Ik zal maar ergens beginnen, heb de meeste posts hier wel bekeken of ik er zo al mijn antwoorden kon vinden. daarom besloot ik maar ff aan te melden. Laatste tijd begint me echt alles op te breken, alles werkt tegen. Niets loopt zoals 't moet.
Op school is alles echt heel slecht geregeld, lessen vervallen of worden verzet (daar moet je maar zelf achterkomen). Als je dan niet naar die les komt mag je 2 uur nablijven

.
Ik zal waarschijnlijk dit jaar blijven zitten in 4VWO, PTA's lukken niet allemaal, PW's lukken niet. Sociaal op school sta ik wel goed, genoeg vrienden, alles wat ik nodig heb is er. Maar toch heb ik iedere dag weer hoofdpijn ben erg moe en kan nauwelijks slapen 'snachts. Ik slaa p pas rond half 1, is het niet half 3 pas. Ik kan me echt niet lang concentreren op school, is gewoon allemaal te saai. Vroeger (2 jaar geleden) had ik een steun waar ik iets had waarvoor ik het deed. Helaas voor mij is die steun er nu niet meer, daar heb ik ook nu nog wat problemen mee. Ik wissel nu ook best snel van humuer, dan ben ik pissig, dan blij, dan weer depressief. Dat slaat echt heel snel om. Dit en nog wat problemen zit ik mee, maar ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Vroeger was die steun mijn "uitlaat" voor problemen. Ik ben al 2/3 jaar alles weer aan het opkroppen. Meeste mensen zeggen dan dat ik iets moet zoeken waar ik mijn zogenaamd "ei" in kwijt kan. Echter heb ik dit nog niet gevonden. Ik heb wel van die periode's waar opeens alles goed gaat, dan gaat het als een kettingreactie gaat alles goed. Tegenovergestelde gebeurd echter vaker. Ik zit nu op een punt waar ik echt niet meer weet wat ik ermee aanmoet. Misschien iemand van jullie ideën of ongeveer zelfde meegemaakt/mee maken?