![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf heel open in mijn seksualiteit, naar mezelf toe maar zeker ook naar anderen. Ik vind het vaak heerlijk om naar mezelf te kijken, me voor te stellen hoe anderen mij zien en kijken wat voor effect bepaalde handelingen op mijn uitstraling hebben. Ik kan mezelf oprecht mooi en verleidelijk vinden en met dat beeld in mijn achterhoofd ook spelen met mijn partner en in mindere mate met andere mensen om mij heen. Ik misbruik het echter nooit om iets gedaan te krijgen, maar vind het wel leuk om te kijken hoe mensen er op reageren als ik me verleidelijk opstel. Tuurlijk vind ik aandacht van anderen leuk, het streelt je en bevestigt je eigen beeld van jezelf. Maar ik vind het wel belangrijk dat dat slechts een onderdeel is van het beeld dat mensen hebben, dat ze ook de rest van mij daar omheen zien. In gesprekken over seksualiteit ben ik heel open. Ik vind het fijn om erover te praten en schaam me niet snel ergens voor. Heb het er dan ook regelmatig over met de mensen om mij heen en met mijn partner. Seksualiteit vormt dan ook een groot onderdeel van onze relatie, omdat we daar allebei zo in op kunnen gaan. Ik ben zeker tevreden over mijn eigen seksualiteit en merk dat mijn open houding daarin aanstekelijk werkt naar anderen toe, bekenden en onbekenden ![]()
||
Citaat:
Ook heb ik het meestal als storend ervaren bij andere mensen, en zo wil ik niet overkomen. Dat idee heb ik dan althans in mijn hoofd, maar bij sommige mensen komt het heel subtiel aan de oppervlakte, en dat vind ik weer mooi. Zo zou ik het zelf ook willen uiten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb daar ook jaren heel veel moeite mee gehad hoor. De houding die ik nu heb ontwikkeld is er ook niet zomaar gekomen en is pas iets van de laatste 2-3 jaar ofzo. En wil dus op momenten dat ik niet lekker in m'n vel zit ook nog wel aardig wegzakken. Maar meestal ben ik gewoon heel tevreden met mezelf en dit uit zich dan ook op seksueel gebied; ik denk daar nog wel het sterkst zelfs.
||
Citaat:
Ik zou bijna denken dat je mijn vrouwelijke versie hier op deze aartkloot bent. Maar (hoe cliché dit ook mag klinken) hier sluit ik me helemaal bij aan. Wilde net beginnen een compleet stuk te typen maar zag dat het er al stond. TOP ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Komende tijd blijf ik echter lekker de frisse vlotte vrijgezel.
||
Citaat:
ik kan heel gewillig kijken en dansen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben me vaak wel bewust van mijn seksualiteit, maar ik gebruik het eigenlijk nooit om iets te krijgen. Dat komt een beetje goedkoop over, hoewel ik me kan voorstellen dat het handig is. Wel weet ik dat ik soms (afhankelijk van mijn gemoedstoestand ed.) verleidelijk kan overkomen en dat vind ik wel leuk. Soms ook niet hoor, als ik chagerijnig ben of me totaal a-sexy voel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
leggings en panty's jop123 | 6 | 05-07-2015 02:01 | |
Psychologie |
Hoe reageren bij homograppen als je zelf bi bent SparkZ | 19 | 02-03-2015 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Split van [www.stemmentracker.nl] Daevrem | 100 | 24-11-2006 11:22 | |
Seksualiteit |
Jij en jouw seksualiteit Verwijderd | 27 | 28-10-2004 13:43 | |
Seksualiteit |
Voor de meiden/jonge vrouwen... Shitonya | 96 | 29-06-2004 01:55 |