Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2006, 20:34
Acres
Acres is offline
Wil iemand me alsjeblieft helpen!!!!
Morgenvroeg heb ik een presentatie in het duits, maar ik kan totaal geen duits!
Ik heb hier een aantal stukjes tekst die ik vertaald moet hebben...
K weet dat et klinkt alsof ik het uit luiheid hierop zet maar als ik iemand later met iets anders kan helpen als wederdienst dan is dat geen probleem

dus alsjealsjeblieft help me!! (vanavond als het kan)

Hier de stukken tekst:

Als marketingmanager heb ik een aantal taken.

Ten eerste is dat het onderzoeken van de behoeftes van de consument. Dit wordt gedaan door marktonderzoeken te houden. Er word bij diverse bedrijven langsgegaan om te kijken wat zij van onze producten vinden, of dat ze eventueel zelf ideeën hebben voor een nieuw product.

Een tweede taak is om producten te promoten en naamsbekendheid te verwerven. Dit word gedaan door middel van folders, een website, en mailings.

Tevens moet er een marketingplan worden geschreven door mij, waarin het voor iedereen duidelijk is waar het bedrijf zich op richt en hoe de aanpak van de verkoop verloopt.

H&P Trade is een minionderneming die bestaat uit 9 enthousiaste en ondernemede jongeren. Wij volgen allen de opleiding Internationale Handel / Groothandel op het ROC van Twente in Hengelo. Het opzetten en runnen van een minionderneming is een belangrijk onderdeel van ons afstuderen. Een minionderneming houdt in dat wij op een realistische manier een bedrijf runnen, met door onszelf ontwikkelde producten.

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 20:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2006, 13:21
Verwijderd
Een beetje laat geplaatst en je had beter eerst zelf kunnen vertalen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 13:27
Remember_that
Remember_that is offline
ja té laat
anders zou k je kunnen helpen
maar k hoop dat et goed gegaan is
Oud 06-03-2006, 13:49
Khapika
Khapika is offline
Jaa, dit topic is nog niet helemaal zinloos want ik heb de presentatie volgende week maandag pas En ook ik moet een stuk tekst vertalen. Iemand een perfecte vertaler of iemand die leuk een stukje tekst weet te vertalen

Hier is de tekst:

Ik ben Erik en ik ben verantwoordelijk voor de afdeling Personeelszaken. Mijn functie is om het personeel van H+P Trade voldoende te laten functioneren, en dat het papierwerk goed is geregeld.

Hiervoor gebruik ik een personeelsdossier. Hierin staat alle benodigde informatie over een werknemer. Dit betreft van het solliciteren tot aan het ontslag. Alle sollicitatiebrieven en CV’s heb ik in bezit zodat ik makkelijk informatie kan vinden over de werknemer als dit nodig is. Ook heb ik functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken in het dossier zitten. Hierdoor krijg ik een indruk over hoe de werknemer over zijn baan denkt.

Als laatste houd ik de lijst bij voor aanwezigen tijdens de minionderneming. Als werknemers vaak afwezig zijn heb ik de taak om deze zaak op te lossen zodat de werknemer wel functioneert.

Pleaaaassss
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 13:54
Acres
Acres is offline
eej alles is super gegaan de presentatie viel heel erg mee.. het was niet eens voor de hele klas maar alleen voor de leraar

Mijn duits was wel erg slecht maar hij gaf met toch nog een goed cijfer omdat ik vaak aanwezig ben geweest in de les

De uitslag was trouwens een 5,2
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Acres schreef op 06-03-2006 @ 14:54 :
De uitslag was trouwens een 5,2
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten