Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij heeft een belgische pas, gedraagt zich belgisch en hij is nogaltijd moslim
Je mag niet oordelen over verkeren met marokkanen als je er pas mee hebt verkeerd want er zit meer achter dat " varkensfobie " ![]() Heb ondertussen al 1 van die meisjes " gesproken " , hij was zijn gsm bij mij vergeten en ja hoor .. er belde er 1 ik nam op , zij vraagt waar mohamed is , ik zeg dat die naar huis is en vraag me wie ik spreek en zij zegt niets en vraagt me wie zij spreekt , ik zeg met de vrienden van mohamed en zij , " ah ok , ja sorry voor het storen maar had hem even nodig " en ja ikke al beetje boos --> " jij hebt hem niet nodig en hij jou evenmin , als je het nu nog niet door hebt dat hij bij niemand anders wil zijn dan bij mij dan is er iets mis met u , ******* "zij begon ook te schelden en zo sarcastisch sorry zeggen enzo , maar ik ging geen tijd meer verspillen aan haar en ikke " laat ons met rust en zeg maar tegen al u vriendinnetjes dat je ons niet uit elkaar krijgt." en dan neergelegd . Heb et ook tegen hem gezegd over dat telefoontje en hij zei da hij da meiske nog had zien passeren onderweg naar mij en ze stak haar hoofd bijna in de grond van schaamte precies zei hij . en hij vond het raar ![]() ![]() |
![]() |
|
Nu je er iets van hebt gezegd, zou ik ze gewoon een tijd echt hardnekkig negeren (je vriend moet die meisjes dan ook wel negeren), en misschien hebben ze nu wel door dat het ze toch niet gaat lukken..
||
![]() |
Citaat:
maar soms is het ook niet slim om met een nederlander (belg) te hebben ![]() k moet wel eerlijk zeggen dat ik af en toe bang wordt door de geloofsovertuigingen van moslims (vrouwen moeten sex hebben met de man als de man het uitkomt, vrouwen mogen geslagen worden omdat ze ongehoorzaam zijn... das toch vreselijk?). maar ja, niet iedereen is hetzelfde... maar hij had wel gelijk, het is een andere cultuur. voor sommige mensen is dit moeilijk. ik weet niet of ik eraan zou kunnen wennen als die gene echt zijn eigen cultuur erop na houdt... maar dat is toch niet rascistisch?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar soms is het ook niet slim om met een nederlander (belg) te hebben
k moet wel eerlijk zeggen dat ik af en toe bang wordt door de geloofsovertuigingen van moslims (vrouwen moeten sex hebben met de man als de man het uitkomt, vrouwen mogen geslagen worden omdat ze ongehoorzaam zijn... das toch vreselijk?). maar ja, niet iedereen is hetzelfde... maar hij had wel gelijk, het is een andere cultuur. voor sommige mensen is dit moeilijk. ik weet niet of ik eraan zou kunnen wennen als die gene echt zijn eigen cultuur erop na houdt... -------------------------------------------------------------------------------- Bij hem is dit dus niet zo hoor , als hij sex wilt en ik niet , hij respecteerd dat , hij slaagt mij niet . OK als ik koppig ben of iets niet wil toegeven dan zegt hij wel zoiets van " ga je eens luisteren " maar dit is totaaaaaaaal niet zo erg hoor Ik heb wel geluk met hem doordat hij niet zo overdreven doet zoals je altijd hoort . Hij gaat zelfs dit jaar niet naar Marokko voor mij en je weet waarom die meestal daar heen gaan ? vo familie en ... voor een echtgenoot of echtgenote . |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren heeft hij wéér berichtjes gekregen
1 : "Hallo schat , waarom negeer je mij , BLABLABLABLABLA 2 : I've missed you , kuskus BLABLABLA 3 : ook nog zoiets met schat en dit en dat GRRRR ![]() en hij is een gewone vriendin tegengekomen die zo zegt van " proficiat , ik heb gehoord dat je 2 vriendinnen hebt ? " Hij natuurlijk verschoten , blijkt dat er een meisje zit te zeggen dat hij ook met haar verkeert en dat ze het niet erg vindt dat hij ook nog met mij verkeert enzo . Hij kwaad en zegt tege haar da zij tegen da meisje moet zeggen dat ze ermee moet stoppen en als hij haar ooit tegenkomt dat ze maar uit zijn buurt komt want normaal slaagt hij geen meisjes maar hij is het ook kotsbeu en ze kan een veeg op haar kaak verwachten . Ik zei zo tegen hem , neenee laat maar ik doe da wel ![]() ma ik ga da niet doen hoor . De enigste grote steek die je kan doen is recht voor hun gezicht heel liefdevol kussen ![]() ![]() Het rare is dat hij eigenlijlk niet zo knap is maar hij heeft wel veel macht hier in ons stadje . Allee , "macht " ... je snapt me wel nu niet denken dat hij verkeerd is hé , hij is eerlijk op alle gebieden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maaruh, k snap je van die jaloerze mensen. k zelf dans in amsterdam en er is serieus wel een verschil tussen een echt hollands iemand of een marrokaans meisje... want die zijn gewoon een stuk feller. ze komen meer van hun mening op en zijn heel tegendraads. dat merk ik echt. hoeft niet fout te zijn, maar ik snap het wel dat je daar mee zit. want ik vind het soms ook wel eens lastig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Open your eyes! anoymous | 3 | 01-01-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen met long-time jaloerse vriendin? Verwijderd | 4 | 04-07-2008 10:36 | |
Liefde & Relatie |
Met WELKE (dus niet hoeveel) forummer/forumster heb je al eens gezoend? justhanna | 254 | 24-12-2004 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |