Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 14:12
Verwijderd
ik verkeer nu al 2 maanden met een marokaan , alles gaat megagoed behalve dat vanaf de 1ste dag , hij reacties van meiskes krijgt van " Je verkeert met een Belgische ofwa? " en altijd maar meisjes die berichten sturen naar hem en bellen enzo ... ik krijg er iets van ! ik heb al afgesproken met hem dat hij die berichtjes laat lezen aan mij want vcroeger deed hij die altijd weg en dan werd ik wat onzeker niet weten wat het was. Ook heeft hij me al veel verteld dat meisjes naar hem komen en vragen of hij van me houdt , of hij niets tekort komt want anders zou hij hun erbij kunnen pakken en zien wie de beste is en dus mij dumpen uiteindelijk . Natuurlijk wordt hij boos op hen en gaat hij er niet op in . Zelfs zijn beste vriendin is ookal zo bezig ... een paar weken geleden werden haar oom en tante vermoord en zij dus aan het wenen wanneer hij haar tegenkwam en ja wat doe je dan , je troost die .. gevolg : zij begint ookal zo bezig met die berichtjes . Ze gaan zelfs zo ver dat ze bellen naar hem en een andere naam geven . Door die meisjes heb ik al paar keer ruzie met hem gehad omdat ik het zo beu ben ( en hij ook ) . Ze willen ons echt uit elkaar drijven maar het zal toch niet lukken !!! Dit zijn dus allemaal marokkaanse meisjes .. En dan zeg je dat Belgen de racisten zijn !! zij kunnen er ook wat van ...
Tis nu niet om te zeggen dat dit zoveel gebeurt maar ik wou het gewoon van mijn hartje ..

ik kan moeilijk om raad vragen , hier kun je niet echt iets aan doen denk ik behalve ze goed kloten door hem te kussen voor hun gezicht en blijven verkeren en gelukkig zijn ... zo weten ze dat ze ons niet uit elkaar kunnen houden , niet ?

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 17:18
Verwijderd
geef die meiden een schup onder hun achterwerk, trutten begot
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:39
Verwijderd
Andere ras, andere cultuur, andere normen en waarden, andere overtuigingen..

Je bent niet slim bezig volgens mij, maar ja..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:36
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
******** schreef:
Je bent niet slim bezig volgens mij, maar ja..
Wat bedoel je hiermee? Dat het niet slim is om verkering te hebben met een Marokkaan?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:53
blauwkapje
blauwkapje is offline
amai, das wel abnormaal belachelijk hè....
k bedoel, vowa moette die nu zo reagere...

k zou er eens meegaan prate!!!
en zegge da ze ermee moette stoppen omda jullie elkaar graag zien en dat jullie niet uit elkaar gaat drijve!

THATAAA xxx
Oud 20-06-2002, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Wat bedoel je hiermee? Dat het niet slim is om verkering te hebben met een Marokkaan?
Ja. In de meeste gevallen leidt het alleen maar tot problemen. Tenzij de marokkaan in kwestie volledig geintegreerd is en zich als Nederlander (of Belg) voelt en gedraagt. Dus niet zo eentje met een varken-fobie..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:30
Verwijderd
Hij heeft een belgische pas, gedraagt zich belgisch en hij is nogaltijd moslim
Je mag niet oordelen over verkeren met marokkanen als je er pas mee hebt verkeerd want er zit meer achter dat " varkensfobie "

Heb ondertussen al 1 van die meisjes " gesproken " , hij was zijn gsm bij mij vergeten en ja hoor .. er belde er 1
ik nam op , zij vraagt waar mohamed is , ik zeg dat die naar huis is en vraag me wie ik spreek en zij zegt niets en vraagt me wie zij spreekt , ik zeg met de vrienden van mohamed en zij , " ah ok , ja sorry voor het storen maar had hem even nodig " en ja ikke al beetje boos --> " jij hebt hem niet nodig en hij jou evenmin , als je het nu nog niet door hebt dat hij bij niemand anders wil zijn dan bij mij dan is er iets mis met u , ******* "zij begon ook te schelden en zo sarcastisch sorry zeggen enzo , maar ik ging geen tijd meer verspillen aan haar
en ikke " laat ons met rust en zeg maar tegen al u vriendinnetjes dat je ons niet uit elkaar krijgt." en dan neergelegd . Heb et ook tegen hem gezegd over dat telefoontje en hij zei da hij da meiske nog had zien passeren onderweg naar mij en ze stak haar hoofd bijna in de grond van schaamte precies zei hij . en hij vond het raar hij was wel beetje trots op mij
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:31
Verwijderd
Het is dus de VRIENDIN van mohamed en niet de vrienden
soooooorry
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:52
highlight
highlight is offline
Nu je er iets van hebt gezegd, zou ik ze gewoon een tijd echt hardnekkig negeren (je vriend moet die meisjes dan ook wel negeren), en misschien hebben ze nu wel door dat het ze toch niet gaat lukken..
Oud 21-06-2002, 18:24
Verwijderd
Nu we het over dit thema hebben:

