Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er hangen idd meerdere pc's aan die router, en bij allebij is dit probleem het geval, al is het bij de pc van mijn ouders minder aanwezig dan bij de mijne ( of ik merk t eerder ) |
![]() |
||
Citaat:
Maar het klinkt idd. gewoon dat je router het aantal verbindingen, of de hoge snelheid niet aankan. Je moet je bedenken dat een router geen HD en dus geen swapfile heeft, maar een limiet aantal geheugen. Als de buffers volraken is 't simpelweg einde verhaal. Je zegt dat er meerdere computers op de router hangen; dat verklaart mss. waarom je 't probleem al hebt bij een enkele HTTP download (wat maar een verbinding maakt). Het kan net de druppel zijn. Je kan wel een andere router kopen; maar de meeste routers hebben een soortgelijk probleem; 't zou zonde van je geld zijn weer een klote router te kopen. Kijk vantevoren wel ff goed rond op internet wat goede routers zijn en wat niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is dit een goed routertje ? Linksys BEFSR41-EU over andere linksys routers ( de duurdere varianten ) was ik altijd zeer te spreken, gaat deze goedkope variant mij mee of tegen vallen ? |
![]() |
||
Citaat:
Het is erg makelijk even te googlen of een linksys BEFSR41-EU een beetje een goed ding is. ![]() |
![]() |
|
In de pricewatch zie ik onder andere deze 3Com, die zijn volgens mij eigenlijk altijd wel goed. Verder zijn D-Link, Netgear en SMC ook wel aan te bevelen. Maar heb je het nou al eens geprobeerd zonder router, gewoon om uit te sluiten dat het daaraan ligt? Zou eventueel ook aan het modem kunnen liggen.
Ik heb zelf overigens ook een Linksys BEFSR41 gehad en dat was niet echt een fijne ervaring; dat ding liep om de haverklap vast, vooral bij torrents. [/anekdote]
Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 20:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|