je het maar even zeggen. Maar hier heb je in ieder geval al iets wat erop lijkt. Klik Is wel een beetje lang maar zeker wel de moeite waard Laatst gewijzigd op 06-02-2006 om 17:14. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, ik geloof niet echt meer in de betrouwbaarheid hiervan. Ik zie het achteraf gezien meer als een creatieve ingeving dan als een visioen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zou de wereld eruit zienn als, er meer anti materie was dan materie? I love stars | 18 | 16-02-2005 19:11 | |
Hoe zal de Aarde zijn ontstaan?? PsychoBoy | 74 | 15-01-2003 22:51 | |
Anti-Materie apekop123 | 50 | 26-12-2002 00:00 | |
Het 'einde' van de ruimte... Rabbi Daniel | 34 | 11-12-2002 14:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Dark matter Upior | 5 | 17-08-2002 09:41 | |
De Oorsprong van Energie legatus | 75 | 05-02-2002 13:15 |