Praat in het Nederlands G.V.D.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 18:45
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
******** schreef:
Dus niet zo eentje met een varken-fobie..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Piccola schreef:

soms niet...

maar soms is het ook niet slim om met een nederlander (belg) te hebben

k moet wel eerlijk zeggen dat ik af en toe bang wordt door de geloofsovertuigingen van moslims (vrouwen moeten sex hebben met de man als de man het uitkomt, vrouwen mogen geslagen worden omdat ze ongehoorzaam zijn... das toch vreselijk?).

maar ja, niet iedereen is hetzelfde...

maar hij had wel gelijk, het is een andere cultuur. voor sommige mensen is dit moeilijk. ik weet niet of ik eraan zou kunnen wennen als die gene echt zijn eigen cultuur erop na houdt...

maar dat is toch niet rascistisch??
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 17:07
malien
malien is offline
negeren

ik vinnut altijd wel grappig jaloerse meisies.....mja das mijn mening
niet op ingaan
gewoon negeren...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 17:11
Verwijderd
maar soms is het ook niet slim om met een nederlander (belg) te hebben

k moet wel eerlijk zeggen dat ik af en toe bang wordt door de geloofsovertuigingen van moslims (vrouwen moeten sex hebben met de man als de man het uitkomt, vrouwen mogen geslagen worden omdat ze ongehoorzaam zijn... das toch vreselijk?).

maar ja, niet iedereen is hetzelfde...

maar hij had wel gelijk, het is een andere cultuur. voor sommige mensen is dit moeilijk. ik weet niet of ik eraan zou kunnen wennen als die gene echt zijn eigen cultuur erop na houdt...

--------------------------------------------------------------------------------
Bij hem is dit dus niet zo hoor , als hij sex wilt en ik niet , hij respecteerd dat , hij slaagt mij niet . OK als ik koppig ben of iets niet wil toegeven dan zegt hij wel zoiets van " ga je eens luisteren " maar dit is totaaaaaaaal niet zo erg hoor Ik heb wel geluk met hem doordat hij niet zo overdreven doet zoals je altijd hoort . Hij gaat zelfs dit jaar niet naar Marokko voor mij en je weet waarom die meestal daar heen gaan ? vo familie en ... voor een echtgenoot of echtgenote .
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 17:20
Verwijderd
Gisteren heeft hij wéér berichtjes gekregen

1 : "Hallo schat , waarom negeer je mij , BLABLABLABLABLA

2 : I've missed you , kuskus BLABLABLA

3 : ook nog zoiets met schat en dit en dat

GRRRR

en hij is een gewone vriendin tegengekomen die zo zegt van " proficiat , ik heb gehoord dat je 2 vriendinnen hebt ? " Hij natuurlijk verschoten , blijkt dat er een meisje zit te zeggen dat hij ook met haar verkeert en dat ze het niet erg vindt dat hij ook nog met mij verkeert enzo . Hij kwaad en zegt tege haar da zij tegen da meisje moet zeggen dat ze ermee moet stoppen en als hij haar ooit tegenkomt dat ze maar uit zijn buurt komt want normaal slaagt hij geen meisjes maar hij is het ook kotsbeu en ze kan een veeg op haar kaak verwachten . Ik zei zo tegen hem , neenee laat maar ik doe da wel

ma ik ga da niet doen hoor . De enigste grote steek die je kan doen is recht voor hun gezicht heel liefdevol kussen

Het rare is dat hij eigenlijlk niet zo knap is maar hij heeft wel veel macht hier in ons stadje . Allee , "macht " ... je snapt me wel
nu niet denken dat hij verkeerd is hé , hij is eerlijk op alle gebieden
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 17:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
raindrup schreef:
Bij hem is dit dus niet zo hoor , als hij sex wilt en ik niet , hij respecteerd dat , hij slaagt mij niet . OK als ik koppig ben of iets niet wil toegeven dan zegt hij wel zoiets van " ga je eens luisteren " maar dit is totaaaaaaaal niet zo erg hoor Ik heb wel geluk met hem doordat hij niet zo overdreven doet zoals je altijd hoort . Hij gaat zelfs dit jaar niet naar Marokko voor mij en je weet waarom die meestal daar heen gaan ? vo familie en ... voor een echtgenoot of echtgenote .
ok dan is t goed... maar k had dit van t nieuws van laatst (toen hadden ze zo'n dienst afgeluisterd ofzo, weet k het)... maar ja, t zal allemaal wel. zolang die van jou maar lief is

maaruh, k snap je van die jaloerze mensen. k zelf dans in amsterdam en er is serieus wel een verschil tussen een echt hollands iemand of een marrokaans meisje... want die zijn gewoon een stuk feller. ze komen meer van hun mening op en zijn heel tegendraads. dat merk ik echt. hoeft niet fout te zijn, maar ik snap het wel dat je daar mee zit. want ik vind het soms ook wel eens lastig.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:35
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
maar dat is toch niet rascistisch??
Nee, maar dat bedoelde ik ook niet hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten